Toyota Celica 143 konq VVT-i

asamka
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Май 2013 03:10

Toyota Celica 143 konq VVT-i

Мнение от asamka » 27 Май 2013 03:30

Здравейте на всички smile.gif ! Легнах прекалено рано днес и се събудих и не мога да заспя, та реших да Ви попитам един въпрос, който ме мъчи много. Мисля скоро да си купувам кола и съм се спрял на няколко избора. Приготвил съм 8 000 + допълнително, след като взема колата, за смяна на консумативи. Спрял съм се на Тойота Селика 143коня версията от 2000 година и нагоре. Не съм фен на бързото каране, но все пак искам да имам тяга като тръгна да изпреварвам. Не разбирам много от коли, което е пределно ясно. Потърсих в темите на форума и видях някой неща, които ми бяха нужни, но някой въпроси останаха неясни. Онзи ден се возих в един мерцедес c240 (мисля, че беше 160коня) и един citroen xsara 110 коня турбодизел. Та ситроенчето издуха мерцедеса без проблем и наистина доста си дърпаше. Както и да е, отклоних се от темата. Исках да попитам поддръжката на колата за 143 коня, защото в някой от темите препоръчваха 193коня, (но са ми прекалено), защото имала по - малко проблеми. Не съм много висок 170 съм, прекрасно се побирам и не ми е тясна, отзад е малко тясно, но пак 3ма като мене се събираме (ако не мърдаме много tongue.gif ). Гледах, че има разни разновидности на двигателите Японски и за Великобритания, та не успях да разбера каква е разликата и кой е по - добрия. Гледах едни клипове на селики по 143коня и едната набираше доста по - бързо от другата, но не казаха с кой двигател е. Ще успея ли да купя читава селика за 8000лева тука в България или ще трябва от Германия да ходя. Другия ми избор е Опел Астра гтс 1.8 140коня 2006 година, за която май ще се наложи да дам малко повече пари, но след това разхода по - колата, може би ще е по - малко. В момента карам опел астра 1.6 от 95 година 75коня, но през повечето време не е свободна и искам да си купя своя кола. Както казах не съм състезател, но не искам 110коня коли, да им дишам прахта, като с този мерцедес. Возил съм се в селика и окачването е твърдо, но стегнато и е доста стабилна. Опелчето също е пъргаво и вози по - леко, но на мен не ми е проблем това. Та ще успея ли за 8000лева да взема хубава селика или да събирам още. Наистина ли 193коня версията е по - малко проблена?

atanaspavlov
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Юли 2012 09:16

Re: Toyota Celica 143 konq VVT-i

Мнение от atanaspavlov » 27 Май 2013 19:44

Колега аз карам селика 2000г. 143кс и да ти кажа честно си е слабичко... визията и лъже тези 143кс и и идват малко като ще я вземаш поне вземи 192кс която е много по прилично ще се представя.за 8000лв можеш да си вземеш селика 2004-2005 само че 143кс която е с тракшън контрол защото тези 2000г.:) аз моята я карам вече 22 000км и съм сменил един лагер на предно дясно колело ремонт с лагер=100лв :) като се има предвид че колата е вече на 242 000км и да дърпа си масълце,но това е проблем на всички селики до 2002-2003г,но пак зависи след като и сложих масло 5В40 го гореше на следващата смяна сложих 10В40 и проблемът с горене на масло отпадна:).Такаче ако си готов да дадеш 8000лв за Селика определено гледай да е 2004-2005г. Ето ти една:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=329glt

asamka
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Май 2013 03:10

Re: Toyota Celica 143 konq VVT-i

Мнение от asamka » 27 Май 2013 21:07

Колега, мерси за отговора, та поразгледах малко и доста хора казват 192коня версията, че е по - добро, но ще ми излезне доста по - скъпо всичко и ще трябва да събирам още време пари. Аз не съм чак такъв фен, гледах видеа в интернета на 143коня версията и за около 7 секунди дърпа до 100км/ч. На брат ми сеата е 125 и набира за около 11 секунди, което е добре предполагам. Та пробвах и опелчето, което не знам колко килца е, но 1.8 140коня днес, пътя Пловдив - Пазарджик, дръпна доста колички и не изглежда зле, но казват, че много проблеми правил точно този двигател и се отказах малко.

atanaspavlov
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Юли 2012 09:16

Re: Toyota Celica 143 konq VVT-i

Мнение от atanaspavlov » 28 Май 2013 18:06

Колега с този ОПЕЛ не се занимавай Тойота си е тойота все пак :) тойотката си върви прилично и мотора е идеален за Газов инжекцион :) 900-950лв струва да си го сложиш и си ти ! :)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: ExTaZz, Google [Bot] и 9 госта