(А и данните които давате - 400Wh/kg са само пожелателни и са също за прототипи мисля

Мнение от Hursa » 07 Юли 2018 09:53
Hursa
Мнение от slowtraveler » 07 Юли 2018 13:51
slowtraveler
Мнение от Hursa » 07 Юли 2018 20:10
Hursa
Мнение от slowtraveler » 07 Юли 2018 20:26
slowtraveler
Мнение от Hursa » 07 Юли 2018 20:40
Hursa
Мнение от slowtraveler » 07 Юли 2018 22:35
slowtraveler
Мнение от Hursa » 08 Юли 2018 11:30
Hursa
Мнение от slowtraveler » 08 Юли 2018 17:59
slowtraveler
Мнение от Hursa » 08 Юли 2018 19:08
получаваме от батерията 1300 Втч, а пробега е около 1,5-2 трудно. 8 кВтч, а пробега е 24 км. Капацитета на химически елементи се мереше на база енергията получена от него, при непрекъснат разряд, като се нормираше тока, до получаване на определено понижаване на номиналното напрежение (до 10% май беше).slowtraveler написа: ↑07 Юли 2018 22:35 При 1300Втч батерия (дори да не гледаме плъгините с 4-8кВтч)
На клиповете показват кондензаторната батерия, обемна е, но съвсем не е с дължината на автобусаslowtraveler написа: ↑08 Юли 2018 17:59 Да, електрическия е по-висок въпреки останалите същи габарити в сравнение с дизела (явно заради нужда от обем на кондензаторите)
Hursa
Мнение от slowtraveler » 08 Юли 2018 19:52
slowtraveler
Hursa
Мнение от hemilio » 05 Авг 2018 17:57
hemilio
Мнение от WoLF » 06 Авг 2018 00:15
WoLF
hemilio
Мнение от biro » 06 Авг 2018 09:54
biro
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта