Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Обикновено нуждата от помпене е породена от нарушена херметичност на горивната система... Гълта от някъде въздух...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Дори и да не е разхерметизирана системата, това със сигурност ще се случи при системно използване на ръчната помпа. С времето мембраната старее и в един момент (не се знае кога, но колкото по-късно, толкова по-сигурно) се пука и ГНП започва да засмуква въздух.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Ако гълта въздух няма ли да има проблем и след запалване. Също така няма да пали и на топло.
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Едно съм сигурен- не е от горивото. Имам и един мерцедес Ц клас,зареждам ги от едно исъщо място но мерца досега нито веднъж не се е и зачудил да запали. Дори при минус 26 преди 5-6 години си спомням запали от раз
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
И аз съм на същото мнение, много коли палят, а Тойотата ми от същата нафта /Avio/ не иска

Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Обикновено малък пропуск на въздух се усеща само по трудно палене... При работещ двигател не се усеща, защото мехурчетата са микроскопични, и не успяват да попречат на подаването на гориво към дюзите...
Дали пали на топло - явно съм пропуснал този факт...
Причините може да са различни - почвайки от калпави свещи, минавайки през възможността тогава да няма пропуск на въздух (температурното разширение да уплътнява пропуска) и се стигне до други проблеми с горивната система и клапани по нея...
Твърдението, 'че Тойотите не палят зимата' не е коректно... Това означава само, че автомобила има проблем...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Забелязъл съм, че като застудее и тези теми веднага стават активни. Целият шибан проблем при тия коли идва от SCV клапана (или поне в 90 % от случаите). Аз смених горивен филтър 2 пъти тази зима, смених уплътнения на кпака/дюзите (да не би да губи компресия), смених си 4-те подгревни свещи (две здрави) и колата пак не щеше да пали. Стигнах до ТМ Ауто за да ми кажат проблема, който вече от тука бях разбрал, че имам за смяна клапан. Ъпдейтнаха ми софта с новия (130лв), който е създаден специално за студения старт на тея "тояги" (понеже е хроничен проблем), но ми препоръчаха да си купя нов клапан за 700лв
, тъй като следващата зима отново ще страдам.
Клапана тук от форума може да се вземе по-евтино.
Всичко това го пише тука из форума, дори как се проверява SCV без диагностика.
П.П. Имал съм кола с задръстени дюзи, която палеше на студено от раз, но след като загрее нямаше палене. Така че едва ли проблема е в зацапаните дюзи.

Клапана тук от форума може да се вземе по-евтино.
Всичко това го пише тука из форума, дори как се проверява SCV без диагностика.
П.П. Имал съм кола с задръстени дюзи, която палеше на студено от раз, но след като загрее нямаше палене. Така че едва ли проблема е в зацапаните дюзи.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Аз не разбирам едно. Във форума е застъпена много добре тази тема и пак се засилвате към горивни филтри и какво ли не друго , но не и към основния проблем , който се решава с 300-400 лв . Ясно е , че на никого не му се дават толкова пари , но това е положението. Ако имаше проблем с горивните филтри или ръчната подкачваща помпа , то вече щеше да се знае.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Аз за това съм на финала да продам моята и да взема същата бензинова
, но гледам, че тия 163 к.с са автомат, а това ме спира и ще видим
Но ако размисля и си оставя нафтата ще го сменя наесен тоя клапан, макар че в Тойота ми казват, че нямал проблем !

Но ако размисля и си оставя нафтата ще го сменя наесен тоя клапан, макар че в Тойота ми казват, че нямал проблем !
Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Тази помпа се ползва основно за захранване на гориво във филтъра след подмяната му, за да не остане системата без гориво/заради помпата с високо налягане/.
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Здравейте,
Имам същият проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D - 150кс Т25 - 2008г - 120хил км. Свещите са ОК, на диагностика не излиза грешка и дюзите излизат ОК, акумулатора е ОК. В сервиза ми казват, че е най-вероятно SCV клапан и последваща смяна на софтувера. Моля някой да каже как/къде може да бъде направено това инициране на горивната помпа и дали мисли, че ще помогне или само обновяване на софтуера ще помогне? Колата се кара с гориво от OMV и ЕКО + добавка против замръзване в студено време.
Поздрави
Имам същият проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D - 150кс Т25 - 2008г - 120хил км. Свещите са ОК, на диагностика не излиза грешка и дюзите излизат ОК, акумулатора е ОК. В сервиза ми казват, че е най-вероятно SCV клапан и последваща смяна на софтувера. Моля някой да каже как/къде може да бъде направено това инициране на горивната помпа и дали мисли, че ще помогне или само обновяване на софтуера ще помогне? Колата се кара с гориво от OMV и ЕКО + добавка против замръзване в студено време.
Поздрави
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Здравейте, колеги!
И аз да се включа в темата. Не съм с 2AD-FTV, а с 1AD-FTV, но симптомите са същите - трудно палене.
Преди няколко седмици си изчистих ЕГР клапана, който беше доста прилично запушен и май всичко започна след това. Не съм сигурен дали има някаква директна връзка, но не го изключвам като вариант. И понеже видях 1-2 колеги, които са правили инициализиране на помпата, се чудя дали и аз трябва да направя това, заради почистването на ЕГР или да продължавам с другите варианти - горивен филтър, SCV клапан и т.н.?
И един страничен, но свързан въпрос... при свалянето на акумулатора не трябва ли да се "затрият" и тези стойности, тоест да се прави след това автоматично инициализиране на помпата?
И аз да се включа в темата. Не съм с 2AD-FTV, а с 1AD-FTV, но симптомите са същите - трудно палене.
Преди няколко седмици си изчистих ЕГР клапана, който беше доста прилично запушен и май всичко започна след това. Не съм сигурен дали има някаква директна връзка, но не го изключвам като вариант. И понеже видях 1-2 колеги, които са правили инициализиране на помпата, се чудя дали и аз трябва да направя това, заради почистването на ЕГР или да продължавам с другите варианти - горивен филтър, SCV клапан и т.н.?
И един страничен, но свързан въпрос... при свалянето на акумулатора не трябва ли да се "затрият" и тези стойности, тоест да се прави след това автоматично инициализиране на помпата?
- kborisov760
- Мнения: 39
- Регистриран на: 12 Сеп 2017 14:36
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Corolla E15 2.0 D4D
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Здравейте и от мен!
И аз съм с 1AD-FTV и моята прави същия проблем. Това, което съм направил до тук е: март месец е сменен регулаторът (SCV). Сложен е нов, този, който се води подобрен. Не знам обаче дали е обновяван софтуерът. След това проблемите изчезнаха, но в един момент започна да ми прави впечатление, че като е оставена дълго време колата и пали като на 3 цилиндъра за няколко секунди и се оправя. Обаче може и да не запали от първия път (вдига обороти и гасне). Март месец смених и акумулатора, а преди 2 седмици и всичките подгревни свещи с нови Denso. Автомобила стоя 2 дни в сервиз, от там ми казаха, че вероятно е някоя дюза и трябва да се свалят и проверят. Казаха също, че няма проблем с налягането, гледали са и това. Сега, освен това трудно палене, понякога и непалене, друг проблем нямам никакъв - разход: нормален, ускорение: предостатъчно, не пуши, не плюе, не прекъсва, не е по-шумна. Предположението е, че от някъде дърпа въздух минимално и от там идва трудното палене след дълъг престой. При топъл двигател няма никакъв проблем. Направих пробно инициализацията с кламера, все същото. Имам Techstream и с измерване там при току що запален студен двигател показанията на дюзите бяха между -0.5 и 0.6.
Въпрос/и - ако е дюза, то тогава не следва ли да има проблем и по друго време? Има ли друга част (уплътнение или нещо подобно) около дюзите, което може да изпуска? Извинете ме, не съм много наясно и за това насочвам така общо въпроса.
И аз съм с 1AD-FTV и моята прави същия проблем. Това, което съм направил до тук е: март месец е сменен регулаторът (SCV). Сложен е нов, този, който се води подобрен. Не знам обаче дали е обновяван софтуерът. След това проблемите изчезнаха, но в един момент започна да ми прави впечатление, че като е оставена дълго време колата и пали като на 3 цилиндъра за няколко секунди и се оправя. Обаче може и да не запали от първия път (вдига обороти и гасне). Март месец смених и акумулатора, а преди 2 седмици и всичките подгревни свещи с нови Denso. Автомобила стоя 2 дни в сервиз, от там ми казаха, че вероятно е някоя дюза и трябва да се свалят и проверят. Казаха също, че няма проблем с налягането, гледали са и това. Сега, освен това трудно палене, понякога и непалене, друг проблем нямам никакъв - разход: нормален, ускорение: предостатъчно, не пуши, не плюе, не прекъсва, не е по-шумна. Предположението е, че от някъде дърпа въздух минимално и от там идва трудното палене след дълъг престой. При топъл двигател няма никакъв проблем. Направих пробно инициализацията с кламера, все същото. Имам Techstream и с измерване там при току що запален студен двигател показанията на дюзите бяха между -0.5 и 0.6.
Въпрос/и - ако е дюза, то тогава не следва ли да има проблем и по друго време? Има ли друга част (уплътнение или нещо подобно) около дюзите, което може да изпуска? Извинете ме, не съм много наясно и за това насочвам така общо въпроса.
Toyota Corolla E15 2.0 D4D 2007 1AD-FTV 126 к.с.
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
След сваляне и почистване на SCV (Suction Control Valve) клапана и инициализиране на помпата, проблемът беше решен. Ако се прояви отновно, то най-вероятно ще сменя SCV клапана с нов 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 03 Мар 2018 12:12
- Местоположение: софия
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Здравейте , прочетох доста страници , но не разбрах как сте решили проблема с паленето . При мен авенсис 2.2д като стане -3 от втория път пали , а като стане под -3 не може да пали изобщо и чакам да се стопли времето . Казаха от свещи , акумулатора , горивна помпа всичко съм сменил и пак едно и също и това от 2-3 години . Като е по студено времето просто не може да се разчита на колата . Проблема е като завъртя , тя пали и след това се чува едно балбукане и гасне . Все едно не може да качи нафта до там където трябва .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта