Ел. стъкла на Corolla LE 2000

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Ел. стъкла на Corolla LE 2000

Мнение от hyankov » 28 Сеп 2006 21:34

Здравейте!

Имам проблемче със задния ми ляв прозорец. Когато се опитвам да го вдигна или смъкна, той се вдига/смъква само с по 2-3 см. и след това спира. Ако му дам почивка, от да кажем 5 минути, после пак може да мръдне 2-3 см във всяка от двете посоки. После пак спира и така...

Казаха ми че може да е от моторчето във вратата, и да си изровя такова от някое гробище.

Въпроса е, че не ми се иска да разглабям вратата без да имам идея какво ще видя вътре. Някой може ли да ми покаже от някъде референс на системата там, поне да видя как работи преди да направя каквото и да било? Много търсих из нета, но нищо не намерих за това се обръщам към вас.

Мисля сам да си го оправя (все от някъде трябва да почна да се уча), ама съм пълен левак за момента и ме е страх да не досчупя нещо.

:help:
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 28 Сеп 2006 23:17

da, ot motora e. sled niakolko sekundi rabota zagriava i spira da raboti, kat go ostavish da pochine iztiva i pochva pak da raboti. problema e che e na zadno staklo, tam mislia che beshe malko po slojno vadeneto na celia regulator che da izvadish motora, no shte se spravish, ne e koi znae kakva filosofia. problema e che otdavna ne sam vadil zadno staklo i ne si spomnia tochno kakvo triabashe da se izvadi. panela prinsipno e lesen da se svali, ako se setia dnes, shte pogledna na moita kakvo tochno se maha, pak sigurno i shte ti izprinita niakoia druga kartinka. problema e sled kat mahnesh panela. za da izvadish regulatora, triabva da izvadish prozoreca, no na zadnite vrati ne mojesh mnogo lesno da vadish prozoreca, zaradi malkoto prozorche det e do nego, ne mu dava miasto. ako ne se laja, nai lesnia nachin e da svalish dvata bolta(10mm) det darjat stakloto za regulatora, sled tova darpaj prozoreca na raka v nai gornoto mu polojenie i triabva da namerish nachin da go zalostish tam, che da ne ti prechi. moje da polzvash ili niakoia darvena sachka mejdu prozoreca i vratata, ili pak moje s tikso da go zadarjish v gornoto mu polojenie. sled tova mislia che e lesno, imash sigurno okolo 6 bolta(10mm) koito darjat regulatora za vratata, razvivaj gi, razkachash konektora na motora i regulatora izliza(zaedno s motora, toi e zakachen za nego). ot tam slagash regulatora na mengeme, ne si spomniam otchno v kva pozicia beshe, no ideiata e che kat razkachish motora, prujinata na regulatora go otvaria(prujinata e sravnitelno silna) i mengemeto shte zadarji regulatora da ne se otvori, inache ako e prosto taka, moje da te kontuzi. za da otdelish motora ot regulatora, ima 3 bolta(te sa torx, ako ne se laja T25).
za vadeneto na panela, shte ti dam po kasno instrukcii, no e lesen.
->

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 28 Сеп 2006 23:31

Мерси много за времето което си отделил покрай супер подробния ти отговор. Ето с какво ще се занимавам тая Събота laugh.gif

Мерси, ти си като енциклопедия бе :thumbsup:
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 28 Сеп 2006 23:35

hyankov написа:Мерси много за времето което си отделил покрай супер подробния ти отговор. Ето с какво ще се занимавам тая Събота laugh.gif

Мерси, ти си като енциклопедия бе :thumbsup:
Тва вратите ти, ако са като на Карината по добре се подготви много много добре по темата. Една вечер стоях до бая късно да оправя моята машинка, като беше блокирала в долно положение.
Има една патова ситуация на Карината около машинката за стъклата точно - нито болт има, нито пада, нито може да бръкнеш от някъде да я разкачиш.

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 28 Сеп 2006 23:37

Ами... имам смелост колкото да сваля панела на вратата. Като го отворя, ако ми се стори сложно... май ще си го сложа обратно biggrin.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 28 Сеп 2006 23:53

hyankov написа:Ами... имам смелост колкото да сваля панела на вратата. Като го отворя, ако ми се стори сложно... май ще си го сложа обратно biggrin.gif
То като го свалиш смелост не ти трябва:). Аз ти казвам, че може да не свалиш кората, ако не си прежалиш шалтерите. Ама успех де :thumbsup:.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 29 Сеп 2006 10:37

ta malko sam te izlagal za svalianeto na tvoia regulator, malko po drug tip e na zadnite ti vrati. tez gornite instrukcii obache vajat za prednite ti. ta dolu sam prilojil kartinka, shte se opitam stapka po stapka da ti kaja kvo da pravish, pak triabva da se spravish :thumbsup:

svaliash panela:

1. mahni dvata plasmasovi klipa(det sa v zelenite kragcheta), edinia e ot kam prednicata na kolata, drugia ot kam zadnicata. da gi mahnesh, izpolzvai malka otverka, zavarti gi(na okolo 90 gradusa) i bi triabvalo da izkochat malko(sarcevinata im), sled tova celia klip triabva da moje da izleze.
2. razvii vinta det e v sredata na Inside Handle-a(v jalto kragche sam go dal). kat go mahnesh, pridviji samia handle kam prednicata na kolata(prosto go plazni, toi ima kat malka kukicha det go darji na mesto, taka shte go osvobodish ot neia) i handle che izkochi na van, no shte ostane tam, tai kat edin metalen lost shte go darji. principno mojesh da go otdelish ot nego, no ne e zadaljitelno, samo shte si igraesh, ostavi handle-a taka da si visi, po kasno kat vsichko si razkachil i vadish panela, prosto go promushi prez dupkata(moje da triabva malko da go usuchesh che da mine ot tam).
3. mahni Armrest Panela(tova na koeto si oblagash rakata), prosto s edna otverka go povdigni, darjat go samo klipove, nishto drugo. pod nego shte vidish che ima dva vinta(v cheveno kragche sam gi dal), razvii gi.
4. otkachi Powr Window Switch-a. s malka otverka podmushi mejdu nego i panela ot dvete mu srani(ot kam prednicata i ot kam zadnicata) i toi shte izkochi na gore. razkachi go ot konektora mu.
5. sega edinstvenoto koeto krepi panela sa plasmasovi klipove. prosto vzemi edna po goliama otverka i ia zavri mejdu panela i vratata ot kam dolnata chast i razpori panela. sled kat go osvobodish ot tez klipove, povdigni panela na gore, taka che Door Belt Moulding-a da se osvobodi ot vratata i si gotov s panela.

mahane na regulatora:

1. predpolagam imash edin nailon det pokriva vsichko(Service Hole Cover e na kartinkata), mahni go, ili pone mahni ot nego takava chat ot nego det da mojesh da rabotish
2. razkachi konektora na motora za prozoreca(predi tova se uveri che prozoreca e v niakvo sredno polojenie, ili po kam dolnoto mu polojenie, predpolagam che shte e po udobno taka)
3. razvii 4-te bolta det darjat Window Regulator-a(v sinio kagche sam gi dal), kato prez tova vreme niakoi prdarja prozorecha che da ne padne na dolu zaedno s regulatora.
4. vednaj mahnal tez 4 bolta, mojesh da osvobodish regulatora ot prozoreca. regulatora ima v kraia si neshto kat topche, det vliza v relsa v dolnata strana na prozoreca, prsot go pridviji kam edinia krai na relsata i shte iskochi ot tam.

veche regulatora e izvaden i sega triabva da otdelish motora ot nego. ne si spomniam dali tozi tip regulator ima prujina, no bi triabvalo, taka che predi da otdelish motora, sloji regulatora na mengeme, kato go stisnesh(ne koi znae kolko, prosto za da ne mu dava da shava) v tazi chast det sam ia dal v lilavo, taka kat osvobodish motora ne bi triabvalo da se otplesne i da te udari. imai si edno na um che vapreki che e na mengemeto, moje neshto da ne e kat horata, ta vse pak vnimavai che da ne se kontuzish. che da otdelish motora, shte vidish tam 3 vinta sas stranni glavai, bi triabvalo da sa T25(torx, na BG mislia che im vikat evreiska zvesda)
btw, novia motor niama da ima rezba za tezi vintove, kat gi navivash, te samo si praviat rezbatata.
Прикачени файлове
IMG_1416.JPG
IMG_1416.JPG (91.47 KiB) Преглеждано 1883 пъти
->

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 29 Сеп 2006 18:28

Е това вече е супер подробно описание laugh.gif
Голямо благодарско :thumbsup:
Ще си го принтирам днес и утре като събера кураж хващам отверките, чуковете, електрожените и ... happy.gif

Мерси!
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта