
въпрос за сегменти рик
въпрос за сегменти рик
Здравейте колеги!За добро или за лошо вече си купих тези сегменти,но като пристигнаха ми изглеждат малко подозрително.Нямат нито баркод нито размери...Цената им е 86лв кажете ми дали стават 

- Прикачени файлове
-
- SDC16172.JPG (1.68 MiB) Преглеждано 2248 пъти
-
- SDC16171.JPG (1.71 MiB) Преглеждано 2248 пъти
Сегменти RIK-менте
Колеги ,възраждам темата за да няма други изпатили като мен!Не си купувайте такива сегменти.Всичко направих по мотора и сега мерих компресията 3с-ге 160psi=11 bar.В нета намерих,че минимума е 178psi=12.2 bar.Ужасно разочарован съм 
ПП:Мерих го на студен двигател!!!!

ПП:Мерих го на студен двигател!!!!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Сегменти RIK-менте
Важни части по двигателя - лагери, сигменти, гарнитури и т.н. се купват винаги от оригиналния производител, а не някакви си други марки, защото ефтиното излиза скъпо, както се и вижда!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Не са ти виновни сегментите, търси си проблема другаде. RIKEN са една от най-разпространените марки японски сегменти. Произвеждат сегменти поне от 50 години ;) Второ компресията се мери при нормална работна температура, не че разликата ще е огромна, но така пише в книгите, и трето ти защо реши, че като смениш сегментите всичко ще е ок. Според това, което беше писал в една друга тема изглеждаше ,че мотора е за пълен ремонт. Шлайфали сте колянов вал, пък цилиндрите перфектни и не сте ги пипали, странна работа.lord_pz написа:Колеги ,възраждам темата за да няма други изпатили като мен!Не си купувайте такива сегменти.Всичко направих по мотора и сега мерих компресията 3с-ге 160psi=11 bar.В нета намерих,че минимума е 178psi=12.2 bar.Ужасно разочарован съм
ПП:Мерих го на студен двигател!!!!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
И на четирите цилиндъра едновременно ли ?Japanese_fever написа:Компресия може да изпуска, освен от сигменти, а също така от клапаните или гарнитурата на главата.
Айде бе!
Когато прави на всички цилиндри равна компресия, но по ниска в 99 процента проблема е бутало-цилиндър- сегменти. Истината е някъде там
biggrin.gif
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Колега, така или иначе ще трябва да се отваря двигателя. Само със смяна на масло няма да стане ОЧЕВИДНО според това, което споделяш.
Отваряте двигателя, замервате цилиндри, бутала, сегменти ...
Самите сегменти са ВЕРОЯТНО произведение по технология на Рикен, но тази joint venture RIK компания, с тйвантска индустриална рикен технология
А всъщност на колко километра е двигателя. Ако има реална иформация ! И как така сте сменили само сегменти
Нещо не ми се връзва. Или се прави основен ремонт или нищо !
Отваряте двигателя, замервате цилиндри, бутала, сегменти ...
Самите сегменти са ВЕРОЯТНО произведение по технология на Рикен, но тази joint venture RIK компания, с тйвантска индустриална рикен технология

А всъщност на колко километра е двигателя. Ако има реална иформация ! И как така сте сменили само сегменти

Нещо не ми се връзва. Или се прави основен ремонт или нищо !
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Яко може да кажеш, какво си направил до сега по колата, да не стане така, че с новите сигменти пак да е зле.
Принципно не става само да се прегледа блока и да се каже, че цилиндрите са О.К., а трябва да се сложи сигмента вътре е и да се измери колко е луфта и да е по-спецификации.
Къде е тази тема, че не ми се търси сега?колега, в друга тема обяснявах ,но вси4ко по двигателя е проверено и сменено
Принципно не става само да се прегледа блока и да се каже, че цилиндрите са О.К., а трябва да се сложи сигмента вътре е и да се измери колко е луфта и да е по-спецификации.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: въпрос за сегменти рик
Това правихте ли го?


Сигментите също имат горна и долна част, т.е. може да се обърнат и не е препоръчително.


Сигментите също имат горна и долна част, т.е. може да се обърнат и не е препоръчително.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта