Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Това е добра идея. Сложи по някоя снимка след като завършиш даден етап от шумоизолацията и да споделиш мнение за резултата.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Добър разход!
Като още се постопли и под 3 може да го свалиш. Поне на Приус 3 се сваля спокойно. 2,8/100 съм го докарвал отиване и връщане (деневилацията се изключва в случая) при температури над 20 гр. и слаб трафик с нежно галене на газта. Потенциала на тези хибриди е наистина огромен по отношение ниския разход на гориво.
П.С. Чудя се къде са редовните лаладжии да ти оспорят разхода, за да ти кажат, че това не е възможно, а дори и да се е случило, техните дизели горят по-малко!

Като още се постопли и под 3 може да го свалиш. Поне на Приус 3 се сваля спокойно. 2,8/100 съм го докарвал отиване и връщане (деневилацията се изключва в случая) при температури над 20 гр. и слаб трафик с нежно галене на газта. Потенциала на тези хибриди е наистина огромен по отношение ниския разход на гориво.
П.С. Чудя се къде са редовните лаладжии да ти оспорят разхода, за да ти кажат, че това не е възможно, а дори и да се е случило, техните дизели горят по-малко!

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
В случая моя коментар беше с иронична насоченост, ако не се е разбрало.
Иначе на всички коли, които съм притежавал, винаги съм постигал разходите посочени в книжката и под тях.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Относно разхода не съм искал да прозвучи като заяждане!
Имам един въпрос към JulianoG относно 16" джанти. За да отговарят гумите на диаметъра на 18" би трябвало да бъдат 225/60/16 Та въпросът ми е какви зимни гуми си сложил и как се чуства колата с тях. Разликата в цената между 16" и 18" за един и същи производител е около 200лв на гума
Друго което искам да споделя е че понеже първоначално доставените автомобили в България са свършили който поръча сега колата ще дойде след 4 месеца. За сръвнение в Гърция поръчката се изпълнява за 2 месеца ако няма в наличност. Двете страни заедно с Румъния са в Toyota Balkans.
Имам един въпрос към JulianoG относно 16" джанти. За да отговарят гумите на диаметъра на 18" би трябвало да бъдат 225/60/16 Та въпросът ми е какви зимни гуми си сложил и как се чуства колата с тях. Разликата в цената между 16" и 18" за един и същи производител е около 200лв на гума
Друго което искам да споделя е че понеже първоначално доставените автомобили в България са свършили който поръча сега колата ще дойде след 4 месеца. За сръвнение в Гърция поръчката се изпълнява за 2 месеца ако няма в наличност. Двете страни заедно с Румъния са в Toyota Balkans.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Спокойно колеги, не съм се вързал. Гумите при 16" и 17" са с ширина 215 и в моя случай Тойота монтираха Bridgestone 215/65 r16.
Относно доставките в английския форум за C-HR поръчали твърдят, че поради липса на бройки с десен волан, Тойота са започнали да доставят в UK коли от Япония. Междувременно направих справка за продажбите през Януари на хибриди Тойота в Европа и излиза, че C-HR е най-продаваният хибриден модел с повече продажби от Аурис и Приус взети заедно. Голямо търсене, голямо нещо.
Относно доставките в английския форум за C-HR поръчали твърдят, че поради липса на бройки с десен волан, Тойота са започнали да доставят в UK коли от Япония. Междувременно направих справка за продажбите през Януари на хибриди Тойота в Европа и излиза, че C-HR е най-продаваният хибриден модел с повече продажби от Аурис и Приус взети заедно. Голямо търсене, голямо нещо.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Нали твоя модел е с 18" джанти. Защо са ти сложили по-висока гума върху 16" джанта. Трябваше да ти сложат 215/60/16 иначе се променя въртящия момент което не е никак добре за автоматичната скоростна кутия. Днес приказвах с един от шефовете на Тойота (поръчал съм Classy който ще дойде след 4 месеца) и той започна да ми разправя че може да се загуби гаранцията ако се установи че гумите летни или зимни не отговарят на зададените от Тойота, но не можа да ми каже дали за този модел по спецификация се допускат 16" джанти. Предполагам че до новата зима ще е ясно.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Да, стандартните са ми 18", но за зимата предпочитам да съм с железни джанти и високи гуми. Основно заради дупките. Иначе вероятно не отчиташ ширината на гумата между 18" и останалите размери. Това са стандартните такива, посочени на вратата на колата:
215/65 r16
215/60 r17
225/50 r18
215/65 r16
215/60 r17
225/50 r18
Последно промяна от JulianoG на 07 Мар 2017 01:26, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Та нали ти пишеш, че може да се слага 225/60/16... Което ще рече, че 215/65/16 ще си е съвсем точен размер

Нали знаеш какво означава числото на височината ?

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Независимо че JulianoG пише за 215/65 аз си го четях като 225/65 и затова се учудих че са му сложили по-висока гума. Размера 215/65 си е правилен.
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Честито за придобивката! Със здраве да се ползва!
Записвам се да следя темата, че нито търсачката на форума откри нещо по "ch-r" нито по структурата успях да намеря темата, та.. падна яко ровене
Записвам се да следя темата, че нито търсачката на форума откри нещо по "ch-r" нито по структурата успях да намеря темата, та.. падна яко ровене

- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
С тези температури навън май няма да се прави изолация скоро.
Поне китайците най-накрая се включиха на пазара на аксесоари. Вчера си поръчах метален предпазител на задната броня и странични хромирани лайсни на обща цена от 164 лева с доставката по DHL. Остава да видим дали и с колко ще ме обмитят преди да ги взема, но със сигурност ще е по-евтино от смазващите 933 лева по ценоразпис на Тойота.
Поне китайците най-накрая се включиха на пазара на аксесоари. Вчера си поръчах метален предпазител на задната броня и странични хромирани лайсни на обща цена от 164 лева с доставката по DHL. Остава да видим дали и с колко ще ме обмитят преди да ги взема, но със сигурност ще е по-евтино от смазващите 933 лева по ценоразпис на Тойота.
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
И аз да добавя, че хибридната версия е най-добра.
Другият мотор е на BMW , а турбината докато се вкл. брада ще ви порасне.
Към момента, C-HR се продава като топъл хляб.
Скоро на пазара излиза друг интересен и футуристичен модел. Това е Mitsubishi Eclipse Cross
Другият мотор е на BMW , а турбината докато се вкл. брада ще ви порасне.
Към момента, C-HR се продава като топъл хляб.

Скоро на пазара излиза друг интересен и футуристичен модел. Това е Mitsubishi Eclipse Cross
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Днес се постопли времето и намерих почти цял час за проба с виброизолация. За целта си бях взел от Практикер една ролка битумна лента с алуминиево фолио, размер 0.15 на 10 метра.
Понеже знаех, че нямам много време, реших да пробвам само дясната половина на багажника. Започнах с махане на корите, които да изцяло на щипки + болтовете на куките за багаж. Малко късно се сетих да снимам, на първата вече е поставено едно парче за ориентация. На дъното на багажника се вижда заводската изолация, ролката и валячето за лепене: От вътрешната страна на калника ламарината си беше направо гола и дрънчеше като такава: Вече залепена лента в нишата на калника (преди валяка): Напредваме вътре в багажника (светлината вече отслабна): Тук вече приключено за деня, ще се продължава друг път: Уви, само за толкова имах време. Освен това усетих, че все още е хладно за лентата. Много по-добре се лепи като я затопля с ръка първо. Повече снимки като се стопли.
Понеже знаех, че нямам много време, реших да пробвам само дясната половина на багажника. Започнах с махане на корите, които да изцяло на щипки + болтовете на куките за багаж. Малко късно се сетих да снимам, на първата вече е поставено едно парче за ориентация. На дъното на багажника се вижда заводската изолация, ролката и валячето за лепене: От вътрешната страна на калника ламарината си беше направо гола и дрънчеше като такава: Вече залепена лента в нишата на калника (преди валяка): Напредваме вътре в багажника (светлината вече отслабна): Тук вече приключено за деня, ще се продължава друг път: Уви, само за толкова имах време. Освен това усетих, че все още е хладно за лентата. Много по-добре се лепи като я затопля с ръка първо. Повече снимки като се стопли.
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Колега, не вярвам с това да успееш да постигнеш ефект.Един приятел си сложи професионална шумоизолация на цялата кола. Дори сложи и на тавана.
Колата е Мицубиши Оутлендер. Теглото на колата и разхода на гориво скочиха драстично, а ефектът от шумоизолация минимлен! На нова кола след 3 години сменя предни и задни амортисьори.
Но щом си решил давай ...
Колата е Мицубиши Оутлендер. Теглото на колата и разхода на гориво скочиха драстично, а ефектът от шумоизолация минимлен! На нова кола след 3 години сменя предни и задни амортисьори.
Но щом си решил давай ...

RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Професионалната шумоизолация е супер скъпа и не си струва инвестицията , по-добре да похлопва и да подрънчава .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта