
http://www.youtube.com/watch?v=-nZQybvH ... e=youtu.be
видеото нямаше да го има без подкрепата на Studio Red Team.Приятно гледане

Браво ,добре се е получило - ама за да не е краткрайна радоста така както са кара тая кола вземи напиши на какви обороти въртиш ,каква е дебелината и дължината на маркучите на масления кулер за да ти хвърля боп колко минути ша изкараш преди семеринга на коляновия вал да ти излети. Също за такъв тормоз ,ако нямаш ATI damper заводската макара ша се предаде първа ,а тя лети много лошо и прави на пръв поглед невероятни щетиdk krasi написа:Здравейте.Ето го и клипчето как се боря с десния волан biggrin.gif Първи дрифт тест![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-nZQybvH ... e=youtu.be
видеото нямаше да го има без подкрепата на Studio Red Team.Приятно гледане
Nedkow обеща да ти се обади:) Иначе ако ми я дадеш таз кола да я карам на Калояново както си карам аз там хондата за една сесия долните ти носачи ша станат по-криви от спагети ,тези които си избрал са леко рицарски и имат 2 версии ,не съм сигурен коя имаш ти ако е първата може и още на 2-рата или 3-тата обиколка да е вече крив така че ги наблюдавай. Отделно винаги ша имаш грижи ако не си оправиш рол центровите ,от заде се прави лесно и се е направо грехота да се кара заводско ,от преде вече изисква доста фантазия:) Хидравличната помпата е много капризна на Жега ,сега на теста е лесно защото е било студено но малко да се загрее течноста и помпата дава фира - на моята супра имах кулер от ГрупаА ,ти едва ли ша можеш да намериш такова нещо така че препорътчам отделен кулер със термо регулиран вентилатор. Усех!dk krasi написа:До 7000 оборота.Доста дълга ми е магистралата мисля около 2.5м. Дебелината май беше N10 или N12.Супрата не е при мене и като я взема ще кажа по -точно.Ако има нещо друго казвайте
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта