[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
- v_shopov
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Май 2013 16:31
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
И аз минах кампанията за въздушната възглавница в ТМ Ауто Запад. Процедурата отне около 2 часа и половина. На пръв поглед няма нищо счупено по таблото, няма тракане и скърцане. За моята кола, имало и друга кампания - за бутоните за управление на стъклата на шофьорската врата, и ми казаха, че са ревизирали и тях. Документ не ми дадоха.
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008
- v_shopov
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Май 2013 16:31
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Забравят някой път
Един път забравиха да ми кажат, че една услуга струва двойно...




- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Документ и в Стара Загора не дават, а и други поразии станаха - не ми се говори. Документ не дават, ако стане евентуално поразия, както в моя случай да не можеш да докажеш че си бил там. Дано поне да са сменили Airbag-овете. Първо ми смениха този на навигатора, после ме извикаха след месец и шофьорския, а накрая пак шофьорския - станала някаква грешка. А след това ми липсваха някои неща по колата. Та там кракът ми няма да стъпи. Мислех да взимам нов Аурис, но се отказах. Тия нерви моите не съм ги намерил на пътя.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
И аз трябва да хода я за смята на пасажерския еърбег. Като чета обаче на кой какви поразии са направили...ужас. И въпреки това като знаеш, че има риск, колкото и да е минимален...как да го пренебрегнеш. Аз съм се насочил към ТМ София Запад май. След Нова година.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Абе да ти кажа предпочитам следващият път сам да си купя и сменя еърбега. Сега всеки път като карами гледам как в Тойота Сливен ми издраха централната конзола. Документ пак нямаше. Махане и слагане на еърбег е 20 минути работа, като махнеш акумулатора няма никаква опасност.
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Здравейте! И аз да споделя мнение от ТМ Ауто Запад. Смениха ми пасажерския еърбег (или поне се надявам да е така), но не ми дадоха никакъв документ. Още при приемане на колата подписах протокол на 2 места и когато отидох да си взема колата и попитах изрично няма ли накакъв документ за мен (или поне копие), съвсем невъзмутимо ми казаха - НЕ! Попитах поне какво е правено на колата, при което се оказа, че служителката не знае какво означава "този код", а колегата й заяви - "вероятно пасажерски еърбег". Вярно е, че ремонта е безплатен, но останах с изключително неприятно впечатление от обслужването там!!!
Тойота Авенсис 2007 г. D4D 2.2 150 к.с.
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Здравейте и честита Коледа!
Гледам последните няколко мнения и разбирам, че нямате дукумент за извършената работа. Аз бях в ТМ Ауто Изток след 2 пъти по 40 дена (общо осемдесет!) отлагане поради непристигнала част. Ремонта стана в седата на октомври 2017г. Говоря за Приус Трета ген. Би трбвало да са обслужили канистера в резервоара и нещо по страничните завеси (щипки ли, патрони ли... Незнам). Получих документ в който са описани части, труд и сойност, която накрая е занулена като няколко пъти ми беше напомнено, че това се прави за сметка на производителя (Тойота). Работата отне един работен ден (от 0800 до 1700). Аз не мога да разбера дали нещо е правено, защото това не се вижда. Нарочно оставих плафоните на тавана откопчани (свалях целият таван преди това) и ги намерих защипани след като си взех колата. Допълнително имам 12V кабел за блутут и камера близо до огледалото и той не е прекъснат или разместен след интервенцията. Изглежда хората са истински професионалисти. Запитайте се как иначе бихте доказали, че колата Ви е била на сервиз по това време и проблемът е отстранен?
Гледам последните няколко мнения и разбирам, че нямате дукумент за извършената работа. Аз бях в ТМ Ауто Изток след 2 пъти по 40 дена (общо осемдесет!) отлагане поради непристигнала част. Ремонта стана в седата на октомври 2017г. Говоря за Приус Трета ген. Би трбвало да са обслужили канистера в резервоара и нещо по страничните завеси (щипки ли, патрони ли... Незнам). Получих документ в който са описани части, труд и сойност, която накрая е занулена като няколко пъти ми беше напомнено, че това се прави за сметка на производителя (Тойота). Работата отне един работен ден (от 0800 до 1700). Аз не мога да разбера дали нещо е правено, защото това не се вижда. Нарочно оставих плафоните на тавана откопчани (свалях целият таван преди това) и ги намерих защипани след като си взех колата. Допълнително имам 12V кабел за блутут и камера близо до огледалото и той не е прекъснат или разместен след интервенцията. Изглежда хората са истински професионалисти. Запитайте се как иначе бихте доказали, че колата Ви е била на сервиз по това време и проблемът е отстранен?
ZVW30_2010
Odometer: 700 000+ km
Odometer: 700 000+ km
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Открих се в някаква безсрочна кампания по смазването на копчетата на прозореца с грес.
https://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EN/15OSD-049.pdf
Какъв пък им е проблема и има ли смисъл да си губя времето с официален представител на Тойота? Не мога ли сам да си ги смажа?
https://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EN/15OSD-049.pdf
Какъв пък им е проблема и има ли смисъл да си губя времето с официален представител на Тойота? Не мога ли сам да си ги смажа?
Yaris 2010 SOL 1.33 74KW MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT (SEQUENTIAL)
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
[Сервизна кампания] Дефектни въздушни възглавници "Takata"
Новият декодер за индивидуална проверка е налице:
https://www.toyota.bg/forms-v2/toyota-r ... ype=recall
https://www.toyota.bg/forms-v2/toyota-r ... ype=recall
- terzievtoyota
- Мнения: 28
- Регистриран на: 27 Яну 2018 13:24
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Тойота Корола 1.6 109 к.с 2003
Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници
Току-що се обадих във варненския клон. Казаха ми че ще ми с еобадят до 1 час. Да се надяваме че кампанията важи и за отворени еърбеци, защото моя ВИН код подлежи на промяна. Дори днес отидох на майстор и той се хвана за главата, не повярва че на бронята й няма нищо , а еърбеците са се отворили.
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Писмо от Тойота България - кампания за БЕЗПЛАТНА подмяна на въздушни възглавници
Февруари месец минах 3 сервизни акции, вкл. 1 за смяна на възглавницата за пасажера, сега явно пак е за нея, доколкото намерих в нета пиропатрона в новата резервна част е ориентиран неправилно.
през гуг.преводач от прессъобщение на гръцкото мин. на транспорта:
през гуг.преводач от прессъобщение на гръцкото мин. на транспорта:
Превантивният контрол засяга 11 768 производствени моторни превозни средства от октомври От 2006 г. до септември 2012 г. Съответните превозни средства са оборудвани с едноетапен двигател и въздушна възглавница са били включени преди това в кампанията за детонатор на пътническите въздушни възглавници Таката. Колите, които вече са пуснали кампанията за изземване, са там поради различния дизайн и оформление на новата резервна част, палубата на въздушната възглавница за пътници, заменена, снабдена с обратна посока. Това може да се дължи на незадоволителното му внедряване детонатор в въздушната възглавница, изтичане на газ по време на детонатор на детонатора. дали Ако това се случи, въздушната възглавница на пътника може да не бъде погасена в съответствие с спецификациите на производителя, което увеличава шансовете за нараняване в случай злополука. До момента не е съобщено случай на авария
Последно промяна от tora на 31 Авг 2018 14:20, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: CHRIS78 и 8 госта