Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 90HP - гори много масло - по 1 л / 2 000 км

ArunKardzhaliev
Мнения: 39
Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp

Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 90HP - гори много масло - по 1 л / 2 000 км

Мнение от ArunKardzhaliev » 09 Юли 2018 00:43

Здравейте колеги имам toyota corolla d4d 2.0 90hp.Колата гори много масло по 1л на 2000км пали много трудно през зимата и има теч на масло мисля,че е от семеринга на коляновия вал от към скоростите.Та въпроса ми е следния имам три вариянта да ремонтирам моя двигател,да го сменя с друг или да карам докато спре напълно.Благодаря ви за отговорите предварително!!!
Последно промяна от Akima на 21 Май 2019 22:28, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.

Аватар
boyanmt
Мнения: 935
Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
Местоположение: NE Черноморие
Автомобил: RAV-4-за кибрит
Благодарил/а: 1 път

Дилема

Мнение от boyanmt » 09 Юли 2018 02:14

Здравей,колега!
Аз бих избрал вариант 1-сякаш би иязъл най-евтин.

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Дилема

Мнение от Kiki » 09 Юли 2018 08:57

Ако само със смяна на семеринга, който струва "стотинки," теча намалее да поносими граници, заслужава ли си смяна на цял двигател?
А трудното палене само през зимата не се ли дължи на изгорели свещи?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

ArunKardzhaliev
Мнения: 39
Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp

Дилема

Мнение от ArunKardzhaliev » 09 Юли 2018 09:04

Свещите ги смених миналата зима.Теча от семеринга не е голям,но ако реша да ремонтирам двигатела ще го сменим задължително

ArunKardzhaliev
Мнения: 39
Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp

Дилема

Мнение от ArunKardzhaliev » 09 Юли 2018 09:23


Има го и този проблем!

rovers
Мнения: 74
Регистриран на: 20 Ное 2015 16:18
Местоположение: София

Дилема

Мнение от rovers » 09 Юли 2018 13:39

Въпросът е какво да избереш след като настъпи Вариант 3
Слагаш офертите на масата и избираш. Освен това Вариант 2 по никакъв начин не изключва пак да стигнеш до Вариант 1, т.е. ремонт на "новия" мотор.
Успех
T25 2.2 150 hp 2008

dokkito
Мнения: 450
Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
Местоположение: Шумен
Получена  благодарност: 2 пъти

Дилема

Мнение от dokkito » 09 Юли 2018 15:33

Не мисля , че ремонта ще ри излезе евтино, но ако се направи както трябва ще караш още много.
Помисли добре дали си доволен от автомобила. Мислиш ли , че би му се радвал още 5 години? Купето би ли изкарало още 5 години?
Не си зазлужава да хвърляш много пари за ремонт, ако колата като цяло не става.
Аз лично втора ръка мотор трудно бих избрал. Там е като руска рулетка.
Да караш до последно не мисля , че не е добър вариянт, ако харесваш колата си. Бих карал до последно кола, която е към края на ресурса си.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Дилема

Мнение от nowyaris » 09 Юли 2018 18:21

ArunKardzhaliev написа: 09 Юли 2018 00:43 имам три вариянта
Вариант 3,Колега.На умрял изкуствено дишане да се прави......По сервизите ще ти скъсят и живота,и дебита.... Втора употреба мотор - най вероятно ще е като твоя,а може и още по зле да е. Колата вероятно е на доста години и още по-доста километри.Всичко си има някакъв край.наливай и някакво евтино масло докато изобщо
върви и после "сигктир бурда" . Ще си потърсиш друга - има в изобилие.Тез пари дето ще ги дадеш по сервизите по-добре си ги запази за следващата.
Като му дойде времето за друга е добре да знаеш принципа на автоджамбазите - "Света ще свърши,Будалите - няма да свършат". :thumbsup:
Последно промяна от Akima на 21 Май 2019 22:30, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.Моля прочетете правилата.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Дилема

Мнение от martod » 10 Юли 2018 09:46

Имаш и четвърти вариант, който е най изгоден. Сменяш дихтунгите на дюзите и току виж разхода на масло изчезнал, :D теча от семеринга също ще намалее още повече, защото сега картерното налягане ти е сигурно като на клипа който е качил колегата по горе, а току виж и паленето през зимата си дошло на местото, след като спре да бяга компресията от цилиндрите в картера .
Последно промяна от Akima на 21 Май 2019 22:31, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.Моля прочетете правилата.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

ArunKardzhaliev
Мнения: 39
Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp

Дилема

Мнение от ArunKardzhaliev » 10 Юли 2018 11:31

Клипа по-горе е на моя двигател

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Дилема

Мнение от martod » 11 Юли 2018 10:23

Това е много добра новина . :) Не погледнах кой го е качил, но сега като казваш че е твой, на 100% работата е сигурна, ще се разминеш само с уплах и смяна на 4 дихтунги . smile.gif
Добре че пусна тема, а не си тръгнал директно по сервизите, щяха да ти спретнат основен ремонт за 4 цифрена сума и ако при ремонта не подменят въпросните дихтунги с нови, разхода на масло пак щеше да е на лице .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
valioman
Мнения: 71
Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
Местоположение: Сливен
Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Дилема

Мнение от valioman » 11 Юли 2018 11:15

Колегата е прав и при мен след смяна на дихтунгите на дюзите разхода на масло от 2.5л /10к падна на 300гр./10к .
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Дилема

Мнение от tora » 11 Юли 2018 14:04

martod написа: 11 Юли 2018 10:23 смяна на 4 дихтунги
Може ли с две-три думи, какво точно уплътняват и защо при пробив харчи масло?

Аватар
valioman
Мнения: 71
Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
Местоположение: Сливен
Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Дилема

Мнение от valioman » 12 Юли 2018 09:22

Еми при тези двигатели дюзите не са отвън а вътре под капака на главата , следователно са окъпани в маслото което смазва разпределителните валове.
Погледни снимката http://www.japan-parts.eu/EU/3/220765B.png
Има едни гумени пръстени които би трябвало да спрат известно количество но обикновенно те изгниват или просто от годините си изгарят.
Дихтунгите са от мек материал (някаква медна сплав) която знаеш с времето се "калява" т.е. втвърдява и като включим и налягането от цилиндъра което действа и като "охлабване" на всеки такт на сгъстяване , следва проникване на масло което просто се стича от главата в цилиндъра.Отделно се и повишава картерното налягане (или по точно налягането в главата а и от каналите за стичане на масло и в картера) от там ефекта с духане в капачката и евентуално пропускане на семеринзите на коляновия вал .Разбира се подобен ефект е и при заминали сегменти така ,че всичко е тест проба грешка.
По-лекото е да смени дихтунгите и уплътнителите (визирам частите с номера от снимката : 23256B,96721-19017,11176,23760A)
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.

ArunKardzhaliev
Мнения: 39
Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
Местоположение: Гоце Делчев
Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp

Дилема

Мнение от ArunKardzhaliev » 15 Юли 2018 14:48

Благодаря ви колеги за отзивите!На есен като се прибера живи и здрави ще започна със смяна на дифтунги пък дано да се окажат наистина те проблема. :cheers:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта