
Под безсмислено въртене на гумите имах предвид например следното - превърта само задния ел-двигател, а предния няма и помен да помогне... След секунда - превърта само предния, а задния е замлъкнал... От време на време (без някаква логика) се опитва да превърти и двата, ама там вече се е окопал достатъчно, та да не може да помръдне, и всичко почва отначало

Иначе да, при автомобил 4х2 (обикновен, не хибриден) съм усещал това, за което говориш - настъпиш ли рязко колата, я орязва много силно и дълбоко - трябва и време да се осъзнае, което е изключително неприятно... Случвало ми се е на ледено парче - подхлъзне и отреже 'до дъно' мощността, и колата отдавна е излязла на сух асфалт, ама електрониката толкова плавно започва да подава газ, мислейки, че си на лед, та цялата колона те изпреварва

Но търсиш ли плавно границата на сработване - системата помага, и съвсем не реже толкова дълбоко мощността, а само коригира леко твоите желания...
Между другото подобен ефект съм усещал на автоматика и то на сухо... Подам ли плавно газта - колата ускорява много бързо. Смачкам ли я от раз - изведнъж 'пропада' в опита максимално бързо да вдигне оборотите и да даде максималната мощност... Та след това 'прихлъцване' те изстрелва, ама 'прихлъцването' може да е половин секунда
