Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Тойота бяха на 11 място по продажби в Германия за 2018г, като повишиха продажбите в сравнение с 2017 за разлика например от Мерцедес ....
Но безспорно - немците си държат на немските марки (и е съвсем правилно - не излизат пари от държавата, а напротив - развиват си производството)..
Но безспорно - немците си държат на немските марки (и е съвсем правилно - не излизат пари от държавата, а напротив - развиват си производството)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ами.... не че са настигнали по продажби немските марки, но тук се наводнява, В СРАВНЕНИЕ С ПРЕДИ ПРИМЕРНО 5 ГОДИНИ, с Тойоти. Аурис хибрид и C-HR виждам откровенно доста често.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- ppeneva
- Мнения: 184
- Регистриран на: 02 Яну 2019 10:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Hatch 2005 1.4 D4D MMT
- Благодарил/а: 2 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Кой е този модел дето е на 11 място или ти говориш като цяло за марката? Защото, ако говорим за марки 11 място е последната дупка на кавала...slowtraveler написа: ↑18 Май 2019 16:51 Тойота бяха на 11 място по продажби в Германия за 2018г, като повишиха продажбите в сравнение с 2017 за разлика например от Мерцедес ....
Но безспорно - немците си държат на немските марки (и е съвсем правилно - не излизат пари от държавата, а напротив - развиват си производството)..

-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Абе от 34 марки не е зле, но като цяло Камри никога не се е продавало добре в Европа. САЩ, да - 350 000 бройки на година, Китай с 160 000 броя, ама Европа още 2005г. го спряха и никой даже и не разбра
Сега май и те не знаят защо го пускат тук, целта е 12 000 броя на година да се продават в Европа, което ~2-3% от продажбите. Иначе друг хибрид седан в тоя клас няма (още няколко дни), ама с тая цена (60-75к) има достатъчно други не-хибрид модели с по-добри интериори и качества. В България тая година я продадат 50 броя , я не. Един Супърб 300 коня е 70к, което кара човек да се замисли, а тоя месец представят фейслифта и пускат хибрид за подобни пари, тъй че Тойота повече за престиж го имат тоя модел тук.
Едно бързо сравнение на конвенционалните задвижвания с по 200коня -

Едно бързо сравнение на конвенционалните задвижвания с по 200коня -
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Както е видно от мнението ми - говоря за марката, и за изкривеният пазар на Германия (като голям производител) това не е чак толкова лошо постижение...
Иначе за Европа Ярисът си е най-продаваният модел от Тойота, но отново - това е битка на чужда територия - Европа има сериозни традиции...
Учуди ме факта, че Кашкай е доста по-продаван от най-продаваната Тойота (Яриса)... Хората нещо са изперкали

Иначе Камрито е доказала качествата си класика за щатите.. Ама и според мен няма да 'прихване' тук...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ами тъй като ще се прави в Япония, не им пречи да докарат 2-3 кораба в Европа за мераклиите, пък каквото се продаде. Ама няма да върви не защото е Камри и TNGA, а защото европейците обичат комбитата и по-скромните двигатели. Това 2,5 л бензин идва малко множко при европейските цени на бензина. Пък и не виждам особена нужда от такава мощност, тойотаджиите про принцип не са рацери.Corolla_E12_hs написа: ↑19 Май 2019 22:13 Абе от 34 марки не е зле, но като цяло Камри никога не се е продавало добре в Европа. САЩ, да - 350 000 бройки на година, Китай с 160 000 броя, ама Европа още 2005г. го спряха и никой даже и не разбраСега май и те не знаят защо го пускат тук, целта е 12 000 броя на година да се продават в Европа, което ~2-3% от продажбите.

Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ако предложат хибридния супърб за около 75-80 к, мисля, че камри няма да може да се конкурира с него и като хибрид. Ако са действителни тези данни, които дават за хибридния супърб - ще е по-мощен и най-вече ще е плъгин с ел пробег около 70 км.Corolla_E12_hs написа: ↑19 Май 2019 22:13 Един Супърб 300 коня е 70к, което кара човек да се замисли, а тоя месец представят фейслифта и пускат хибрид за подобни пари, тъй че Тойота повече за престиж го имат тоя модел тук.
Най-вече, което ми харесва в хибридната шкода - при системна мощност 245 кс - 95 кс е мощността от батерията. Това си е значителна ел мощност, не е като 40те кс при камри. (И ускорението го дават с над секунда по-добро при супърб - ако са коректни данните.) Също мощността от ДВГ е 150 кс - за у нас не е от особенно значение, но за някой европейски страни ще е важно предполагам. Данъка да е за мощност на ДВГ до 150 кс, не напразно производителите пускат по достъпните си модели до тази мощност.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Въпрос на избор. Аз ВАГаджийка не бих си взел. Те станаха доста капризни в последните години. Лежат на стари лаври от 90те и някакви фенове. Да не говорим, че Тойота имат най-голямото ноухау как се правят хибриди. Ако искаш хибриден седан с такъв размер не виждам защо да не е Тойота, но си е минус, че няма комби версия.
Това според мен е голям плюс. Имал съм 2 хонди, едната правена в Англия, а другата в Япония. На японската за 100К км само окачване съм правил. На английската първото нещо, което се счупи беше делкото/дистрибуторната капачка (не съм сигурен как точно се казва) на Бош. Сега пък играят оборотите... личи си, че европейското автомобилостроене е дало нещо на Хонда

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
За съжаление не виждам НИКАКЪВ значим прогрес в хибридната им система отпреди 20г... Платформата е една и съща...IvoKrastev написа: ↑21 Май 2019 10:10 а не говорим, че Тойота имат най-голямото ноухау как се правят хибриди
Затова не бих бил толкова убеден, че 'Фак групата не биха могли да създадат нещо добро и съвременно, просто защото започнаха доста по-късно, и съответно проектите им са по-нови...
По случая с падналите Боинг 737МАХ попаднах на много интересна статия за начина на мислене на корпорациите и противопоставянето им...
Например - мислих си, че Еърбъс ще са доволни от проблемите на Боинг - все пак конкуренцията им търпи сериозни загуби...
Но след обмисляне на статията се съгласих с доводите им - Еърбъс е силно притеснен от събитията защото до момента е имало баланс, и производителите вкарват някоя други евтини 'опции' за привличане на клиенти, и не променят нищо кардинално в стария модел (вижте колко модификации има 737 и серията Еърбъс 319-320-321). Продължават да 'изцеждат' старите разработки и да печелят от тях...
Но в момента, в който Боинг видят, че даденият модел е дескридитиран, ще бъдат принудени да вложат сериозни пари в развойна дейност за нова платформа, и да направят качествено нов модел.
Което пък би принудило и Еърбъс също да вложат огромни пари в развойна дейност ако искат да са конкурентоспособни... Което безспорно ще се отрази на печалбите и на двете корпорации...
Аналогични процеси се наблюдават и при автомобилостроенето...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
IvoKrastev написа: ↑21 Май 2019 10:10 Да не говорим, че Тойота имат най-голямото ноухау как се правят хибриди.
"За съжаление" и аз съм на това мнение. Не виждам някакви "значими крачки" в развитието на хибрида на тойота. Може би защото нямаха значима конкуренция в тази област. Схемата, която са избрали от ВАГ за хибридите си ми се струва по гъвкава.slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 10:46 За съжаление не виждам НИКАКЪВ значим прогрес в хибридната им система отпреди 20г... Платформата е една и съща...
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Погледнато от чисто "избиване" на инвестицията, то максимално дълго трябва да се изкарват вложените пари.slowtraveler написа: ↑21 Май 2019 10:46 За съжаление не виждам НИКАКЪВ значим прогрес в хибридната им система отпреди 20г... Платформата е една и съща...
Но не съм съгласен, че нещата не се развиват.
1. В момента няма по-икономичен хибрид от този на Тойота на пазара. Дори и последните технологии, които са в момента на пазара отново показват по-висок разход на гориво. Това не показва, че по-новото е по-добро.
2. Това, че нещо не се е изменило коренно не означава, че не се развива. Все едно да кажем, че ДВГ-то от преди 70 години е абсолютно същия и не се е развил грам. Да, погледнато супер глобално не е измислен някой нов 9 тактов двигател, който да харчи с 80% по-малко от 4 тактовия, който масово познаваме, но не може да се отрече, че глобално детайлите и овладяването на процеса на горене и оптимизацията му не е станал много по-добър.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Не че хибрида на тойота е същия като от преди 20 години. Но наистина - да го сравним с развитието на ДВГ ("бензинови" и "дизелови") за тези 20 години. Да го сравним с развитието на трансмисиите за тези години. На такъв "фон" развитието на тойотовия хибрид изглежда като тъпчене на място - просто се възползва от прогреса в двигателостроенето.
Сравнявате го по икономичност, но явно другите производители не залагат единствено на икономичността, просто не предлагат най-икономичните си модели, като хибридни, а предлагат мощните си или по висок клас модели, като такива. Споменатата шкода - 245 кс, голф гте - 204 кс, пасат гте - 218, хибридните пежа - над 200 кс, оптима - над 200 кс, дизеловите сув като мидл хибриди - над 180 кс. Няма как при тези мощности да покажат ниския разход на компактен автомобил със системна мощност 122 кс.
Сравнявате го по икономичност, но явно другите производители не залагат единствено на икономичността, просто не предлагат най-икономичните си модели, като хибридни, а предлагат мощните си или по висок клас модели, като такива. Споменатата шкода - 245 кс, голф гте - 204 кс, пасат гте - 218, хибридните пежа - над 200 кс, оптима - над 200 кс, дизеловите сув като мидл хибриди - над 180 кс. Няма как при тези мощности да покажат ниския разход на компактен автомобил със системна мощност 122 кс.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
По принцип е по-добре да се говори на принципа на чистите числа, а не на принципа "според мен" или "аз така мисля". Защото ти може да мислиш едно, а нещата да са съвсем други.
Като например:
1. При хибридния двигател изкараха най-високо КПД до момента от бензинов двигател - това не идва от "стоене" на едно място или чакайки новите технологии на конкурентите.
2. Механичните загуби в скоростната кутия са намалени с ~20%.
3. Загубата на енергия в ел. двигателите е намалена също с 20%.
4. Загубата на преобразуването на енергия от инвертора с 20%.
5. Заряда на батерията е подобрен с 28%.
6. Оптимизация на съвкупността на цялата енергия и нейното оползотворяване е довело до 26% от общото спестяване.
Ето изброих ти няколко основни фактора, които са показали поне 20% подобрение в оптимизацията им само в едно поколение. За това по-добре да имаме факти с които да говорим и изграждаме мнение, а не на база личното "усещане".
Иначе това за мощност, икономия, модели и т.н. е корпоративна политика, а не, че нещо не може да бъде "показано" на пазара. Всяка стока си има пазарно позициониране. Има различни маркетингови стратегии и пазарни ниши към които се стремиш. Ако някой производител изкарва модели, които не са конкуренти, то се стреми към определена пазарна ниша. Да вземем да кажем два конкуренти продукта, който си отговарят 1:1 - БМВ Х5е и РХ450х. И двете са с по 313 коня (гаси съвпадението) и останалото е вече лично предпочитание.
Но да кажем Голф ГТЕ не може да го сравняваш с новата Корола, защото ГТЕ-то е плъг-ин хибрид, което не попада като еднаквост на стоките, които трябва да бъдат сравнявани и не е редно да се сравняват.
Пазарни ниши много, стоки също толкова и всеки се бори за парче от пазара. За това или избираш бързия Голф, или икономичната Тойота.

И накрая се чудех къде да пусна едно сравнение/видео, което е направено, къде с рекламна цел, къде с нещо друго но все пак:
Виж на 38-мата секунда главно как стои новия хибрид срещу най-икономичните дизелови аналози. Но по-важно за мен е сравнението с предишния модел на марката и последния. Тази разлика не е дошла от чакане на конкурентите с новите технологии.
Последно промяна от BOz на 21 Май 2019 13:38, променено общо 1 път.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
По добре да не се показват числа, пред това да показвате манимулирани такива. Ако това бе вярно, какъв разход щяха да напишат в брошурите си тойота?
Аз не го сравнявам, просто исках да покажа, че другите производители по отношение на хибридите имат друга политика. Много малко ще са тези, който купувайки голф плъгин хибрид за над 70 хиляди и с мощност над 204 кс ще се стремят да постигнат минималния му разход - така, че да може да се направи сравнима статистика и да сравним разхода му с този на приус 4 например.
Последно промяна от Hursa на 21 Май 2019 13:41, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Прочети цитираното изречение още 2-3 пъти и го осмисли, за да си отговориш сам на въпросите.
И сам го каза - или купуваш бързия Голф, или икономичната Корола. Различни пазарни ниши просто.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта