А направи ли първо "Step 1 Clutch Position Adjustment", преди да почнеш да обучаваш
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Новата версия на Techstream 14.00.019 е много добра. Препоръчвам я.
Новата версия на Techstream 14.00.019 е много добра. Препоръчвам я.
- ppeneva
- Мнения: 184
- Регистриран на: 02 Яну 2019 10:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT
- Благодарил/а: 2 пъти
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами, ако имате кабел, то той е дошъл с някоя по-стара версия. Просто ъпгрейдвате до тази.
Аз моя го купих преди 5 години от някакъв български сайт за 70 лв, но ги има и в алиекспрес.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Колеги здравей имам 2008г. Аурис дизел автомат(ммт). Сутринта след като паля колата на тегленото се трепери колата. Дали е заминал съединитела? Или трябва да се прави калибрация? иначе върви без проблем и не губи мощност. След като се нагрял двигателя не прави този проблем. Имате ли някакви мнения?
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ускоряваш на автоматичен режим докато включи на пета. Включваш на ръчен режим и сваляш плавно скоростта до 55 км/ч. Трябва да остане на пета. Даваш газ до ламарината. Колата трябва да започне бавно да ускорява. Ако изреве и оборотомера скочи значи съединителя е отишъл.
- mfandakov
- Мнения: 3365
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами умрел мотор 1.4 d4d ,така ще ускори на пета от 55км че ще те залепи за седалката.
Този тест от руските форуми работи само на бензинки,на дизелите поне от 60/65км е началото/
Но и за това си има диагностика и там си има всички параметри,само някой трябва да ги прочете.
Този тест от руските форуми работи само на бензинки,на дизелите поне от 60/65км е началото/
Но и за това си има диагностика и там си има всички параметри,само някой трябва да ги прочете.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей,
И на "умрял" мотор става стига да е равно. Тук говорим за проба на съединителя, а не за проба на ускорение.
Иначе Фандъков е прав за втората стъпка - диагностиката.
Ако си от София и региона - при мен, ако си от Пловдив и региона - при него.
И на "умрял" мотор става стига да е равно. Тук говорим за проба на съединителя, а не за проба на ускорение.
Иначе Фандъков е прав за втората стъпка - диагностиката.
Ако си от София и региона - при мен, ако си от Пловдив и региона - при него.
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
mfandakov написа: ↑28 Юни 2018 10:12 Можеш да направиш следното.
Минаваш на М режим.
Превключваш до 5 скорост.
На 5 вдигаш около 55/60 км.
Натискаш рязко газта ,и гледаш дали оборотомера и скоростомера се движат в синхрон.Ако оборотите се вдигат а скоростта изостава.Това е сигурен признак че си за смяна на съединител.Сменя се всичко за да ти е мирна главата.Феродов диск,притискателен диск,лагер,вилка,опора на вилката.
Купуваш части по VIN номера ,за предпочитане
Aisin.
- mfandakov
- Мнения: 3365
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
За съжаление при мен сега е много натоварено с работата ми,но в Пловдив за разлика от София можеш лесно да намериш диагностик с Техстрийм.
А колкото за поста по-отгоре,....
-Това е валидно за бензинките,дизела там в тази скорост около 50км няма тяга ,турбинката развърта мотора на 5скорост около и над 60км.
Когато се прави теста е нужно мотора да може да "дръпне" и да натовари съединителя.
Но няма лошо ,всеки може да пробва по неговият си начин.Стига да усети дали плъзга диска.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 537
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Аз лично съм го пробвал на няколко модела с 1.4 D4D: Yaris, Auris, Corolla и Aygo. Работи. Само трябва да е равно.
А диагностиката си я нося винаги с мен, защото освен Techstream, използвам и Easydiag за над 50 марки и софтуера за Toyota е с абсолютно същата функционалност. Мога дори да ти обуча съединителя с него. Но обучение не става без механично пипане, ако искаш да стане добре. А куфарът с инструментите не винаги е с мен.
А диагностиката си я нося винаги с мен, защото освен Techstream, използвам и Easydiag за над 50 марки и софтуера за Toyota е с абсолютно същата функционалност. Мога дори да ти обуча съединителя с него. Но обучение не става без механично пипане, ако искаш да стане добре. А куфарът с инструментите не винаги е с мен.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Пробвах го и всичко е наред. оборотомера не скочи внезапно.Petar555 написа: ↑08 Юни 2019 21:44 Ускоряваш на автоматичен режим докато включи на пета. Включваш на ръчен режим и сваляш плавно скоростта до 55 км/ч. Трябва да остане на пета. Даваш газ до ламарината. Колата трябва да започне бавно да ускорява. Ако изреве и оборотомера скочи значи съединителя е отишъл.
Мисля да сменя маслото на скоростна кутия. Последно Сменено преди 50хил км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта