
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Гарнитурата си е много подходяща в десния и краи има 3 големи дупки от там влиза водата а от лявата страна на главата излиза и влиза в радятора дупките на маслото са даже и по големи а и какво общо има главата с лагерите на коляновия вал проблема ми е долу не горе другото което е маслената помпа изпомпва маслото до филтъра от филтъра в коляновия вал и до лагерите няма клапани а само маслени магистрали не съм мерил налягане защото при положение че маслената помпа е нова би трябвало да няма съмнение че работи но този път ще го премеря 

- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Можеш ли да си отговориш на няколко въпроса:
- Как охлаждаш всеки цилиндър по отделно, при условие, че дупките в гарнитурата са затворени и пречиш на циркулацията???
- Какъв е ефекта от локално прегряващ цилиндър?
- От какви фактори зависи налягането в маслената магистрала и кое може да доведе до спадане на налягане? Защото помпата е само един, и то не прекалено определящ фактор (тя си е правена със запас)..
- Как охлаждаш всеки цилиндър по отделно, при условие, че дупките в гарнитурата са затворени и пречиш на циркулацията???
- Какъв е ефекта от локално прегряващ цилиндър?
- От какви фактори зависи налягането в маслената магистрала и кое може да доведе до спадане на налягане? Защото помпата е само един, и то не прекалено определящ фактор (тя си е правена със запас)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Явно не сте виждали 2zz освен на снимка мотора не прегрява ако прегрява щеразшири буталото и ще задере в цилиндрити а те са перфектни а за офлаждането не мога да ти кажа как да охрадя всеки един милиндър при положение че е с водни ризи увеличи снимката и ще видиш блока
- Прикачени файлове
-
- 20161205_000005.jpg (904.13 KiB) Преглеждано 3013 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Извинявай колега - може и да не съм прав, но четейки постовете продължавам да се съмнявам в майсторските способности...
Разбира се, че е с водна риза - както почти всички ДВГ... Обаче тази вода трябва да циркулира активно и свободно през ризата, а реално ти/вие сте запушили циркулационните отвори към главата и сте влошили сериозно циркулацията.
Буталото при прегряване се разширява и започва да 'затяга' в цилиндъра. И вече дали ще задере бутало/цилиндър, или ще строши биела, или ще превърти биелен лагер - това зависи къде в момента е най-слабото място...
На времето имаше едни маздови турбодвигатели 2.3, които 'губеха' маслени пръскалки на единия цилиндър, и от там обикновено резултата бе същият (или строшена биела)...
Разбира се, че е с водна риза - както почти всички ДВГ... Обаче тази вода трябва да циркулира активно и свободно през ризата, а реално ти/вие сте запушили циркулационните отвори към главата и сте влошили сериозно циркулацията.
Буталото при прегряване се разширява и започва да 'затяга' в цилиндъра. И вече дали ще задере бутало/цилиндър, или ще строши биела, или ще превърти биелен лагер - това зависи къде в момента е най-слабото място...
На времето имаше едни маздови турбодвигатели 2.3, които 'губеха' маслени пръскалки на единия цилиндър, и от там обикновено резултата бе същият (или строшена биела)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Може да губи маслено налягане горе някъде към главата и оттм пада налягането и в блока. По принцип тойотовите двигатели не се плашат от юнашко каране. Има грешка някъде.
Carina E 4AFE LB 1992
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Ето и още едина грава с същата гарнитура всички са еднакви и моторите си работят и с тея гарнитури няма логика моя да не работи с тая горнитура
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_2016-12-25-19-48-38.png (988.62 KiB) Преглеждано 2989 пъти
-
- 8575855569_da58654537_b.jpg (285.33 KiB) Преглеждано 2989 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Какво сте го правили този двигател?! Този двигател е адски здрав и държи на много сериозно каране. Не знам какъв идиот трябва да се за да го строшиш! Без масло ли ги карате? Не го сменяте ли? Удряте прекъсвач на студен мотор ли? Не Ви знам въобще какво правите, но не е нормално. Просто или ти не правиш нещо както трябва или ползваш менте части или наистина има друг проблем. Някой ще тръгне да чете тук и ще си каже тоя 2ZZ-GE е голям боклук. Да ама не. За мен 2ZZ-GE е най-добрияг двигател който Тойота е правила - във всяко отношение! Само истински идиот и мърлъо може да го счупи! Вземате си евтини италянски коли но които я е сменяно 1 път маслото за 100 000 км я не и после ревете !
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Кои ползва менте части всичко е чисто ново от toyota и оригинално просто тия японски боклуци за нищо не стават нито са здрави от към ламарина а като се преебе мотора само ядове карам само немски и никога съм нямал такъв проблем тая ми е първата и последната японска кошница зех същия мотор като моя с същия проблем явно и някои друг също не може да се справи с тия боклуци
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Прочети малко по други форуми и виш какво пишат за тоя мотор 2zz един след пълен основен ремонт даже и 5 минути не е искарал след като е дапален друг минал 800 километра след основен ремонт и пак се е счупил и казват че този двигател няма добро мазане и имат проблеми с маслените помпи после ми кажи кое му е доброто на тоя кенеф
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Колега pepuno защо ни питаш нас тук като ти си ,,светнат с всичко по този мотор,,,
Ние тук се опитваме да ти решим,загадките,
Мисля че много те търпяха,модераторите.
Ти не търсиш решения ти търсиш ВИНОВНИ/
,
pepuno написа: Кои ползва менте части всичко е чисто ново от toyota и оригинално просто тия японски боклуци за нищо не стават нито са здрави от към ламарина а като се преебе мотора само ядове карам само немски и никога съм нямал такъв проблем тая ми е първата и последната японска кошница зех същия мотор като моя с същия проблем явно и някои друг също не може да се справи с тия боклуци
pepuno написа: Прочети малко по други форуми и виш какво пишат за тоя мотор 2zz един след пълен основен ремонт даже и 5 минути не е искарал след като е дапален друг минал 800 километра след основен ремонт и пак се е счупил и казват че този двигател няма добро мазане и имат проблеми с маслените помпи после ми кажи кое му е доброто на тоя кенеф
Ние тук се опитваме да ти решим,загадките,
Мисля че много те търпяха,модераторите.
Ти не търсиш решения ти търсиш ВИНОВНИ/
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Пепуньо, наистина почваш да дразниш. Това че ти и шефът ти, който и да е той, не може да направите нещо означава само че нещо бъркате. И е нещо много голямо щом не може да стигнеш от София до Перник с тоя мотор.
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Не вие се хващате само за тая шибана гарнитура при полажение че всички са еднакви и колкото и да гледам и да търся друга няма с по големи отвори за водата исках да ви попитам дали на някои друг му се е случвало така с тоя мотор но явно съм збъркал мястото и да позаинтересувах се и намерих проблема от каде идва евентуално ако не е от там дано следващия и собственик да се прибере с нея поне на ход 

- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
Правилни изходни данни, грешен извод (пише се Сбъркал)

Защо изключваш варианта останалите колеги да са правили нормален ремонт и да не им се е случвало така с този мотор...
Добре е да се сподели кЪде е проблема - така ще се помогне на бъдещи колеги да не допускат същите грешки...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"
При мен и на 2та мотора са ми с един и същи проблем говорих с момчето където зех мотора от него бил е свален за сегменти и мотора е бил отавен на картера си както и при мен като го сваляме го оставям на земята картера се е изправил (тои трябва да е объл точно под цедката)и се е допрял до цедката оставил малко място от кадето засмуква маслото зех нов картер и зглобих долната част на блока с картера и на сплескания картер не мога да си пъхна пръстите между цедката и картера а с новия има доста голямо разстояние между картера и цедката и се надявам проблема ми да идва от там ще ви кача снимки да видите евентуалния проблем и се извинявам за правописните грешки но все чета коментарите късно и ми се спи и се извинявам на тези който си мислят че съм се заяждал с тях 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта