Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Заключено
irationalism
Мнения: 2
Регистриран на: 14 Юни 2019 11:33
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota Corolla

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от irationalism » 14 Юни 2019 11:49

Здравейте, закупих корола 2008 на доказани 53000 км като предишния собственик я е купилa от тойота България клон от Варна. Бившият собственик е жена, която уж е извършвала необходимата профилактика в сервиците на Тойота. Когато я взех имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител. Реших, че не съм свикнал с чувствителността на газта и спецификата на колата но уви. В един сервиз ми казаха, че е вероятно е съединител и евентуално скоростна кутия, в което имаше доста логика. Днес бях при Тойота като ми казаха, че след като съм я паркирал за 20 м до въпросното помещение за диагностика е "излязла от движение" (20 м). Заяви ми се че трябва да бъде сменена или ремонтирана скоростна кутия, съединител, маховик и настройка на електрониката за прекрасната цена от приблизително 6000 лв. Въпросите ми от вашият опит са следните:
1. Възможно ли е проблемът да бъде само в съединителя и да не се налагат допълнителните лупинги?
2. Тази цена реална ли е и, има ли други алтернативи за ремонт на този проблем разплични от Тойота България?

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от mfandakov » 14 Юни 2019 12:59

Така е в тези сервизи,сменя се всичко и се решава проблема.Наистина добър вариант,ако самата кола не струваше толкова.Винаги можеш да намериш и алтернатива,...започни с диагностиката.Искай листа от диагностиката.
worthy.gif

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от ufer » 14 Юни 2019 13:55

Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало! Аз съм купувал някои части от него и ако някога ми се наложи да ремонтирам нещо, с което не мога да се справя сам, бих му закарал колата от другия край на БГ или бих го докарал до плажа в Бургас, стига да иска, де... :thumbsup:

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Оги » 14 Юни 2019 15:27

irationalism написа: 14 Юни 2019 11:49... имаше проблем при тръгване като подобно на износен съединител...
Аз не разбрах това. Ако съединителя е свършил мотора се форсира, а колата не върви. В почти всеки сервиз може да се смени съединител. Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
ppeneva
Мнения: 184
Регистриран на: 02 Яну 2019 10:33
Местоположение: София
Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT
Благодарил/а: 2 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от ppeneva » 14 Юни 2019 15:48

Най-добре разгледай тази тема - viewtopic.php?f=24&t=6317&start=720

Mishomax1
Мнения: 11
Регистриран на: 13 Юни 2019 08:43
Местоположение: София
Автомобил: Corolla 1.4 d4d mmt, 2006

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Mishomax1 » 14 Юни 2019 16:53

ufer написа: 14 Юни 2019 13:55 Не случайно някои хора казват, че в големите сервизи режат главата през кръста... И аз взех да употребявам този лаф. Отделно от това не вярвам на "доказани км" и "сервизна профилактика ". Виж другото може да е вярно - при жена собственик почти задължително съединителят е заминал... А бе я се обади на мехаННика. Това момче явно се е доказало!
Здравейте,
може ли телефон на мехаННика ако го имате, на ЛС

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от biro » 14 Юни 2019 18:37

Тая корола е карана по 4800км на година и е за смяна на съединител или ремонт на скорости?
Е не!
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от mfandakov » 14 Юни 2019 19:11

Ремонт на скорости,,,, едва ли.
Обаче за съединителя има шанс да е за смяна. Не че феродото е отишло а по друга причина. :thumbsup: Напълно вероятно е...
Обаче така от разстояние всичко си е "фърляне" на боб tooth.gif
worthy.gif

irationalism
Мнения: 2
Регистриран на: 14 Юни 2019 11:33
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota Corolla

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от irationalism » 16 Юни 2019 12:40

Оги написа: 14 Юни 2019 15:27 Всъщност какво се случва, обясни по-подробно какво прави че си небедил съединителя и я караш по сервизи...
При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от mfandakov » 16 Юни 2019 12:46

irationalism написа: 16 Юни 2019 12:40 Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар
Пробвай с една инициализация,
irationalism написа: 16 Юни 2019 12:40 тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ами типично за ММТ,няма спасение. :thumbsup:
worthy.gif

Petar555
Мнения: 528
Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 21 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Petar555 » 16 Юни 2019 20:23

irationalism написа: 16 Юни 2019 12:40 При потегляне, ако постепенно и плавно се подаде газ, без значение дали е на автоматична или ръчна, колата запчва да се клати подобно на прекалено ниски обороти на по висока скорост. Има начин този симптом да се облекчи, като първоначално се даде много повече мощност и в точно определен момент се отпусне газта рязко. При ръчно симптома е по-слабо уловим. Допълнително когато ми се наложи да форсирам колата има забавяне между форсирането на двигателя и реалното увеличение на скоростта. Също така между първа и втора скорост се чува от време на време смяна на скорости с удар. Не знам как е при ММТ кутията, но когато е на автоматична скорост, колата не се застопорява на място а все едно е в неутрална - тоест ако има наклон колата си движи като се е едно не е на скрост.
Ако си София мога да ти направя диагностика на ММТ-то.
Ако искаш пиши на лични за да ти дам телефона си.

Krasimir. K
Мнения: 2
Регистриран на: 04 Ное 2020 23:23
Местоположение: София
Автомобил: Corolla verso 2004 1.8vvt-i

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Krasimir. K » 04 Ное 2020 23:43

Petar555 написа: 16 Юни 2019 20:23Ако
Здравей Petar555,

От днес имам проблемите, описани с червеното колело и невъзможността да включа на скорост. Понеже изглежда имаш опит и си от София, може ли контакт, за да се свържа с теб. Надявам се да си спестя много ходене по мъките.

revell
Мнения: 1
Регистриран на: 06 Яну 2022 17:41
Местоположение: София

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от revell » 06 Яну 2022 17:47

Krasimir. K, преборихте ли се с MMT кутията?

Herald
Мнения: 2
Регистриран на: 08 Мар 2023 19:16
Местоположение: Sofia
Автомобил: Yaris

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Herald » 09 Мар 2023 13:53

Здравейте, нов съм във форума. Имам ярис 1.3 2006г на около 70к км по километраж, от известно време сякаш съединителя е за смяна първоначално се форсира ше на 4 и 5 предавка при по рязко подава е на газ като след 40-50 мин каране това нещо изчезваше, направих обучение на кутията, започна да се държи много добре, да потегля плавно да не "рита" при смяна в ниските предавки и след 2-3 седмици каране 200-300 км пак започна да се форсира без да ускорява. След още 1000км вече е само за бабички колата кара се с галене на газта и без значение на коя от 2.3.4.5 предавка е си се форсира без да ускорява ако се даде малко повече газ. Понеже още няма. Право на лично съобщение ми се иска Perar555 или някой друг да ме насочи към правилното място за диагностика и ремонт. БЛАГОДАРЯ

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Въпрос относно Ремонт на ММТ Кутия и съединител

Мнение от Akima » 09 Мар 2023 14:29

 ! Съобщение от: Akima
viewtopic.php?f=24&t=6317
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта