Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Уважаеми съфорумници,
Убедих се, че във вашите знания относно ТОЙОТА няма бели петна.
Преди време имах проблем с разхода на гориво на мъничето, и получих перфектна инструкция! Благодаря още веднъж!
Сега обаче пак ми се налага да пиша..
Завчера, след като не беше палена около 2 седмици, машинката изскърца с ремъка и не запали.. понеже акумулаторът също не беше добре (може би защото нещо е заклинило и му е било много трудно да завърти), мой познат ме дръпна за да запаля... в резултат - се запали, и естествено, се скъса пистовият ремък на Toyota Yaris 1.0, 1999 с климатик..
Въпроси:
1. Как да определя какво е блокирало за да се стигне до това положение?
2. Какво е най-вероятно да е причинителят?
3. Колко струва обтягащата ролка и подмяната й?
Хъм.. като почнах да си мисля, все повече въпроси излизат...
За сега стига толкоз...
Убедих се, че във вашите знания относно ТОЙОТА няма бели петна.
Преди време имах проблем с разхода на гориво на мъничето, и получих перфектна инструкция! Благодаря още веднъж!
Сега обаче пак ми се налага да пиша..
Завчера, след като не беше палена около 2 седмици, машинката изскърца с ремъка и не запали.. понеже акумулаторът също не беше добре (може би защото нещо е заклинило и му е било много трудно да завърти), мой познат ме дръпна за да запаля... в резултат - се запали, и естествено, се скъса пистовият ремък на Toyota Yaris 1.0, 1999 с климатик..
Въпроси:
1. Как да определя какво е блокирало за да се стигне до това положение?
2. Какво е най-вероятно да е причинителят?
3. Колко струва обтягащата ролка и подмяната й?
Хъм.. като почнах да си мисля, все повече въпроси излизат...
За сега стига толкоз...
Последно промяна от Akima на 01 Мар 2016 15:07, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
1.Някоя от тези части:

2.Не мога да се ангажирам с предсказание така.
3.Цени тук - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597 - труд, според непопълненото от вас в разрез с правилата, населено място.
Първия път ви оправих заглавието от незнание.Днес го коригирам за втори път.Ако искате да ползвате помощ от нас научете какво точно карате и го описвайте в заглавията на теми.Така ще спазвате правилата и ще сте от помощ и на други.
Успех.

2.Не мога да се ангажирам с предсказание така.
3.Цени тук - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597 - труд, според непопълненото от вас в разрез с правилата, населено място.
Първия път ви оправих заглавието от незнание.Днес го коригирам за втори път.Ако искате да ползвате помощ от нас научете какво точно карате и го описвайте в заглавията на теми.Така ще спазвате правилата и ще сте от помощ и на други.
Успех.

- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Щом е 'скърцал' и скъсал ремъка просто вижте кое нещо е блокирало - в края на краищата може да се пробва на ръка (освен коляновия вал де
)...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Сваляй алтернатора. Първо го пробвай с ръка де, много вероятно и да му е спукан корпуса.
Re: Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
За инфо...
Пробвах на ръка шайбите (ремъка вече е скъсан та може да се пробва) и се оказа че алтернаторът е блокирал.
Предстои демонтаж и, ако не е спукал корпуса, ремонт... Какво можете да ме посъветвате за този етап от ремонта? Каквио са лагерите и каква би била ориентировъчно цената на друг алтернатор?
А! Както колегата предположи, не мога да завъртя на ръка и шайбата на коляновия вал...
Пробвах на ръка шайбите (ремъка вече е скъсан та може да се пробва) и се оказа че алтернаторът е блокирал.
Предстои демонтаж и, ако не е спукал корпуса, ремонт... Какво можете да ме посъветвате за този етап от ремонта? Каквио са лагерите и каква би била ориентировъчно цената на друг алтернатор?
А! Както колегата предположи, не мога да завъртя на ръка и шайбата на коляновия вал...

- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Отговарям ти като лаик.Алтернатора се сваля от човек,който разбира.Преценява се дали става нещо от него,съответно-ремонт.Ако не става,търсиш втора употреба примерно оттук:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=4&t=28321
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=4&t=28321
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Пак за алтернатора!
Да уточня все пак - става въпрос за София, кв. Хаджи Димитър!
Днес доставих мъничето при един Инженер да извърши ремонта ... но вече си имам едно на ум... и бих се радвал ако някой спомене какви специфики има демонтажа на този алтернатор, защото не се вижда от къде да се извади... Този специалист предлага да махне подмоторната пластмаса и от там да го демонтира, но не ми се стори много сигурен че това е начина.. Освен това, непрекъснато ми говореше колко струва нов алтернатор... и нищо - за това клоко би струвало да смени лагерите.
Да уточня все пак - става въпрос за София, кв. Хаджи Димитър!
Днес доставих мъничето при един Инженер да извърши ремонта ... но вече си имам едно на ум... и бих се радвал ако някой спомене какви специфики има демонтажа на този алтернатор, защото не се вижда от къде да се извади... Този специалист предлага да махне подмоторната пластмаса и от там да го демонтира, но не ми се стори много сигурен че това е начина.. Освен това, непрекъснато ми говореше колко струва нов алтернатор... и нищо - за това клоко би струвало да смени лагерите.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Щом си от София бягай от тоя майстор и отивай при мехаННика.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Има няколко фирми които се занимават само с ремонт на стартери и алтернатори. Аз предпочитам Франсизкуп им казват всички въпреки че според мен е неправилно. Ако си оставил колата на този човек, трай и го остави да работи, ако нямаш доверие защо си я оставил изобщо. Ако е спукан и корпуса със статора нормално е да се мисли за друг алтернатор, това с лагерите е твоя фикция, не е лошо да си го избиеш от главата.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Yaris XP10 1.0 1SZ-FE 1999 - скъса пистов ремък - какво следва?
Механника си е механик, веднага се насочи към правилната причина. Колега, понеже аз имам една стара Корола 1.3 12 клапана,която доколкото ми е казвал механик от Тойота е със същия алтернатор като този на Ярис, имах същия проблем преди години. Алтернаторът беше блокирал и за съжаление не в мое присъствие.Колата я беше палил мой роднина,който е бил доста настоятелен и мисля,че беше скъсал ремъка от въртене с блокирал алтернатор. Закарах я на боксир при механика от Тойота,който ми каза,че тези прекрасни компактни и отлично работещи алтернатори Denso след години могат да блокират,ако е паднал лака въру намотките и вследствие на това навлиза влага и вода, при което заради малкото разстояние между статора и ротора ръждясват и блокират. Това ми обясни той. Няма никаква механична повреда или части за смяна.Просто се изчиства.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта