Inache poliranoto s cherwenoto me kefi na max!

Стига го дразни бе, и при анодирането се оцветява с бои, нищо че са малко по-дълбочко в материала. Кой те изпусна тебе да пишеш извън Офтопик ааааааа ?jamie написа:AAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHHAH ti koga 6a spre6 da rysi6 gluposti be moi???? biggrin.gif laugh.gif laugh.gifK-A-N-U написа:Za kolelata na valovete nqma problem, spored men. + tova sum vijal na HKS boqdisani cam gears v Lilavo i Zeleno.
Ne go draznq ve moi, ama kvo da mu kaja kat govori gluposti. Kogato performance kompaniite prodavat under drive puleys ili cam gears te ne gi BOQDISVAT. NIKOGA! Ti trq da nqma6 nikoi na 2-riq etaj ako si misli6 4e te gi boqdisvat. Horata ne ispolzvat boq v spraiove za da si napravqt 4erveni ili zeleni cam gears! Samite proizvoditeli gi pravqt ot metal koito e s takyv cvqt predvaritelno. az sam vijdal stro6eni cam gears i underdrive pullays i celite sa edin cvqt. Bilo to 4erveni ili kvoto i da e. ne sa 4erveni po povyrhnostta samo kakto bi se polu4ilo ako sa boqdisani. Ne znam kak se predava cvqt na metala, moje bi e po himi4en pyt no v nikakyv slu4ai ne e boq, poradi po gore izbroenite pri4ini.[/quote]K-A-N-U написа:Стига го дразни бе, и при анодирането се оцветява с бои, нищо че са малко по-дълбочко в материала. Кой те изпусна тебе да пишеш извън Офтопик ааааааа ?jamie написа:AAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHHAH ti koga 6a spre6 da rysi6 gluposti be moi???? biggrin.gif laugh.gif laugh.gifK-A-N-U написа:Za kolelata na valovete nqma problem, spored men. + tova sum vijal na HKS boqdisani cam gears v Lilavo i Zeleno.
Ne go draznq ve moi, ama kvo da mu kaja kat govori gluposti. Kogato performance kompaniite prodavat under drive puleys ili cam gears te ne gi BOQDISVAT. NIKOGA! Ti trq da nqma6 nikoi na 2-riq etaj ako si misli6 4e te gi boqdisvat. Horata ne ispolzvat boq v spraiove za da si napravqt 4erveni ili zeleni cam gears! Samite proizvoditeli gi pravqt ot metal koito e s takyv cvqt predvaritelno. az sam vijdal stro6eni cam gears i underdrive pullays i celite sa edin cvqt. Bilo to 4erveni ili kvoto i da e. ne sa 4erveni po povyrhnostta samo kakto bi se polu4ilo ako sa boqdisani. Ne znam kak se predava cvqt na metala, moje bi e po himi4en pyt no v nikakyv slu4ai ne e boq, poradi po gore izbroenite pri4ini.[/quote]K-A-N-U написа:Стига го дразни бе, и при анодирането се оцветява с бои, нищо че са малко по-дълбочко в материала. Кой те изпусна тебе да пишеш извън Офтопик ааааааа ?jamie написа:AAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHHAH ti koga 6a spre6 da rysi6 gluposti be moi???? biggrin.gif laugh.gif laugh.gifK-A-N-U написа:Za kolelata na valovete nqma problem, spored men. + tova sum vijal na HKS boqdisani cam gears v Lilavo i Zeleno.
То и при черните метали е същото - поцинковане, хромиране и т.н. са пак в повърхностния слой.jamie написа:KANU, любопитен съм да видя подобна снимка на счупен детайл. При анодиране пак се използват оцветители (незадължително, просто тогава е удобно) макар че някои цветове могат да се постигнат и по друг начин (черен например). Да, не е спрей но пак е боя - и не е в целия детайл в дълбочина а само в повърхностния слой. Говоря само за детайли от алуминиева сплав (то се подразбира когато споменавам анодиране).K-A-N-U написа:Ne go draznq ve moi, ama kvo da mu kaja kat govori gluposti. Kogato performance kompaniite prodavat under drive puleys ili cam gears te ne gi BOQDISVAT. NIKOGA! Ti trq da nqma6 nikoi na 2-riq etaj ako si misli6 4e te gi boqdisvat. Horata ne ispolzvat boq v spraiove za da si napravqt 4erveni ili zeleni cam gears! Samite proizvoditeli gi pravqt ot metal koito e s takyv cvqt predvaritelno. az sam vijdal stro6eni cam gears i underdrive pullays i celite sa edin cvqt. Bilo to 4erveni ili kvoto i da e. ne sa 4erveni po povyrhnostta samo kakto bi se polu4ilo ako sa boqdisani. Ne znam kak se predava cvqt na metala, moje bi e po himi4en pyt no v nikakyv slu4ai ne e boq, poradi po gore izbroenite pri4ini.jamie написа:
Стига го дразни бе, и при анодирането се оцветява с бои, нищо че са малко по-дълбочко в материала. Кой те изпусна тебе да пишеш извън Офтопик ааааааа ?
Не се поцинковат когато са чугунени. Когато са щамповани от стомана - се поцинковат. От своя страна това няма нищо общо с хлъзгавост но пък гладкост определено се ТЪРСИ - всяка неравност е причина за преебаване на ремъците.El Camino написа:Taka, taka:). Samo deto nikoi ne gi podcinkowa ili hromira tiq kolela. Ideqta da sa hwylzgawi i gladki e bezdideina.
Гладкост е различно от хлъзгавост. При положение, че ремъка работи на принципа на сцеплението не виждам защо задълбаваме в ненужни подробности за начина на нанасяне на покрития.jamie написа:Не се поцинковат когато са чугунени. Когато са щамповани от стомана - се поцинковат. От своя страна това няма нищо общо с хлъзгавост но пък гладкост определено се ТЪРСИ - всяка неравност е причина за преебаване на ремъците.El Camino написа:Taka, taka:). Samo deto nikoi ne gi podcinkowa ili hromira tiq kolela. Ideqta da sa hwylzgawi i gladki e bezdideina.
Nie govorim(pone az, KANU, jamie) za kolelata na razp. valove, koito kakto znaem sa sus zubi, ta ne vijdam kak remuka moje da pripluzne pri polojenie, 4e e zahvanat na principa na veriga. Tova vuv vruzka s anodiranite kolela na HKS go kazahme. Ne sme spomenavali drugite kolela na alternatora, vodna pompa i t.n.El Camino написа:Гладкост е различно от хлъзгавост. При положение, че ремъка работи на принципа на сцеплението не виждам защо задълбаваме в ненужни подробности за начина на нанасяне на покрития.jamie написа:Не се поцинковат когато са чугунени. Когато са щамповани от стомана - се поцинковат. От своя страна това няма нищо общо с хлъзгавост но пък гладкост определено се ТЪРСИ - всяка неравност е причина за преебаване на ремъците.El Camino написа:Taka, taka:). Samo deto nikoi ne gi podcinkowa ili hromira tiq kolela. Ideqta da sa hwylzgawi i gladki e bezdideina.
Значи за пистовите се разбрахме сега остана и за зъбните колела?bad_dog написа:Владе,
според мен леко бъркаш:
1. Ангренажен ремък и ремък на алтернатор, водна помпа и т.н.
Ангренажният ремък не разчита на триене, а на зъби.
2. Ако имам детайл от черен метал, който не се къпе в масло и е без покритие за нула време ще ръждяса. За сведение - ангренажните колела на 4АГЕ са поцинковани.
Имаш ли изобщо идея какво значи поцинковане, никелиране, хромиране, какви са процесите зад тези думи, каква е дебелината на слоя? И защо на всички коли с ремък и колела от черен метал (различен от чугун) колелата са поцинковани?El Camino написа: Никелирането и хромирането имат различен краен резултат като грапавост.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта