Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Привет, колеги. Изминах първите 11 000 км с Авенсисчето и реших да споделя накратко впечатления:
Автомобилът е на 9 месеца вече. Отначало бе разработван по предписания - първите 1000 км плавно и внимателно каране, без форсиране или други теготи за двигателчето Досега средният разход (както се вижда от снимката) е 7.3 л/100 км. Шофирането е около 30% градско и 70% извънградско. Миналата седмица се върнахме от Турция, като при изминатите около 1500 км даде разход 6,3л/100км при първите 1300 км, а последните 200км разходът бе 7л/100. Скоростта извън града бе 120-130 км/ч през повечето време.
Като цяло съм много доволен от япончето В началото ми бе малко странно да свикна с набирането на CVT скоростната кутия, тъй като идвам от Авенсис Т25 2.2 D4D 150 к.с. Според мен се изисква малко време за нагаждане например при изпреварвания. Извънградско разходът е 6 - 6,5 л/100 км. На магистрала при 120 км/ч е 7л/100км. При 140 ~ 7,7 - 8л/100км. Над 140 км/ч спонсорирате бензиностанциите правопропорционално на скоростта
Досега няма никакъв шум от спирачните апарати, дай Боже и занапред да е така. Климатроникът е работещ много добре и е достатъчно силен - нещо, на което аз държа много.... Засега е това. Приятен уикенд на всички
Автомобилът е на 9 месеца вече. Отначало бе разработван по предписания - първите 1000 км плавно и внимателно каране, без форсиране или други теготи за двигателчето Досега средният разход (както се вижда от снимката) е 7.3 л/100 км. Шофирането е около 30% градско и 70% извънградско. Миналата седмица се върнахме от Турция, като при изминатите около 1500 км даде разход 6,3л/100км при първите 1300 км, а последните 200км разходът бе 7л/100. Скоростта извън града бе 120-130 км/ч през повечето време.
Като цяло съм много доволен от япончето В началото ми бе малко странно да свикна с набирането на CVT скоростната кутия, тъй като идвам от Авенсис Т25 2.2 D4D 150 к.с. Според мен се изисква малко време за нагаждане например при изпреварвания. Извънградско разходът е 6 - 6,5 л/100 км. На магистрала при 120 км/ч е 7л/100км. При 140 ~ 7,7 - 8л/100км. Над 140 км/ч спонсорирате бензиностанциите правопропорционално на скоростта
Досега няма никакъв шум от спирачните апарати, дай Боже и занапред да е така. Климатроникът е работещ много добре и е достатъчно силен - нещо, на което аз държа много.... Засега е това. Приятен уикенд на всички
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- biro
- Мнения: 2651
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Честито, много добър разход. Но малко го караш, сега е момента да го разработиш до Барселона, Париж, Осло и обратно в БГ
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Хахаха, прав си,колега! Трябва да покаже юначество,но да видим в каква посока
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
-
- Мнения: 1225
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Да споделя интересното развитие на проблема ми със пикащите стопери на вратите.....след каро ги смениха гаранционно по 3 пъти на двете предни врати, явно се изчерпа дефектната серия и спряха с пукането. Колата направи 48 000 км и между другото спирачните апарати НЕ тропат. Разходът падна и е средно 8 на 100 при доста ежедневно юркане по магистралата.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
@nitsodar, ще ми е интересно да напишеш впечатления за двата двигателя, след като си ги сменил един след друг.
Успяваш ли да ускоряваш по сходен начин, дори оборотите да са високи? И т.н.
със здраве да си я караш!
Успяваш ли да ускоряваш по сходен начин, дори оборотите да са високи? И т.н.
със здраве да си я караш!
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Благодаря за пожеланията,колега!
Що се отнася до свикването - отначало свикнах трудничко. 2.2 D4D 150к.с. е уникален двигател за мен. Много бърз (и доста икономичен за капацитета си). Липсата на турбина все още си я усещам. Бих казал,че за свикване със CVT автоматик е нужно време..... може би няколко седмици/месеца. Иначе си има бързина, достатъчна за всяка ситуация, стига да не си някакъв състезател. Аз съм от спокойните шофьори (дори все повече започва да ме дразни комплексарщината навсякъде по пътищата ни - всеки 2-ри е Шумахер или Фетел/Хамилтън и т.н. , но както и да е ). CVT кутията ми доставя голямо удоволствие както в градско,така и извънградско шофиране.Ускорението е доволно, съпроводено с доста рев от двигателя , но няма как да го сравня с 2.2 D4D ..... още въздишам по него Но, определено не съжалявам за избора си. Избегнах новите дизели на Авенсис, първо, защото са на BMW и 2-ро - заради дизелгейт (което,май се оказва не кой знае какъв проблем). Надявам се,че бях изчерпателен:)
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
-
- Мнения: 1225
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Поне при ръчната скоростна кутия до сега не съм изпитвал недостиг на мощност, просто си иска съответните обороти (без да го сравнявам с 2,2 д4д). Справя се със всякакви ситуации без проблем. Интересното е, че по каталог дават CVT-то с 1 секунда по- бавно от ръчната кутия от 0 до 100.....
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Колега dracunculus, при настъпване на педала докрай (kickdown), двигателят ускорява предоволно. Аз също не се оплаквам. Но все още в душицата ми е спомена за ускорение с 2.2 D4D и..... разликата не е малка. Нали знаеш- има значение на какво си свикнал Ш вси пак- няма и капка съжаление за замяната на автомобила. Аз съм фен на плавното потегляни,каране и като цяло работата на CVT ми допада много! Гледам представянето на новите (2019) RAV4 и Camry. Замислям се за хибридните варианти- предполагам поведението ще е подобно,но тишината на хибрида при движение на електромоторчето започва да ме привлича (макар да не е в голяма част от времето на шофиране).
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Ако си на SPORT режим не е ли по-добре ускорението?nitsodar написа: ↑04 Авг 2018 11:35 Колега dracunculus, при настъпване на педала докрай (kickdown), двигателят ускорява предоволно. Аз също не се оплаквам. Но все още в душицата ми е спомена за ускорение с 2.2 D4D и..... разликата не е малка. Нали знаеш- има значение на какво си свикнал Ш вси пак- няма и капка съжаление за замяната на автомобила. Аз съм фен на плавното потегляни,каране и като цяло работата на CVT ми допада много! Гледам представянето на новите (2019) RAV4 и Camry. Замислям се за хибридните варианти- предполагам поведението ще е подобно,но тишината на хибрида при движение на електромоторчето започва да ме привлича (макар да не е в голяма част от времето на шофиране).
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Да си призная-пробвал съм го само за тест. При шофиране не ми се е налагало. Предстои ми пътуване в планината и ще видя там дали с него ще има голяма разлика. Досега набирането при изпреварване е било достатъчно,просто липсата на турбина (или защото съм свикнал с такава) ми се струва осезателна
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
А как се справяте със 1.8 CVT бензина в трафик основно - прочетох темата, но по никакъв начин не успях да сваля разхода (по компютър) в града по 12, за разлика от колегата по-горе? Мъка ми е на сърцето, 12/100 лятото в празна София и със пенсионер като мен зад волана ... Колата е тестова, на 12 000 км, но този разход ме разбива просто...
Ноу Тойота ат дъ момент, само едно старо бръмбарче
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
Колега, аз не съм засичал колко точно ми гори градско, но определено не е малко и при мен. Не я форсирам при тръгване, нито се състезавам с разните пубертети на светофара (които мно го се радват да са първи при светване на зелена светлина ), но каляската си харчи доволно - няма спор...
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
При тежък трафик автомобил 140-150к.с. бензинка и на мен ми е надхвърлял 14л/100км, като е изключение да го смъкна под 12л/100км...
С механична кутия..
С механична кутия..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1225
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 57 пъти
- Получена благодарност: 36 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
На мен с ръчната кутия, в съизмерим със София град, ми дава при нормално каране около 10/100. При мен разходът определено спадна след като колата направи 30-35 000 км.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ
И при мен в чужбина ми гори по-малко (дори с БГ бензин и нафта ) Явно организацията на движение е друга
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 40 госта