Сервиз за хибридни автомобили в Русе
Сервиз за хибридни автомобили в Русе
Мога само да ви посъветвам да се обърнете към сервиза за хибридни автомобили в Русе. За момента мисля, че е единствения сертифициран за всички марки хибридни автомобили. и има услуга за проверка на батерията преди покупка на автомобила на място избрано от клиента.
Успех
Успех
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Сертифицирани ли сте от Тойота? (от марката - хедофиса, а не някоя незнайна фирма)?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Да се обърнем към сервиза в Русе за какво?
Чета 10 мнения назад и не хващам връзката. Колегата да не е объркал темата?
Гугъла не знам защо ми задрасква думата сертифициран. От кого? За какво е сертифициран този сервиз?
Подобни голи твърдения биха работили добре през 1973 година.
Чета 10 мнения назад и не хващам връзката. Колегата да не е объркал темата?
Гугъла не знам защо ми задрасква думата сертифициран. От кого? За какво е сертифициран този сервиз?
Подобни голи твърдения биха работили добре през 1973 година.
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
- mfandakov
- Мнения: 3360
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Добре де що ровите толкова не знам,
Сертификати ала бала,виждал съм сертификати " Коректна Фирма" имате ли си представа какво им е коствало на хората да я получат за да им виси в офисите в рамчица.
Лесно се говори на чужд гръб,
Сертификати ала бала,виждал съм сертификати " Коректна Фирма" имате ли си представа какво им е коствало на хората да я получат за да им виси в офисите в рамчица.
Лесно се говори на чужд гръб,
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Ровя точно защото смятам за некоректно подвеждането на колеги в този план...
Едно е да кажеш - предлагам услуга такава и такава - това е похвално и предполагам би срещнало одобрение сред колегите и потребителите..
Съвсем друго е обаче да се биеш в гърдите, че си ЕДИНСТВЕНИЯ сертифициран за всички марки... Тъй-като знам колко струва сертифицирането на сервиз само на една марка (например сервиза на БМВ на Росен в Русе), съм твърдо убеден, че колегата трудно би отделил такива суми за официално сертифициране дори от една марка, пък камо-ли за 'всички марки', както твърди...
А за сертификати от типа 'Коректна фирма' - да, може (една позната тъкмо почваше счетоводната си кариера, и си бе разпечатала визитки 'Експерт-счетоводител', ама сами разбирате, че хората бързо разбраха с кого си имат работа - дори мина през съдебни дела за тази си работа)..
Тъй-като работя в сфера, където сертифицираната услуга се ползва и е нужна, знам, че мога да изискам сертификата на нужната ми фирма (по принцип обикновено фирмите си публикуват открито издадения им сертификат), и освен това мога независимо да проверя сертификата в сертифициращият орган (или ако е техническо изделие - на сайта на производителя, който открито публикува сертифицираните от него сервизи и т.н.).
Така, че се надявам мнението ми да не се смята за заяждане с конкретния колега - напротив, радвам се, че някой се опитва да заеме и тази ниша (на алтернативни сервизи)...
Но нека пишем нещата такива, каквито са..
Едно е да кажеш - предлагам услуга такава и такава - това е похвално и предполагам би срещнало одобрение сред колегите и потребителите..
Съвсем друго е обаче да се биеш в гърдите, че си ЕДИНСТВЕНИЯ сертифициран за всички марки... Тъй-като знам колко струва сертифицирането на сервиз само на една марка (например сервиза на БМВ на Росен в Русе), съм твърдо убеден, че колегата трудно би отделил такива суми за официално сертифициране дори от една марка, пък камо-ли за 'всички марки', както твърди...
А за сертификати от типа 'Коректна фирма' - да, може (една позната тъкмо почваше счетоводната си кариера, и си бе разпечатала визитки 'Експерт-счетоводител', ама сами разбирате, че хората бързо разбраха с кого си имат работа - дори мина през съдебни дела за тази си работа)..
Тъй-като работя в сфера, където сертифицираната услуга се ползва и е нужна, знам, че мога да изискам сертификата на нужната ми фирма (по принцип обикновено фирмите си публикуват открито издадения им сертификат), и освен това мога независимо да проверя сертификата в сертифициращият орган (или ако е техническо изделие - на сайта на производителя, който открито публикува сертифицираните от него сервизи и т.н.).
Така, че се надявам мнението ми да не се смята за заяждане с конкретния колега - напротив, радвам се, че някой се опитва да заеме и тази ниша (на алтернативни сервизи)...
Но нека пишем нещата такива, каквито са..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Съгласен съм напълно с вас колега. Сертификатът на сервиза е валиден за всички бивши съветски републики и Русия. Но в такъв случай най-близкият такъв сервиз ще е в Молдова. Който желае може да заповяда там. За колегите от Молдова мога да кажа само добри думи. Дори си признавам, че в някои отношения са по-напред и определени услуги при тях се изпълняват малко по-бързо. Ние залагаме на това да свършим работата качествено. И за в бъдеще това ще си остане основна цел на сервиза.Ровя точно защото смятам за некоректно подвеждането на колеги в този план...
Едно е да кажеш - предлагам услуга такава и такава - това е похвално и предполагам би срещнало одобрение сред колегите и потребителите..
Съвсем друго е обаче да се биеш в гърдите, че си ЕДИНСТВЕНИЯ сертифициран за всички марки... Тъй-като знам колко струва сертифицирането на сервиз само на една марка (например сервиза на БМВ на Росен в Русе), съм твърдо убеден, че колегата трудно би отделил такива суми за официално сертифициране дори от една марка, пък камо-ли за 'всички марки', както твърди...
А ако някой ми покаже сервиз за хибридни автомобили на запад от Русе, това само ще ни амбицира още повече да се докажем.
А не разбирам колегите от Тойота София имат ли или нямат специалисти по хибридни автомобили и защо половината Лексуси от София вече идваха в Русе за диагностика и ремонт?
Здраве, Успех и Късмет на всички
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Как ли са дочакали тези лексуси толкова време да се появите с всички тези сертификати...
- mfandakov
- Мнения: 3360
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Значи вече имам нова бизнес идея/да се надяваме да направя и пари от нея/ ,
Делегирам си права като представител сертифициран на Росатом,те си имат лицензи и щом колегата с хибридите може да ползва чужди лицензи значи и аз мога.
Това Козлудуй го оставям /нема далавера/Обаче Беляне него давам сега сядам да си направя реклама в нета и да пиша на Б.Б един мейл .
Еййй да жив и здрав колегата plamsav, че ме светна.
Винаги след пропагандата,идват ......танковете.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Доколкото знам единствените сертифицирани сервизи за Тойота, включително и за хибридните им системи са точно официалните сервизи на марката..
Другото е все едно аз да ви разпечатам 'сертификат' и вие да твърдите, че сте сертифицирани... Просто няма такова нещо...
Относно официалните сервизи и 'кварталните' - разликата е в начина на работа... Официалният сервиз е длъжен да работи по официалните документи и по официалният начин. Пише ли в тях 'смяна на модул' - сменяш...
Докато кварталните имат по-голяма свобода за маневриране в тази сфера. Реално за всеки има хляб - тези, които искат да минат тънко, могат да се опитат в неофициален (и несертифициран) сервиз. Там могат да 'побългарят' модул и т.н... И колата да бъде възстановена. Докато в официалният сервиз напълно е възможно да е предписано подмяна на цял модул, и от там - цената да не хареса на някои потребители. И те да търсят алтернатива..
Затова и споделих мнението си - по-добре заложете на добрата си работа, а не на някакви фалшиви сертификати... Че и да парадирате с тях...
Защото лъжата за едно нещо хвърля сянка върху цялостната коректност на фирмата/сервиза... Едва ли се нуждаете от такава антиреклама...
П.С. колега има в семейството си вече 4 хибридни лексъса. Ами поддържат си се нормално в официалния сервиз - не са ходили до Русе.
То реално досега е имал само два проблема освен ТО - единия - проблем със светнала авария на спирачките май след смяна на накладки в 'квартален сервиз'. Отстраниха проблема с нулиране на системата във Варна. Другия - някакъв софтуерен проблем го оправиха в София...
Другото е все едно аз да ви разпечатам 'сертификат' и вие да твърдите, че сте сертифицирани... Просто няма такова нещо...
Относно официалните сервизи и 'кварталните' - разликата е в начина на работа... Официалният сервиз е длъжен да работи по официалните документи и по официалният начин. Пише ли в тях 'смяна на модул' - сменяш...
Докато кварталните имат по-голяма свобода за маневриране в тази сфера. Реално за всеки има хляб - тези, които искат да минат тънко, могат да се опитат в неофициален (и несертифициран) сервиз. Там могат да 'побългарят' модул и т.н... И колата да бъде възстановена. Докато в официалният сервиз напълно е възможно да е предписано подмяна на цял модул, и от там - цената да не хареса на някои потребители. И те да търсят алтернатива..
Затова и споделих мнението си - по-добре заложете на добрата си работа, а не на някакви фалшиви сертификати... Че и да парадирате с тях...
Защото лъжата за едно нещо хвърля сянка върху цялостната коректност на фирмата/сервиза... Едва ли се нуждаете от такава антиреклама...
П.С. колега има в семейството си вече 4 хибридни лексъса. Ами поддържат си се нормално в официалния сервиз - не са ходили до Русе.
То реално досега е имал само два проблема освен ТО - единия - проблем със светнала авария на спирачките май след смяна на накладки в 'квартален сервиз'. Отстраниха проблема с нулиране на системата във Варна. Другия - някакъв софтуерен проблем го оправиха в София...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Междувременно опашката от софийски лексуси е стигнала почти до Бяла...
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Е то лексъсите на приятеля са 'софийски', въпреки, че ги карат предимно из Варна
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Ами колеги, защо всеки собственик на лексус трябва да даде 15000лв за нова батерия, която ще изкара 7 години? Не е ли по-добре да даде около 2000 лв за ремонт на неговата собствена, която ще изкара поне от 3 до 5 години. Дори на някой да му се наложи да смени още нещо пак му излиза в пъти по-евтино отколкото в Тойота. Усещате ли къде е разликата? Или за вас 13000лв са нищо.
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Колега, нали това казвам... Не че няма хляб и за теб - има... И напълно съм съгласен с написаното за смяна на батерии и т.н. - по-горе съм писал същото...
Но не е коректно да разказваш рекламни сказки, неотговарящи на истината - това му се казва измама на потребителя...
А приятеля с лексъсите явно не е 'ВСЕКИ', защото най-старият му Лексъс е 2006 или 2007г, пък още няма намерение да дава 15х.лв за нова батерия - старата си работи перфектно... Стане ли момент за подмяна - близкият електричар едва ли ще има проблеми да смени умрял модул с друг, купен от ибей... За около 60$ (да, може да сложи 100лв заради разглобяването) Че и да му балансира заряда на останалите клетки... (то колеги тук във форума също правиха тази процедура )
Така, че нещата са такива - за всеки има хляб... Но в случая коментарът ми бе предимно заради некоректното 'блъскане в гърдите', как нямало никой друг сертифициран на запад от Русе Ами има, и то много... Също както и на изход. Но това не променя силното съмнение, че Вашият сервиз не е сертифициран от производителя. Бихте ли показали сертификата за да ме оборите?
Но не е коректно да разказваш рекламни сказки, неотговарящи на истината - това му се казва измама на потребителя...
А приятеля с лексъсите явно не е 'ВСЕКИ', защото най-старият му Лексъс е 2006 или 2007г, пък още няма намерение да дава 15х.лв за нова батерия - старата си работи перфектно... Стане ли момент за подмяна - близкият електричар едва ли ще има проблеми да смени умрял модул с друг, купен от ибей... За около 60$ (да, може да сложи 100лв заради разглобяването) Че и да му балансира заряда на останалите клетки... (то колеги тук във форума също правиха тази процедура )
Така, че нещата са такива - за всеки има хляб... Но в случая коментарът ми бе предимно заради некоректното 'блъскане в гърдите', как нямало никой друг сертифициран на запад от Русе Ами има, и то много... Също както и на изход. Но това не променя силното съмнение, че Вашият сервиз не е сертифициран от производителя. Бихте ли показали сертификата за да ме оборите?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 60 госта