Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Airfan
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от boyanmt » 22 Фев 2019 22:53
Dpf филтрите.. за какво са? Естествено, Ганьо го "избушва", щото му е все тая, дали Буля и чаветата ще дишат чист въздух. Сажди.. какво е това? По какво ти разбираш че дишаш сажди?.. по черното в носа... или по сивото пране...или...уреда ти какво показва?LEXUS написа: ↑22 Фев 2019 22:44Производството на оловни акумулатори за дизеловите и бензиновите коли също замърсява. Въглищата също замърсяват. Ядрените аварии също замърсяват. Въпросът е на една основа ли слагаш всички тези замърсявания.
Казваш и дизела, и бензина замърсяват, само че бензина не изхвърля сажди. Има ли значение това,или е все едно. В тази насока на мисли спокойно можем да върнем парните локомотиви и параходите,които изхвърляха сажди през комините си и да кажем,че е е без значение понеже всички замърсяват.
Е то и колите на газ замърсяват, но са по-екологични.
boyanmt
boyanmt
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от nitsodar » 22 Фев 2019 23:10
Когато бях студент в Медицински Университет в Пловдив имахме упражнения в ХЕИ-то. Там следят състоянието на атмосферата всеки час. Тогава ни показваха замерванията на замърсеността на въздуха в Пловдив и какво беше очудващо - съдържанието на сажди скачаше 5-6 пъти над нормата след 17:00 - 18:00ч.




П.С. Колеги, няма offtopic. Нали това са доводи, че е нерентабилно да се купува дизел

Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
nitsodar
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от slowtraveler » 22 Фев 2019 23:27
В случая ми се струва, че нещата са точно такива..
Казвате - Норвегия първа забранява ДВГ....
Ето как изглеждаше малко градче там:

В по-южните части пак не можете да си представите каква смрад на оборска тор се носи из обширни райони.. Не на дребно, а например за цяла долина, или град...
Иначе тук ще се бием в гърдите как сме намалили парниковите емисии... Там не им пука (когато това им е изгодно)...
Кемперите са всеки втори автомобил, пък горят доста повече от лек автомобил... Ама иначе се хвалят, че имат много електрички - вярно е...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от boyanmt » 22 Фев 2019 23:35
- Прикачени файлове
-
- IMG_20190222_225320.jpg (738.63 KiB) Преглеждано 3310 пъти
-
- IMG_20190222_225918.jpg (888.64 KiB) Преглеждано 3308 пъти
boyanmt
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от LEXUS » 23 Фев 2019 00:15
По отношение на заводите - заводите са задължени да инсталират различни филтри, включително електро-филтри взависимост от производството, за техния контрол има регионални инспекции по околна среда,които следват нормативни стандарти. Примерно ако някой не вярва, сам може да измери замърсяването им, ако си закупи измервателни уреди.
Това не означава,че заводите не нарушават стандартите. Въпросът е ,че този аргумент е контрааргумент на самия себе си, това е като във вица - А вие защо биете негрите,като нашите съветски коли не стават.
Едното замърсяване не оправдава другото. Това,че заводите,самолетите и корабите замърсяват околната среда не оправдава това замърсяване да се увеличава значително от замърсяването на милиони автомобили. Ако има по-екологично задвижване, използването на двигател с принцип на работа на над 1 век и скъпото му пречистване просто се обезсмисля, още повече при грубата му работа и скъпа поддръжка.
Поддръжката на хибрид е много по-евтина и безпроблемна.
LEXUS
boyanmt
LEXUS
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от slowtraveler » 23 Фев 2019 08:09


Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от Двигателист » 23 Фев 2019 11:21

И каква е алтернативата при товарните автомобили, плавателните съдове и авиацията? Каква е алтернативата на заводите, които сте снимали?
Колкото до твърдите частници. Съвременните бензинови двигатели с директно впръскване ги изпускат добре. По-малки са от при дизел, но не по-малко вредни за човека. Затова и започнаха да поставят филтри за тях и при бензиновите мотори.
Двигателист
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от boyanmt » 23 Фев 2019 11:28
Мхм... всичко имам... Ballast water threatment system и Scrubber...slowtraveler написа: ↑23 Фев 2019 08:09 Опитът е тежъкОсобено ако са внедрили и новите системи за баластните води
Или катализаторите в димохода (щото и такива неща съм виждал)...
boyanmt
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от boyanmt » 23 Фев 2019 11:36
Сори за коментара ми, ама много чиновнически пост бе Баце..LEXUS написа: ↑23 Фев 2019 00:15 Ама ти колега мислиш,че дизеловите двигатели изхвърлят само сажди ли? Ами не е така. Всичко се измерва с уреди...
Едното замърсяване не оправдава другото. Това,че заводите,самолетите и корабите замърсяват околната среда не оправдава това замърсяване да се увеличава значително от замърсяването на милиони автомобили.
boyanmt
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от boyanmt » 23 Фев 2019 11:41
... За това едвам дишам... да им пик. я на стандартите и кривите уреди!LEXUS написа: ↑23 Фев 2019 00:15
По отношение на заводите - заводите са задължени да инсталират различни филтри, включително електро-филтри взависимост от производството, за техния контрол има регионални инспекции по околна среда,които следват нормативни стандарти. Примерно ако някой не вярва, сам може да измери замърсяването им, ако си закупи измервателни уреди.
- Прикачени файлове
-
- IMG_20190223_104013-912x684.jpg (105.53 KiB) Преглеждано 3244 пъти
boyanmt
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Смяна на Avensis 1.8 CVT с дизел ?
Мнение от LEXUS » 23 Фев 2019 13:04
Може да звучи чиновнически, но е така. Няма логика да кажеш може колите да замърсяват,защото замърсяват заводите. Ако при заводите това са наличните технологии за пречистване, при автомобилите има по-чисти задвижвания като хибридите,ел.колите, колите на водород. Това правят и ЕС, и САЩ, и Япония, тоест най-развитите държави и съюзи.boyanmt написа: ↑23 Фев 2019 11:36Сори за коментара ми, ама много чиновнически пост бе Баце..LEXUS написа: ↑23 Фев 2019 00:15 Ама ти колега мислиш,че дизеловите двигатели изхвърлят само сажди ли? Ами не е така. Всичко се измерва с уреди...
Едното замърсяване не оправдава другото. Това,че заводите,самолетите и корабите замърсяват околната среда не оправдава това замърсяване да се увеличава значително от замърсяването на милиони автомобили.
Пак пиша,че това ми звучи като вица - А вие защо биете негрите. Нелепо е.
Не разбрах за поддръжката на хибрида - развалят ли се тези системи за пречистване, извън гаранция ли са, неефективни ли са, скъпи ли са или какво по-точно в поддръжката е нередно на хибрида.
Защото знаем за поддръжката на дизела - филтри,скъпи дюзи,скъпи турбини, понякога демпферни маховици, целият двигател работи при много високо натоварване,съответно е по-скъп за производство от бензиновия. Това,че много авто-производители се отказват от дизела не потвърждава това,което са говорили германски пилоти или каквито и да е.
LEXUS
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: FearSoft и 1 гост