Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...

Публикувай отговор
mirott
Мнения: 2102
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: Дневни светлини

Мнение от mirott » 12 Дек 2012 10:00

Е моя кога ще го направи някой? biggrin.gif

Георгиев
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Юни 2012 07:48
Местоположение: Бургас

Re: Дневни светлини

Мнение от Георгиев » 12 Дек 2012 16:51

Става, става перфектно, сега красавицата е на 30% на дългите с регулиране на силата на светене,но така ме устройва! Който иска подробности за Бургас- на ЛС..
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.

Аватар
Yuli
Мнения: 193
Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: Дневни светлини

Мнение от Yuli » 14 Дек 2012 17:00

За да бъда полезен на колегите с Корола след 2007 година, и ако има някой от тях все още чудещ се какво може да се направи в тази посока с колата, ето моя опит с ДРЛ на дългите и 30 %.
Поради схемното решение за късите и дългите на Королата (и Аурис) и разположението на релетата и кабелите всичко се събира перфектно в кутията с предпазителите и релета при двигателя. Нито един оригинален кабел не е прекъснат или дори заголен. Връзките стават когато извадиш релето, поставяш оголения и разплетен кабел в съответното гнездо и слагам отново релето. Контактната площ в случая е напълно достатъчна за големите токове, инспектирах доста нещата в началото и мога да го твърдя със сигурност. За силови 12 волта има свободни букси, за управляващ сигнал има предпазител който е във верига след контактния ключ. Място за модула колкото искаш, той не отделя толина и дори в най-големия пек си беше ОК. Единствено от кутията излиза кабел за маса до най-близкото място за такава - стойката на ECU-то, но тя е само за модула и е тънка жица с подходяща обувка. Системата инсталирах преди повече от 2 години, Бях в гаранция и преди обслужване махах всичко за 2 минути и слагах отново за около 5 след това. Винаги развалянето е било по-бързия процес за всичко biggrin.gif Звуци от зумера в купето не се чуват, но лампата за дългите на таблото запалва полека заедно с модула и тя на 30%, така, че винаги си в час дали светлините работят, а и светенето и на истински дълги е съвсем различно. Друг плюс за мене е и това, че поради особеностите на таблото Оптитрон, ако е сумрак и с врътката за габаритите мога освен да пускам и спирам тях, да затъмнявам или не таблото в зависимост от околната осветеност и винаги съм с фарове съгласно закона, докато преди това винаги се налагаше да ми бледнее таблото в ярко време, защото не може всеки път като не ме устройва да влизам в менюто да му сменям яркостта.
Ако има заинтересовани мога да дам и още инфо на лично съобщение, както и да няправя снимки на монтажа, но за тях след 22 декември...
Прикачени файлове
Това ми е снимката на сайта на производителя на модула. Доволен съм! Не правя явна реклама, но продуктът наистина си заслужава, а и "залепва" в Королата перфектно.
Това ми е снимката на сайта на производителя на модула. Доволен съм! Не правя явна реклама, но продуктът наистина си заслужава, а и "залепва" в Королата перфектно.
115.jpg (23.48 KiB) Преглеждано 5368 пъти
DSC_1006.jpg
DSC_1006.jpg (886.32 KiB) Преглеждано 5229 пъти
Изображение
Изображение

dandan
Мнения: 4
Регистриран на: 17 Юли 2012 22:18

Re: Дневни светлини

Мнение от dandan » 15 Фев 2013 14:24

Yuli имаш ЛС...

Аватар
Freedom
Мнения: 387
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Re: Дневни светлини

Мнение от Freedom » 19 Фев 2013 15:49

Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Re: Дневни светлини

Мнение от veso_hds » 23 Фев 2013 20:39

Георгиев написа:Става, става перфектно, сега красавицата е на 30% на дългите с регулиране на силата на светене,но така ме устройва! Който иска подробности за Бургас- на ЛС..
Колега Георгиев,имаш ЛС!
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Дневни светлини

Мнение от Vesko » 23 Фев 2013 23:06

Otkrih si nedostatuk na dnevnite svetlini :( Dnes karaiki v maglata na shipka si pusnah svetlinite za mugla... ama iadec, ne se vkluchiha dokato ne si vkluchih i kasiti wacko.gif
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Дневни светлини

Мнение от lederman » 27 Фев 2013 14:53

Freedom написа:Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
Ще споделиш ли как понеже днес ме убеждаваха, че не може да стане заради сензора за автоматично светване.......
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Дневни светлини

Мнение от Vesko » 27 Фев 2013 16:15

+ na kasite se podawa prez rele. AKo modula podade + direktno na kasite na 100% niama da prechi na nishto v kolata.
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Дневни светлини

Мнение от lederman » 27 Фев 2013 16:51

явно не съм попаднал на сервиз ...
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
Freedom
Мнения: 387
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Re: Дневни светлини

Мнение от Freedom » 27 Фев 2013 18:10

Не мисля, че ти е нужен сервиз за да го направиш. Изваждаш релето за светлините H-LP Relay (намира се в кутия зад радиатора), подпъхваш в гнездата съответните заголени кабели от модула за DRL - червеният кабел към 1-ви или 3-ти пин, жълто-зеления кабел - към 5-ти пин и набождаш релето. С подобна процедура подпъхваш жълтия кабел към 1-ви пин на релето за вентилатор №2 (през едно гнездо от релето за светлините) и затваряш кутията на релетата. Зеления кабел го изолираш, а синия връзваш към маса където си харесаш. Това е всичко. 10-15 минути и имаш DRL. Успех!
Прикачени файлове
DRL.jpg
DRL.jpg (24.52 KiB) Преглеждано 5379 пъти
DRL1.jpg
DRL1.jpg (78.05 KiB) Преглеждано 5379 пъти
DRL2.jpg
DRL2.jpg (67.52 KiB) Преглеждано 5379 пъти
DRL3.jpg
DRL3.jpg (18.93 KiB) Преглеждано 5379 пъти

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Дневни светлини

Мнение от lederman » 28 Фев 2013 09:16

Много благодаря, при първа възможност се захващам !!!
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
miso25
Мнения: 468
Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
Местоположение: София

Re: Дневни светлини

Мнение от miso25 » 28 Фев 2013 09:59

Freedom написа:Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
Колега, може ли да кажеш дали този модул ще стане за Корола Версо 2006г? Ако става дали ще може да се процедира по твоята схема с релетата и при Версото на същото место ли се намират като при теб? Благодаря.
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Дневни светлини

Мнение от lederman » 28 Фев 2013 11:45

гледам схемата и се чудя :)
Зеления кабел го изолираш
а ако вържем Зеления кабел (+ от габарити )на 2-ри крак на H-LP Relay, ще изключваме модула при включване на заводските светлини, тоест, когато завъртим ключа за светлините (или се задейства сензора за автоматични светлини), модула ще се изключва и ще работи през оригиналното реле ( H-LP Relay). Как смятате, правилна ли е логиката?
Причината да мисля в тази посока е, че искам да запазя автоматичната функция на светлините, за да се сменя осветеността на таблото и приборите в колата.
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
Freedom
Мнения: 387
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Re: Дневни светлини

Мнение от Freedom » 28 Фев 2013 15:42

Зеленият кабел за + от габарит се използва при фарове с крушки H4 за да не светят едновременно късите с дългите и да се получи прегряване. Може наистина да се свърже към 2-ри крак на релето и ефектът ще е, че ще може да караш на габарити с фарове за мъгла. Не бях се сетил, че ще ми дотрябва такъв вариант, но при гъста мъгла късите наистина ще пречат. Ще го доработя. А иначе и без да е вързан зеленият кабел си работи автоматичното пускане на светлините и съответно затъмняване на таблото.

Колега @miso25, нямам идея как стоят нещата при Corola.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 30 госта