въпрос за сегменти рик

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

въпрос за сегменти рик

Мнение от lord_pz » 21 Мар 2012 21:08

Здравейте колеги!За добро или за лошо вече си купих тези сегменти,но като пристигнаха ми изглеждат малко подозрително.Нямат нито баркод нито размери...Цената им е 86лв кажете ми дали стават :help:
Прикачени файлове
SDC16172.JPG
SDC16172.JPG (1.68 MiB) Преглеждано 2248 пъти
SDC16171.JPG
SDC16171.JPG (1.71 MiB) Преглеждано 2248 пъти

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 21 Мар 2012 22:53

А бе Лорде...не знам каква ти беше колата,но за още някой лев щеше да вземеш оригинални и да ги сложиш със затворени очи. Щом вече си ги взел мери и ако трябва пили.

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 22 Мар 2012 16:48

Е колега ти какво още искаш да пише. Пише кода на мотора и размер STD. След като си отворил мотора би трябвало да си мерил буталата да видиш дали са стандартен размер 86мм.

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Сегменти RIK-менте

Мнение от lord_pz » 09 Май 2012 18:04

Колеги ,възраждам темата за да няма други изпатили като мен!Не си купувайте такива сегменти.Всичко направих по мотора и сега мерих компресията 3с-ге 160psi=11 bar.В нета намерих,че минимума е 178psi=12.2 bar.Ужасно разочарован съм :censored:

ПП:Мерих го на студен двигател!!!!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Сегменти RIK-менте

Мнение от Japanese_fever » 09 Май 2012 19:29

Важни части по двигателя - лагери, сигменти, гарнитури и т.н. се купват винаги от оригиналния производител, а не някакви си други марки, защото ефтиното излиза скъпо, както се и вижда!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 10 Май 2012 01:32

lord_pz написа:Колеги ,възраждам темата за да няма други изпатили като мен!Не си купувайте такива сегменти.Всичко направих по мотора и сега мерих компресията 3с-ге 160psi=11 bar.В нета намерих,че минимума е 178psi=12.2 bar.Ужасно разочарован съм :censored:

ПП:Мерих го на студен двигател!!!!
Не са ти виновни сегментите, търси си проблема другаде. RIKEN са една от най-разпространените марки японски сегменти. Произвеждат сегменти поне от 50 години ;) Второ компресията се мери при нормална работна температура, не че разликата ще е огромна, но така пише в книгите, и трето ти защо реши, че като смениш сегментите всичко ще е ок. Според това, което беше писал в една друга тема изглеждаше ,че мотора е за пълен ремонт. Шлайфали сте колянов вал, пък цилиндрите перфектни и не сте ги пипали, странна работа.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 10 Май 2012 05:54

Компресия може да изпуска, освен от сигменти, а също така от клапаните или гарнитурата на главата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

RABATA
Мнения: 34
Регистриран на: 12 Апр 2012 20:42
Местоположение: Пловдив

Мнение от RABATA » 10 Май 2012 08:54

Japanese_fever написа:Компресия може да изпуска, освен от сигменти, а също така от клапаните или гарнитурата на главата.
И на четирите цилиндъра едновременно ли ?
Айде бе!
Когато прави на всички цилиндри равна компресия, но по ниска в 99 процента проблема е бутало-цилиндър- сегменти. Истината е някъде там
biggrin.gif

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 10 Май 2012 20:54

Добре щом казвате....Обаче това не са японски сегменти,а китайски ,ако сте погледнали снимките.От капачката на маслото духа като за световно.А и след 200 км маслото вече е черно....

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 11 Май 2012 16:15

Колега, така или иначе ще трябва да се отваря двигателя. Само със смяна на масло няма да стане ОЧЕВИДНО според това, което споделяш.

Отваряте двигателя, замервате цилиндри, бутала, сегменти ...

Самите сегменти са ВЕРОЯТНО произведение по технология на Рикен, но тази joint venture RIK компания, с тйвантска индустриална рикен технология rolleyes.gif

А всъщност на колко километра е двигателя. Ако има реална иформация ! И как така сте сменили само сегменти rolleyes.gif
Нещо не ми се връзва. Или се прави основен ремонт или нищо !

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 11 Май 2012 21:11

колега, в друга тема обяснявах ,но вси4ко по двигателя е проверено и сменено(главата е след ремонт)!Блока го прегледа майстора шлайфист и каза че цилиндрите са ОК и са стандартни.Не виждам смиъл да си споря с колегите от форума и затова когато сменя сегментите ще пиша пак.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 11 Май 2012 21:27

Яко може да кажеш, какво си направил до сега по колата, да не стане така, че с новите сигменти пак да е зле.
колега, в друга тема обяснявах ,но вси4ко по двигателя е проверено и сменено
Къде е тази тема, че не ми се търси сега?

Принципно не става само да се прегледа блока и да се каже, че цилиндрите са О.К., а трябва да се сложи сигмента вътре е и да се измери колко е луфта и да е по-спецификации.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!


Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: въпрос за сегменти рик

Мнение от Japanese_fever » 12 Май 2012 09:46

Това правихте ли го?

Изображение

Изображение

Сигментите също имат горна и долна част, т.е. може да се обърнат и не е препоръчително.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 13 Май 2012 02:26

Като го разглобя аз лично ще го проверя,обаче със старите компресията беше 13-14kg/cm2. и не духаше от капачката за маслото.А и нямаше ръб на края на работния ход на буталото.Ама все пак да не тъся -колко трябва да е този луфт?
ПП:Спазил съм горната и долната част!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта