Обучение на дроселова клапа
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Обучение на дроселова клапа
Мнение от pashata » 05 Мар 2019 18:37
проблема е:P0133 Oxygen Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1) за тойота корола версо бензин 1,8 + газ - 2005г
История - сменени двата сензора или датчици, почистена система чрез на водородно почистване и пак РО133, видими течове няма (да засмуква въздух или да изпуска ). Вече ми писва и ми трябва помощ, приемам всякакви идеи
Още - да ме насочите към програма за адаптация на дроселова клапа, че с това с педала на газта, нещо не се получава. Предполагам, че след чистенето на водород има проблем от чистенето.
Последно - ако има кой да ми помогне в Пловдив да реша проблема - 0885 206 823
pashata
- slowtraveler
- Мнения: 6195
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 374 пъти
Обучение на дроселова клапа
Мнение от slowtraveler » 05 Мар 2019 20:44
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Обучение на дроселова клапа
Мнение от Cealtex » 05 Мар 2019 21:27

Cealtex
Обучение на дроселова клапа
Мнение от Анонимен1 » 06 Мар 2019 07:24
Напр. чек енджин,трудно палене, промяна в поведение на двг при движение и на място, гаснене, не може да форсира в някакъв момент...
Всъщност диагностика правена ли е/диагностик/газаджия/, газ-анализатор? Или ползваш четец?
Клапа почиствана ли е?
Какво точно не се получава с педала на газта?
За сменените сензори-универсални ли сложи, втора ръка или оригинални? Сам ли ги смени или в сервиз?
Нещо друго правено ли е по двг/ел. система?
Анонимен1
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Обучение на дроселова клапа
Мнение от pashata » 06 Мар 2019 18:10
Затова

pashata
Обучение на дроселова клапа
Мнение от memorex » 06 Мар 2019 19:05
memorex
pashata
Обучение на дроселова клапа
Мнение от memorex » 06 Мар 2019 20:13
memorex
pashata
Обучение на дроселова клапа
Мнение от memorex » 06 Мар 2019 20:52
memorex
pashata
Обучение на дроселова клапа
Мнение от Анонимен1 » 06 Мар 2019 23:13
Какво наложи смяната?
Хрумвало ли ти е да изключиш газовата/вадиш бушон или разкачаш от акумулатор/ и да покараш 20 км на бензин.
Анонимен1
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Обучение на дроселова клапа
Мнение от jacob12 » 07 Мар 2019 13:47
По принцип тази грешка означава само едно нещо - че синусоидата от сондата ( сигналния извод) се движи прекалено бавно, нормалния сигнал е с честота 1Hz горе-долу до 2 маскимум. Проблема обаче може да възниква и при охлаждане на сондата - възможна неизправност в подгрева и или осигуряване на подгрева на сондата от блока на двигателя. Може да се пробва дали при откачена сонда ще запише грешка за подгрева и, за да се разбере блока на двигателя правилно ли чете управлението на подгрева. Разбира се може да се измери и съпротивлението му, също и захранването му. Другаде няма смисъл да се търси проблема. При изтърбушен катализатор газовете минават по бързо и понеже не се задържат в него, температурата му е по ниска, съответно може да има и по бавна реакция
jacob12
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Обучение на дроселова клапа
Мнение от pashata » 07 Мар 2019 19:22
Благодаря ти, поне ме успокои.jacob12 написа: ↑07 Мар 2019 13:47 Здравей
По принцип тази грешка означава само едно нещо - че синусоидата от сондата ( сигналния извод) се движи прекалено бавно, нормалния сигнал е с честота 1Hz горе-долу до 2 маскимум. Проблема обаче може да възниква и при охлаждане на сондата - възможна неизправност в подгрева и или осигуряване на подгрева на сондата от блока на двигателя. Може да се пробва дали при откачена сонда ще запише грешка за подгрева и, за да се разбере блока на двигателя правилно ли чете управлението на подгрева. Разбира се може да се измери и съпротивлението му, също и захранването му. Другаде няма смисъл да се търси проблема. При изтърбушен катализатор газовете минават по бързо и понеже не се задържат в него, температурата му е по ниска, съответно може да има и по бавна реакция
Преди да сменя и двете сонди (може и да са работили, ама......), изключих първата - и веднага грешка, че не я вижда, отчита, няма я, нещо такова беше. Грешките излизат САМО НА БЕНЗИН, на газ дори на магистрала ги няма. Ще го пробвам отново да изключа първата сонда и да видя какво става, но и не зная катализатора дали е изтърбушен, не съм пипал нищо по колата освен спирачки, два тампона. Вече май, ще слагам черно тиксо, поне да не ме дразни - да си свети колкото си иска

pashata
Обучение на дроселова клапа
Мнение от memorex » 07 Мар 2019 19:53
memorex
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта