Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Περιμένω
Мнения: 2
Регистриран на: 11 Ное 2018 08:39
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Тойота корола версо d4d 116k

Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Мнение от Περιμένω » 11 Ное 2018 11:34

Здравейте колеги, от 3 години карам тойота корола версо 2005 година, д4д, 116 к.с., на 250 000км. От 10 дни имам следният проблем: колата след като загрее и влезе в оптимална температура започва да забива, губи мощност и на моменти гасне. Нямам проблем с последващо палене , но проблема с предърпването и мощноста си остава. Към момента съм почистил ЕГР клапан, сменил съм горивен филтър, почистен дебитомер, сложил съм добавка за почистване на горивната систем Про тек, чек не свети, при направени 2 диагностики грешки не отчита. Според човека направил диагностиката стойностите на3 и 4 дюза са леко завишени но не са проблема. Моля някои ако има подобен проблем и решение за него да пише. Предварително благодаря!

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Мнение от veso_hds » 11 Ное 2018 16:28

Нещо около SCV клапани или дюзи.Какви са стойностите на дюзите?
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Περιμένω
Мнения: 2
Регистриран на: 11 Ное 2018 08:39
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Тойота корола версо d4d 116k

Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Мнение от Περιμένω » 11 Ное 2018 16:40

Казаха, че стойностите на дюзите не са проблемни все още. Но ако са дюзи тя ще пали трудно като е загряла, а тя пали нормално и студена и загряла

mukele
Мнения: 6
Регистриран на: 23 Юли 2019 07:33
Местоположение: Русе
Автомобил: rav 4 d4d 116hp

Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Мнение от mukele » 25 Юли 2019 07:34

здравейте колеги от три дни си скубя косите с рав4/ 116к.с. на женами. На коя тъпа бензиностанция е заредила няма да кажа, но ще ви кажа че и аз съм със същия проблем. Неможеше да се изфорсира влиза в дупка. Смених горивен филтар целия в суполи, нещата се влошиха, налях добавка за дюзи и за бактерии резолтата е приличен но сега влиза в дупка след 3000 оборота. Колеги какво да правя?

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Мнение от veso_hds » 25 Юли 2019 17:15

Сваляш и почистваш резервоара.Сваля се отдолу,след откачане на кардана.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

izo_plovdiv
Мнения: 57
Регистриран на: 21 Юли 2016 18:11
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Авенсис Т27 2.2 150кс

Загуба на мощност при загрял двигател на тойота корола вресо д4д, 116к.с, 2005 г.

Мнение от izo_plovdiv » 30 Юли 2019 09:13

Колеги, аз имах същият проблем с версо 2.0 116кс - като загрее и забива в ниските до 3000оборота. Набираше много трудно до 3000 оборота, пуши черно и след като стигне 3000, изведнъж се отпушва, спира да пуши и върви идеално. Няма грешки. На диагностика в движение и на место всичко ок. Така доста време. Реших и сложих добавка за почистване на катализатор. Карах горе долу половин резервоар с тази добавка извънградски по магистрала и в деня преди да сменя горивен филтър и да се почисти егр, изведнъж колата се отпуши сама. Започна да си работи нормално във всички обороти и по всяко време спря да пуши. Въпреки това смених горивен филтър и беше почистен егр. За всеки случай след това сложих и добавка за почистване на горивната система и да чукнем на дърво всичко е ок към момента. Дали случайно или не, така се реши проблема при мен!
Avensis 2.0 D4D 126кс. 2007г.,
Avensis t27 2.2 d4d 150 2010г.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта