Гаси по време на движение/престой ако прецени, че няма нужда от работа на ДВГ-то в конкретния случай. Пали при ниски скорости или на място ако има нужда от зареждане на батерията или водача изисква повече динамика(съди по рязката промяна в положението на педала на газта), или скоростта и условията не позволяват поддържането на текущата скорост само с електрическа тяга... Ако се потегля бавно и ускорява бавно(наистина бавно) се кара само на ток!
С други думи, карал съм с 80 в електричен режим и с 15 само на бензин

Самия двигател няма стартер, а се стартира от трансмисията(електромотори/генератори)

Колкото повече се възползваш от електрическата част(често ме е срам на паля колата на бащата за глупости и ниски скорости) толкова повече разхода ти ще е по-нисък от конвенционален автомобил с бензинов 1.5/1.8 двигател

Това с тази уговорка, че карането само на ток е един от най-неефективните начини за ползване на автомобила, т.к. това води до по-чести зареждания на батерията от ДВГ-то, а там има много загуби по трасето...
От тук идват и големите разлики в разхода на тези автомобили при различни стилове на каране и много материали как да изкараш максималното от наличието на електрическа част!