Теч на масло от подгревните свещи?
Теч на масло от подгревните свещи?
Привет, колеги
Колата е Авенсис, 2008 г, 2,0 дизел, 126 к.с.
Свалих капака на двигателя и видях, че имаше текло масло, около 1-2 кафени лъжички. На снимката съм очертал мястото, където е теча. Сега ще се смеете, ама не знам какви са тия "дюзи". Предполагам, че са подгревните свещи или как?
Та въпросът ми е как се отстранява този проблем, какво трябва да се смени или затегне?
Бих отишъл при нашия приятел мехаННика, знам че ще го оправи, обаче вече не живея в София и няма как да стане.
Колата е Авенсис, 2008 г, 2,0 дизел, 126 к.с.
Свалих капака на двигателя и видях, че имаше текло масло, около 1-2 кафени лъжички. На снимката съм очертал мястото, където е теча. Сега ще се смеете, ама не знам какви са тия "дюзи". Предполагам, че са подгревните свещи или как?
Та въпросът ми е как се отстранява този проблем, какво трябва да се смени или затегне?
Бих отишъл при нашия приятел мехаННика, знам че ще го оправи, обаче вече не живея в София и няма как да стане.
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- biro
- Мнения: 2654
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 73 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Това ограденото на снимката не са подгревни свещи, а дюзи. По металните тръби пред тях идва нафта.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Теч на масло от подгревните свещи?
Благодаря, колега.
Значи гумените уплътнения на тия дюзи, по-точно на една от тях, са заминали.
Лесно ли се сменят или си иска майстор?
Значи гумените уплътнения на тия дюзи, по-точно на една от тях, са заминали.
Лесно ли се сменят или си иска майстор?
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Не се сменят лесно! Трябва да се сваля капака на главата.
Не те съветвам да се захващаш сам, щом не си наясно.
Не те съветвам да се захващаш сам, щом не си наясно.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- iovkito
- Мнения: 2847
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Карай така докато се наложи някой ден да сменяш дюзите. Не пречи, че тече малко.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Теч на масло от подгревните свещи?
Нямаш грижи колега.Поне на снимката няма теч от под капака навън.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Да събира и да го долива.Гледам чисто масло излиза.
Така де и от мойта взе да цапа но го забърсвам и карам до откат.Стана на 11г.безаварийни.Дано доде на едно голямата офанзива и да ги мятаме съединители ,дюзи турбини и т.н
Така де и от мойта взе да цапа но го забърсвам и карам до откат.Стана на 11г.безаварийни.Дано доде на едно голямата офанзива и да ги мятаме съединители ,дюзи турбини и т.н
Теч на масло от подгревните свещи?
Колега, не се вижда, защото забърсах маслото. Добре че има малка вдлъбнатина, та там да се събира, а не да се разлива по двигателя, мих го наскоро.
Значи да не пипам. Капак на двигателя нямам намерение да свалям.
Благодаря, колеги!
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Колега, рано или късно ще трябва да се оправи.
Да не говорим, че дифтунгите и уплътненията на дюзите задължително се сменят на определен пробег, дори и без да имат вече проявен дефект. Не съм сигурен колко точно е този пробег, но някъде около 200 000 км.
Да не говорим, че дифтунгите и уплътненията на дюзите задължително се сменят на определен пробег, дори и без да имат вече проявен дефект. Не съм сигурен колко точно е този пробег, но някъде около 200 000 км.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Теч на масло от подгревните свещи?
Колега, не знам какви са тия дРифтунги, но ще помисля за варианта с оправянето на теча, щото не намирам за нормално по двигателя да тече масло.
Благодаря още веднъж на всички.
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Теч на масло от подгревните свещи?
То прословутите "дРифтунги" са най вероятната причина за теча, та най напред за тях трябва да помислиш .
Там горе за да избие масло, значи имаш високо картерно налягане, а при тези мотори първия заподозрян за налягането са дихтунгите. Най вероятно имаш и загуба на масло, ама си забравил да споменеш за нея .
Развий капачката за наливане на масло при работещ двигател и ако видиш пушЪци-пушЪци, няма какво да се чудиш, бЕгай за дихтунги .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Теч на масло от подгревните свещи?
А бе колеги, какво ме мъчите, да бяхте казали "дюзодържачи" вместо "дихтунги", да не се чудя какво е това.
Не знам как въпросните дюзодържачи ще увеличават картерното налягане, освен ако не играят функцията на някакви клапани, ама щом казвате ще ги сменяме.
Иначе проблемите с тоя двигател не са ми от вчера. Преди година и половина сменяхме гарнитура на главата и гръмнал интеркулер. Гумичките на горивопроводите, тия дето влизат в цилиндрите (виждат се горе на снимките) също ги сменяхме, че и от там хвърляше масло. Това беше преди гарнитурата като хронология.
Не знам как въпросните дюзодържачи ще увеличават картерното налягане, освен ако не играят функцията на някакви клапани, ама щом казвате ще ги сменяме.
Иначе проблемите с тоя двигател не са ми от вчера. Преди година и половина сменяхме гарнитура на главата и гръмнал интеркулер. Гумичките на горивопроводите, тия дето влизат в цилиндрите (виждат се горе на снимките) също ги сменяхме, че и от там хвърляше масло. Това беше преди гарнитурата като хронология.
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
ДиФтунги-дихтунги не са никакви дюзодържачи, ами са уплътнители, за да не изпуска компресия от цилиндрите. Дюзодържача на този двигател ти е капакът на клапаните.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Теч на масло от подгревните свещи?
Ами не знам колега, така пишеше в един сайт за авточасти.
Но твоето обяснение е напълно логично и му се доверявам.
Ей, добре че има хора като вас да помагат на лаиците като мене. Наздраве!
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта