Омаслен ангренажен ремък
- Lakokara4a
- Мнения: 140
- Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
- Местоположение: Монтана
Омаслен ангренажен ремък
Колеги, докато ми смениха два тампона на колата майсторите откриха че има счупване на капака на ангренажния ремък. Като светнали под него се оказало, че ремъка е омаслен. Казаха, че могат да отстранят теча, че евентуално идва от семеринг или от гарнитура. Ако се наложи смяна на гарнитура това сериозен ремонт ли е и мога ли да рискувам да я сменяват или да търся доказан специалист? И откъде според вас може да идва омасляването на ангренажа? Някой имал ли е такова омасляване и каква е била причината? Купил съм нови ремък, ролки и неща, но е важно първо да се отстрани теча, за да не стане същото. Дайте мнение откъде може да идва това масло. Не съм обърнал внимание да губи масло, може би малко, върви си прекрасно и не пуши. Само малко мирише в купето и казаха, че било от масло върху генерацията...
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Омаслен ангренажен ремък
Маслото си тече от семеринга на коляновия вал или разпределителния вал. Може да се стича и от друго място , например от гарнитурата на капака на клапаните и много рядко от гарнитура на главата. В твоя случай най-вероятно ще е семеринг.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Lakokara4a
- Мнения: 140
- Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
- Местоположение: Монтана
Re: Омаслен ангренажен ремък
Благодаря, сега разбирам че имало две гарнитури
Мислех си, че ми говори майстора за гарнитура на главата и бях леко стресиран, ама сега като ми каза се сещам че точно гарнитура на капака на клапаните каза или семеринг
Днес ще разбера и ще се "похваля" какво е 



Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.
Re: Омаслен ангренажен ремък
Тази неделя минах по тази процедура самостоятелно. Видимо при мен теча беше от семеринга на разпределителния вал, но мазнотията се беше събрала долу при коляновия вал. Съжалявам, че не взех семеринг и за долу за да сменя и него. Поне видях, че е същия като горе и при следващата смяна на ремъка ще сменя и него.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Омаслен ангренажен ремък
Освен изброеното от iovkito може да тече от семеринг на маслената помпа а също и от капачката която държи семеринга на разпределителния вал, особено ако е имало достъп на неоторизиран персонал.
Re: Омаслен ангренажен ремък
Капачката на другия разпределителен вал я излекувах преди това с малко силикон. laugh.gif
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- Lakokara4a
- Мнения: 140
- Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
- Местоположение: Монтана
Re: Омаслен ангренажен ремък
Е, вече знам причината. Оказа се гарнитурата на капака на клапаните. И тази гарнитура я няма в България никъдеееее. Несериозно е, но е факт, че гарнитурите за тези коли ги няма никакви. Като дойде до 4 дена ще ви кажа резултати, дано вичко мине безпроблемно по смяната.
Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.
- Lakokara4a
- Мнения: 140
- Регистриран на: 07 Юли 2013 09:56
- Местоположение: Монтана
Re: Омаслен ангренажен ремък
Всичко приключи поне засега. Смених ремъци (ангренажен и пистов), ролки, гарнитура на капака за клапаните, водна помпа и разни други неща, като засега всичко е наред вече. Ще мина километри и ще намина да проверя отново за теч. Надявам се вече всичко да е наред и само каране
Благодаря на колегата Люцкан за оказаното съдействие, частите и разбирането, което прояви. Страшно коректен, точен и разбран. От мен толкова по темата и дано нямам повече изненади 


Тойота Корола Версо 2.0 D4D, 2003 декември.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта