Такъв вискозитетен клас би трябвало да увеличава разхода при загрял двигател - маслото е 'по-гъсто'

Такъв вискозитетен клас би трябвало да увеличава разхода при загрял двигател - маслото е 'по-гъсто'
Да вмъкна и диапазона на магистрала 130-170км/ч - 10,0-11,0/100кмstefo91 написа: Градско (нормален трафик) нормално каране 10 - 10,5л/100км.
Градско (нормален трафик) динамично каране 12 - 14л/100км.
Извънградско (магистрала) постоянна скорост около 90-100 км/ч - 5,5 - 6л/100км.
Извънградско (магистрала) постоянна скорост около 120-130 км/ч - 7 - 7,5л/100км.
Извънградско (магистрала) скорост около 170-200 км/ч - 11,5 - 13л/100км.
Този разход в различните диапазони е повече от задоволителен като се има в предвид динамиката на автомобилаspiridoncho написа:Да вмъкна и диапазона на магистрала 130-170км/ч - 10,0-11,0/100кмstefo91 написа: Градско (нормален трафик) нормално каране 10 - 10,5л/100км.
Градско (нормален трафик) динамично каране 12 - 14л/100км.
Извънградско (магистрала) постоянна скорост около 90-100 км/ч - 5,5 - 6л/100км.
Извънградско (магистрала) постоянна скорост около 120-130 км/ч - 7 - 7,5л/100км.
Извънградско (магистрала) скорост около 170-200 км/ч - 11,5 - 13л/100км.. Така картинката е по пълна.
Оказа се, че това явление при около 2000об си е нормално и се усеща само когато фирсирам на място. Нещо като преходен режим. В движение не се усеща, освен ако колата не е много студена и не я настъпя да ускорява малко по бързо. Но това последното го усещам почти на всяка бензинка ако съм я запалил току що и на вън не е 30гр. След консултация тук там се оказа, че прекалено се вталясвам и търся под вола теле
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта