Обучение на дроселова клапа

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 05 Мар 2019 18:37

Здравейте колеги,
проблема е:P0133 Oxygen Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1) за тойота корола версо бензин 1,8 + газ - 2005г
История - сменени двата сензора или датчици, почистена система чрез на водородно почистване и пак РО133, видими течове няма (да засмуква въздух или да изпуска ). Вече ми писва и ми трябва помощ, приемам всякакви идеи
Още - да ме насочите към програма за адаптация на дроселова клапа, че с това с педала на газта, нещо не се получава. Предполагам, че след чистенето на водород има проблем от чистенето.
Последно - ако има кой да ми помогне в Пловдив да реша проблема - 0885 206 823

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4841
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 136 пъти
Получена  благодарност: 129 пъти

Обучение на дроселова клапа

Мнение от slowtraveler » 05 Мар 2019 20:44

Ламбда сондата 'бърза' ли е? Защото на газ това е типична грешка (затова се слагаха и емулатори на ламбда-сондата, за да не свети грешка)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Cealtex
Мнения: 362
Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Обучение на дроселова клапа

Мнение от Cealtex » 05 Мар 2019 21:27

Относно обучаването на дроселова клапа, то почти съм сигурен, че с Techstream е възможно. Как... Е тука вече не знам, ама чичко Гугъл ще да знае, а съм и сигурен, че някой от колегите скоро ще изскочи с цялата процедура :whistle:
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV 2008

Изображение

Анонимен1

Обучение на дроселова клапа

Мнение от Анонимен1 » 06 Мар 2019 07:24

Освен отчитане на грешка има ли други симптоми?
Напр. чек енджин,трудно палене, промяна в поведение на двг при движение и на място, гаснене, не може да форсира в някакъв момент...
Всъщност диагностика правена ли е/диагностик/газаджия/, газ-анализатор? Или ползваш четец?
Клапа почиствана ли е?
Какво точно не се получава с педала на газта?
За сменените сензори-универсални ли сложи, втора ръка или оригинални? Сам ли ги смени или в сервиз?
Нещо друго правено ли е по двг/ел. система?

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 06 Мар 2019 18:10

Ами излиза ми бавна реакция на веригата на сензор за въздух. Закачана е на диагностика 2-3 пъти и навсякъде " колата ти е наред и всичко си работи и сондите работят " и не усещам други симптоми - не гасне, форсира се. След водородното почистване има леко подобрение към вървеж ( направих го да се почистят дюзите, май беше излишно), но интересното е, че грешката излиза когато е само на бензин - проверено е. Сензорите не са универсални, нови са и поръчани от Германия и сменени в сервиз. Преди водородното почистих и клапата. Не е пипано по ел. системата освен автоматичните фарове и алармата.
Затова :help:

memorex

Обучение на дроселова клапа

Мнение от memorex » 06 Мар 2019 19:05

Възможно е да се е зацапал сензора .Виж и дебитомер

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 06 Мар 2019 20:02

memorex написа: 06 Мар 2019 19:05 Възможно е да се е зацапал сензора .Виж и дебитомер
Сензора е на 2..3 месеца ( нов ), дебитомера го мия също през 2...3 месеца

memorex

Обучение на дроселова клапа

Мнение от memorex » 06 Мар 2019 20:13

А след водородното чистене ли са?Това ми бе идеята

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 06 Мар 2019 20:14

memorex написа: 06 Мар 2019 20:13 А след водородното чистене ли са?Това ми бе идеята
за два дни - едва ли.

memorex

Обучение на дроселова клапа

Мнение от memorex » 06 Мар 2019 20:52

Закон на Мърфи ли бе не помня "За да изчистиш нещо трябва да изцапаш друго".

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 06 Мар 2019 21:44

memorex написа: 06 Мар 2019 20:52 Закон на Мърфи ли бе не помня "За да изчистиш нещо трябва да изцапаш друго".
Човече, worthy.gif , ЗАГРЯХ!

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 06 Мар 2019 21:46

pashata написа: 06 Мар 2019 21:44
memorex написа: 06 Мар 2019 20:52 Закон на Мърфи ли бе не помня "За да изчистиш нещо трябва да изцапаш друго".
Човече, worthy.gif , ЗАГРЯХ!
Въпроса е, как да почистя без сваляне?

Анонимен1

Обучение на дроселова клапа

Мнение от Анонимен1 » 06 Мар 2019 23:13

Старите сензори пазиш ли?
Какво наложи смяната?
Хрумвало ли ти е да изключиш газовата/вадиш бушон или разкачаш от акумулатор/ и да покараш 20 км на бензин.

Аватар
jacob12
Мнения: 113
Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
Местоположение: Варна
Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine

Обучение на дроселова клапа

Мнение от jacob12 » 07 Мар 2019 13:47

Здравей
По принцип тази грешка означава само едно нещо - че синусоидата от сондата ( сигналния извод) се движи прекалено бавно, нормалния сигнал е с честота 1Hz горе-долу до 2 маскимум. Проблема обаче може да възниква и при охлаждане на сондата - възможна неизправност в подгрева и или осигуряване на подгрева на сондата от блока на двигателя. Може да се пробва дали при откачена сонда ще запише грешка за подгрева и, за да се разбере блока на двигателя правилно ли чете управлението на подгрева. Разбира се може да се измери и съпротивлението му, също и захранването му. Другаде няма смисъл да се търси проблема. При изтърбушен катализатор газовете минават по бързо и понеже не се задържат в него, температурата му е по ниска, съответно може да има и по бавна реакция

pashata
Мнения: 26
Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

Обучение на дроселова клапа

Мнение от pashata » 07 Мар 2019 19:22

jacob12 написа: 07 Мар 2019 13:47 Здравей
По принцип тази грешка означава само едно нещо - че синусоидата от сондата ( сигналния извод) се движи прекалено бавно, нормалния сигнал е с честота 1Hz горе-долу до 2 маскимум. Проблема обаче може да възниква и при охлаждане на сондата - възможна неизправност в подгрева и или осигуряване на подгрева на сондата от блока на двигателя. Може да се пробва дали при откачена сонда ще запише грешка за подгрева и, за да се разбере блока на двигателя правилно ли чете управлението на подгрева. Разбира се може да се измери и съпротивлението му, също и захранването му. Другаде няма смисъл да се търси проблема. При изтърбушен катализатор газовете минават по бързо и понеже не се задържат в него, температурата му е по ниска, съответно може да има и по бавна реакция
Благодаря ти, поне ме успокои.
Преди да сменя и двете сонди (може и да са работили, ама......), изключих първата - и веднага грешка, че не я вижда, отчита, няма я, нещо такова беше. Грешките излизат САМО НА БЕНЗИН, на газ дори на магистрала ги няма. Ще го пробвам отново да изключа първата сонда и да видя какво става, но и не зная катализатора дали е изтърбушен, не съм пипал нищо по колата освен спирачки, два тампона. Вече май, ще слагам черно тиксо, поне да не ме дразни - да си свети колкото си иска tooth.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта