Днес пърпорих с Toyota C-HR HSD, това е със същото задвижване като моя Приус - 1.8 бензин 99 коня и електромотор. Приусът ми се води 136, това се води 122 коня, нещо бил обновен, ала-бала. Тестовият беше оборудване Cult LED с цена след хибридната преференция - 54 500лв. Това не включва навигация, JBL аудио или авто паркиране - оборудванията съм ги сканирал и прикачил в края на поста. Имайте предвид, че CH-R не е като Приус и не всеки е хибрид. При поръчка на хибриден C-HR, от TMA казаха, че в момента се чака около 7 месеца, т.е. при поръчка днес, колата би трябвало да дойде около февруари.
Да започна с екстериора - доста интересен дизайн, странен, привлекателен. Може да се поръча с крещящи цветове - има изненадващи опции като "Ментово зелено", "Огнено червено", "Океанско синьо" и др. Определено правещ впечатление автомобил, харесва ми! Гумите на тестовия бяха големи, 225/50/18, вероятно допринасят за недоброто ускорение. Купето е хетчбек, 4 врати, предните дръжки са нормални, задните са високо горе в "дупка" - предполагам ще задържат мръсотия и ще цапат при отваряне. Стоповете са гигантски (поне не са пейки като на новата RAV4 (omg)) и все пак бих предпочел да имам по-голям багажник, вместо такива стопове.
Интериорът, за жалост, е типичния за съвременните автомобили - изсран в средата дисплей, който не се връзва с нищо по таблото. На него е хибридния индикатор, навигацията (ако има), бутоните му са сензорни. Поне управлението на климатроника (двузонов с функция "моно") е с нормални. В Култ оборудването има нелеп синьо-лилав кант от край до край на таблото, в Класи е сив и изглежда доста по-адекватно. Зверска нелепица е пластмасата около скоростния лост и по дръжките (само!) на предните врати - черен пиано лак с буркат под лака - за мен дело на ямболски курифей на тунинга. А на задните врати - обикновената, дрънчаща, сива пластмаса.
Воланът има 25 бутона на видимата част и не говоря за лостчетата за чистачки, фарове и мигачи. Не съм се чувствал толкова тъп в автомобил - не можах да си изкарам моментния разход, трябваше ми помощ. Превключването между ЕКО/НОРМАЛ/СПОРТ също е през бутоните на волана и всичко излиза на малкия дисплей между скоростомера и power индикатора. При моя Приус нещата са по-интуитивни и "еко" информацията е видима наведнъж.
Интериорът не е никак впечатляващ - седалките са от ужасна изкуствена кожа (не са в серийното оборудване), мога да ги сравня с тези на Focus (дори на RS), Куга... Голямо НЕ за такъв тип тапицерия, все едно седите в найлонови пликчета от магазина. Отново за жалост - "кожата" на новите автомобили е такава, вече няма хубава, мека кожа по народните марки. Корите на вратите са изцяло пласмтаса, кухи и дрънкат като барабан, колонките също са от твърда и дрънкаща пласмаса, таблото, конзолата, като цяло всичко. Човек се чувства като в нискобюджетен автомобил. Скоро бях в нова Лада, качеството на пластмасите там беше по-добро. Не мога да отрека простора в сравнително компактния автомобил - има място за краката и достатъчно място над главите на предните и задни седалки. Седалките са делими, но отзад подлакътник нямаше! Но за разлика от Приус, има джобове в задните врати под формата на къп холдъри. Багажникът - средна работа, става, разбира се - удобството на хетчбека за висок товар. Ако се сложи резервната гума + кората, дълбочината му намалява с 6-8см.
Ситуацията с шума никак не ми хареса. Говорих с дилъра, не ми вярва, но Приусът ми се струва по-добре обезшумен. Гумите по нормален асфалт не се чуват, но бръмченето на мотора - много, когато се настъпи - "кутията" е eCVT и оборотите скачат при натискане. Друго, от което съм силно изненадан е разликата има в динамиката - при Приус нещата отново са различни и то при положение, че го сравнявам с гуми 215/45/17 (255/50/18 при C-HR). От 80 нагоре е мъка, 0-60 е приемливо. Непрекъснато бях в Normal режим, лесно не можах да го сменя (не видях индивидуални бутони за режимите... За разлика от Приус...) и предпочетох да карам в Нормал, отколкото да спирам и 5 мин да търся по менютата. Сигурен съм, че хората, които я карат всекидневно са свикнали и им е лесно.
Покривът отзад продължава с голямо крило, което от 120 нагоре започва да подскача нагоре-надолу и шумът се пренася и в купето - представете си, че с прозореца сте защипали кърпа и тя се вее от въздушната струя! (omg) Нещо, на което се насладих и абсолютно не мога да отрека е по-меката и приятна возия от на моя Приус. Да, той е с пакет, включващ по-големите джанти и ниски гуми, втвърдени амортисьори, допълнителна стабилизираща щанга, но пък C-HR е с независимо окачване отзад и очевидно настройката е за по-комфортно пътуване. Легналите полицаи и неравностите не са толкова дразнещи и не се подскача колкото при мен, хареса ми.
За разход при нормално каране не мога да говоря, защото понастъпвах, но очаквам, че около 5-5.2 в града би било съвсем нормално. Резервоарът е около 45 литра. Струва ми се, че C-HR е настроен повече към еко/ико шофиране и е осезаемо по-муден на фона на Приус 3, но пък за сметка на това много бързо изключва двигателя и преминава на батерия - бях подготвен как се кара хибрид. Вероятно е възможно дори да постигне и по-добър среден разход градско от Приус 3 при ежедневно нормално каране.
ЛЕД пакетът, струващ 2 000лв, включва лед дневни светлини, лед стопове и би-лед фарове. Ако се вкара навигация, има 3 години безплатни ъпдейти, а след това - 500лв на ъпдейт, от клиента зависи през колко време ще го прави. Изключително съм щастлив, че съществуват форумите и съм с картите за 2017-18г. срещу 0 лева и доброволно дарение на средства към публикувалия картите. Също така в последните 2 оборудвания, резервна гума няма, не можете и да се замени repair kit-а с такава, трябва да си купи гума и подложка. Хубаво е, че вече 10-годишната гаранция на хибридната с-ма е включена и не се заплаща допълнително година за година. По каталог, разходът е 3.9, което говорихме, че е абсурдно. Цената на C-HR е малко по-ниска от Приус - с около 6-7 хил лв и според дилъра причината е защото Prius се сглобява и идва от Япония, а C-HR - от Турция (не съм проверявал, така казаха).
Общото ми впечатление е негативно и не бих сменил Приуса с C-HR. Отличен екстериор - привлекателен, открояващ се и правещ впечатление, футуристичен дизайн, но лош интериор - евтини пластмаси (наистина, очакавам след 2-3 години каране интериорът да дрънка като гайки в тенджера), различни кори на предните и задни врати, лоша шумоизолация.
Не мога да дам лични впечатления за дълъг път, но с такава динамика на автомобила, продължителното пътуване по натоварен път по-скоро би било изморително, отколкото удоволствие.
Впечатления от тест-драйв на C-HR
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Това мнение бе публикувано във българският форд-форум във връзка с преки впечатление от колега относно въпросната хибридна Тойота.... Колегата размисли и реши да си коригира/изтрие мнението си тук, но смятам, че то може да бъде полезно на потребителите в този форум... Затова пускам цитат от другия форум...
Последно промяна от Pyrhel на 20 Юли 2017 15:43, променено общо 2 пъти.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Постът във форума на форд е в стил киселото грозде. Как решихте, че задните дръжки цапат като са хоризонтални също като предните? Изсран дисплей, сензорни бутони,
? Тойота използва изкуствена "еко" кожа в колите си от поне 20 години, това не е форд '86-та. При това найлоновата им кожа е доста здрава, за разлика от естествената на други марки. Подлакътник на задните седалки колко пъти сте ползвали? Понеже на приусът скоростната не е eCVT и е по-безшумна. Това пък за крилото отзад дето шляпа като кърпа е голяма глупуст, да не сте карали дефектен CHR
Нищо не пишете за радарната система, прочетете упътването и отидете да тествате по-подробно.
Тази работа не е като свиркането на всеки приус дето видите по улиците.
Понеже C-HR е изключително скапан автомобил, продажбите са минимални даже никакви и работниците на производствените линни са разпуснати в неплатен отпуск, за това се чака седем месеца доставка



Нищо не пишете за радарната система, прочетете упътването и отидете да тествате по-подробно.
Тази работа не е като свиркането на всеки приус дето видите по улиците.
Понеже C-HR е изключително скапан автомобил, продажбите са минимални даже никакви и работниците на производствените линни са разпуснати в неплатен отпуск, за това се чака седем месеца доставка

C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Икономичен автомобил ли е Prius?
Затова не го писах тук, че вече знам голяма част какви сте обидчиви, все едно е бащиния 
Да изтрия вмъкнатото от Slowtraveler горе и ето версия за тук: ибаси якото, братльета, по-яку ньещу ни биах карАл нивгиш

Да изтрия вмъкнатото от Slowtraveler горе и ето версия за тук: ибаси якото, братльета, по-яку ньещу ни биах карАл нивгиш

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Икономичен автомобил ли е Prius?
Нещо против последните мнения да се изместят в отделна тема в този раздел стил - впечатления от модела...?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Разделена е 
П.С. Колегата е описал нещата така, както ги вижда... И е описал какво му харесва и какво не...
Не виждам нищо странно в това да сравнява автомобила с това, което е карал до момента.
Темата остава, защото може да е полезна на колеги, обмислящи покупка на такъв автомобил...
Относно бутоните на волана - колко са наистина? На джипката са 25 с клаксона и перата за предавките, но не изглежда претрупан и всичко е прегледно и лесно за обслужване и работа дори и без да гледаш към волана... А джипката не е много по ергономиката - предполагам Тойота са се справили достатъчно добре... Единственият недостатък който съм забелязал е, че при маневра често закачам с дланта си копчето за гласови команди или позвъняване (долен ред в вляво средно или ляво копче), при което ми спира музиката и започва да ме разпитва какво съм искал да кажа

П.С. Колегата е описал нещата така, както ги вижда... И е описал какво му харесва и какво не...
Не виждам нищо странно в това да сравнява автомобила с това, което е карал до момента.
Темата остава, защото може да е полезна на колеги, обмислящи покупка на такъв автомобил...
Относно бутоните на волана - колко са наистина? На джипката са 25 с клаксона и перата за предавките, но не изглежда претрупан и всичко е прегледно и лесно за обслужване и работа дори и без да гледаш към волана... А джипката не е много по ергономиката - предполагам Тойота са се справили достатъчно добре... Единственият недостатък който съм забелязал е, че при маневра често закачам с дланта си копчето за гласови команди или позвъняване (долен ред в вляво средно или ляво копче), при което ми спира музиката и започва да ме разпитва какво съм искал да кажа

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Понеже и аз наскоро участвах в тест-драйв,но пасивно на задната седалка,мога да кажа,че колегата се е объркал откъде идва шума отзад.Не е от спойлера разбира се,ами задната кора,която покрива багажното отделение явно не е била поставена правилно.И при мен беше така и дразнеше много.
иначе колегата,който я тества в крайна сметка не я купи,а взе хонда HRV.Една от причините,поради които хората намират колата за мудна,е това,че просто не знаят как се държи тая планетна ск. кутия.Правилния подход е винаги тръгване с пълна газ без да се отпуска педала и чак при достигане на желаната скорост се жонглира по усет,или пък се ползва темпомата.Иска си упражнения,докато се свикне,това е.
Иначе моя човек беше карал години сивик хибрид,но каза,че тази ск. кутия на тойота била коренно различна като усещане.Но и той не знаеше за кикдауна и беше разочарован.
иначе колегата,който я тества в крайна сметка не я купи,а взе хонда HRV.Една от причините,поради които хората намират колата за мудна,е това,че просто не знаят как се държи тая планетна ск. кутия.Правилния подход е винаги тръгване с пълна газ без да се отпуска педала и чак при достигане на желаната скорост се жонглира по усет,или пък се ползва темпомата.Иска си упражнения,докато се свикне,това е.
Иначе моя човек беше карал години сивик хибрид,но каза,че тази ск. кутия на тойота била коренно различна като усещане.Но и той не знаеше за кикдауна и беше разочарован.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Въобще не съм съгласен.
Въпросната кутия се държи с нищо по-различно от масовите вариатори.
Хората, които не са карали вариатор имат чувството, че колата не върви, защото го няма онова лашкане по време на смяна на скоростите и това създава впечатление, че не върви.
Примерно като се кача от Приуса на "класически" (хидравличен) автомат, то там се създава илюзия, че колата върви повече. Но ускорявам еднакво и знам по моя път точно на кой знак да кажем, че го преминавам със 63км/ч. И с двете коли като тръгна от един и същ светофар и мина чекпойнта с една и съща терминална скорост, то в класическия автомат имаш чувството, че си ускорявал много по-бързо. Ама както казах това е само чувство и няма нищо общо, че вариатора трябва да се кара с пълна газ.
Единствено при хибрида на Тойота се допълва от едно такова усещане, че педала на газта не е много вързан към ускорението, защото там нямаш директна механична връзка между входящия и изходящия вал и да променяш само предавателно отношение. Все едно караш вариатор, на който веригата при подаване на газ приплъзва между конусите за 2-3 секунди, ако мога така да го опиша, докато се "нагласи" до желаното отношение.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Съгласен съм с BOz, че лашкането при превключване на ръчна кутия доста лъже за мощността и ускорението...
Като се качих на съвременен хидравличен автомат (при него няма лашкане и превключването е неусетно) първото ми впечатление бе, че като че ли няма динамика... А в реалност ускорява с 2сек по-бързо до 100км/ч...
Като се качих на съвременен хидравличен автомат (при него няма лашкане и превключването е неусетно) първото ми впечатление бе, че като че ли няма динамика... А в реалност ускорява с 2сек по-бързо до 100км/ч...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Може би неправилно се изразих,ще поясня,няма нищо общо с лашкането.
За човек,който не е карал кола с такава планетна кутия,оптималния начин да започне е потегляне с пълна газ.В противен случай усещането е тъй наречения ластик-ефект,който немските авто-списания толкова обичат,пишейки за хибридите,
този начин на шофиране препоръчват в немския приус форум,за постигане на най-добър разход.И съм сигурен,че това е така.Просто има фенове,за които е предизвикателство да направят по-нисък разход от каталожния,и са го правили многократно.Това,че колегата пуснал статията го намира за утопия,си мисля означава,че не си е направил труда да се информира за оптималния режим на колата.Нали уж е настоящ шофьор на хибрид.Искам да кажа,че това дали караш хибрид или не не е гаранция,че си наясно какво може той.Примерно ако аз бих си купил хибрид никога няма да се интересувам от разхода и разните там глезотии и статистики,а бих си го карал като всяка друга кола.И ми е ясно,че няма да съм в челните редици с най-нисък разход.Но този метод с кикдауна винаги бих използвал,това е начина за най-бързо влизане в оптимален режим и впоследствие понижава разхода.Просто цитирам от немския форум,не съм го измислил аз.
За човек,който не е карал кола с такава планетна кутия,оптималния начин да започне е потегляне с пълна газ.В противен случай усещането е тъй наречения ластик-ефект,който немските авто-списания толкова обичат,пишейки за хибридите,

този начин на шофиране препоръчват в немския приус форум,за постигане на най-добър разход.И съм сигурен,че това е така.Просто има фенове,за които е предизвикателство да направят по-нисък разход от каталожния,и са го правили многократно.Това,че колегата пуснал статията го намира за утопия,си мисля означава,че не си е направил труда да се информира за оптималния режим на колата.Нали уж е настоящ шофьор на хибрид.Искам да кажа,че това дали караш хибрид или не не е гаранция,че си наясно какво може той.Примерно ако аз бих си купил хибрид никога няма да се интересувам от разхода и разните там глезотии и статистики,а бих си го карал като всяка друга кола.И ми е ясно,че няма да съм в челните редици с най-нисък разход.Но този метод с кикдауна винаги бих използвал,това е начина за най-бързо влизане в оптимален режим и впоследствие понижава разхода.Просто цитирам от немския форум,не съм го измислил аз.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
След близо 16 000 км. с моя C-HR, мога да се съглася с доста от споделените впечатления за модела:
Шумът е на първо място и само ако се качвате от Citroen C-Elise, C-HR може да ви се стори тиха. Не напразно се играх с моята два уикенда преди да я обезшумя до нивото на Приус/Лексус.
Наистина C-HR е тромава при скорости над 80-100. Вероятно е заради по-малката мощност (122к.с. срещу 136к.с). Много помага обаче и аеродинамиката. За сравнение при 150км/ч. Аурис хибрид дава по-нисък разход и е по-пъргава. Аз лично не го приемам сериозно, тъй като при подобни скорости си трябват 300+ кончета за истинско ускорение. Само който ги е усещал знае разликата.
Кожата и на мен не ми хареса и бе една от причините да се съглася на по-ниското оборудване. Само не мога да преглътна LED-фаровете и стоповете. Цената, която ми обявиха в Тойота като резервни части бе 3600 лв. за фаровете и още 1600 лв. за стопове. Без подмяната на релета и инсталация.
Подлакътникът отзад е глупост в колите под E-сегмент. C-HR е по-скоро в B-сегмент.
Спойлерът изобщо не се усеща или чува. Освен за външен вид, помага единствено за по-трудно миене на задното стъкло.
Реалният разход в града е от 3/100 до 6/100, средно около 4/100. Ако нямах няколко високоскоростни пробега, средният разход в подписа ми щеше да е около 4.2/100. Разход в града под 3 е възможен, единствено трябва ДВГ и батерията да са загрели.
Шумът е на първо място и само ако се качвате от Citroen C-Elise, C-HR може да ви се стори тиха. Не напразно се играх с моята два уикенда преди да я обезшумя до нивото на Приус/Лексус.
Наистина C-HR е тромава при скорости над 80-100. Вероятно е заради по-малката мощност (122к.с. срещу 136к.с). Много помага обаче и аеродинамиката. За сравнение при 150км/ч. Аурис хибрид дава по-нисък разход и е по-пъргава. Аз лично не го приемам сериозно, тъй като при подобни скорости си трябват 300+ кончета за истинско ускорение. Само който ги е усещал знае разликата.
Кожата и на мен не ми хареса и бе една от причините да се съглася на по-ниското оборудване. Само не мога да преглътна LED-фаровете и стоповете. Цената, която ми обявиха в Тойота като резервни части бе 3600 лв. за фаровете и още 1600 лв. за стопове. Без подмяната на релета и инсталация.
Подлакътникът отзад е глупост в колите под E-сегмент. C-HR е по-скоро в B-сегмент.
Спойлерът изобщо не се усеща или чува. Освен за външен вид, помага единствено за по-трудно миене на задното стъкло.
Реалният разход в града е от 3/100 до 6/100, средно около 4/100. Ако нямах няколко високоскоростни пробега, средният разход в подписа ми щеше да е около 4.2/100. Разход в града под 3 е възможен, единствено трябва ДВГ и батерията да са загрели.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Относно подлакътника - не съм съвсем съгласен... Ако не се лъжа - още Астричката ми имаше подлакътник.. За Маздата и Джипа да не говорим...
И винаги ми е бил удобен, защото вместо децата да се сърдят кой на кого е заел мястото - спускаш подлакътника и всичко е разделено поравно
И винаги ми е бил удобен, защото вместо децата да се сърдят кой на кого е заел мястото - спускаш подлакътника и всичко е разделено поравно

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Само едно ще ти споделя - не бъди сигурен, защото не е така.
Така мислят малцина хора, които са видели една крива за специфичния разход на гориво и са заключили, че така било най-икономично.
Ами въобще не е толкова икономично. Има много други фактори и принципи за нисък разход, като кик даун въобще не е от тах, а е точно в обратната част на везната.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Да сравняваш Приус 3 със C-HR, който на практика е Приус 4 е като да сравняваш PlayStation 3 с PlayStation 4... И тук е момента да вметна, че 122 коня Приус 4ката е по-бърза 0-100, отколкото е 1.6 Королата ми, която е 132 коня.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Впечатления от тест-драйв на C-HR
Тока все пак има много добри нютони... Тя теслата затова фърчи първите 200 метра, после охлажда 




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта