Съвети за изпускателни колектори и генерация за Corolla E11
Съвети за изпускателни колектори и генерация за Corolla E11
Мнение от djoten » 30 Мар 2012 01:18
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
djoten
djoten
- slowtraveler
- Мнения: 6242
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 31 Мар 2012 21:39
На колегите навярно въпроса им се е сторил малко неясен - при условие, че колата ти е под носа, какво ти пречи да отвориш капака и да видиш какъв е изпускателния колектор и генерацията?
Защо смяташ да пипаш генерацията? И каква печалба на мощност очакваш да постигнеш???
При такъв двигател не виждам смисъл да се вкарваш във филми и разходи за да преобразуваш генерацията...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвети за изпускателни колектори и генерация за Corolla
Мнение от Japanese_fever » 31 Мар 2012 22:28
С 4-2-1 ще ти се подобри върт. момнент на ниски обороти.
Ако си махнеш катализатора, колата ще върви малко повече и също така ще замърсява много повече.
Ако си сложиш 4-2-1 не виждам как може да си запазиш катализатора, но сигурно има вариант.
Ако искаш колата да ти е най-икономична си е дръж, както си е сега.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от Vokil » 31 Мар 2012 22:51
Vokil
Мнение от djoten » 01 Апр 2012 09:40
- Прикачени файлове
-
- генерацията завършва с грозен 90 градусов ъгъл
- 20120401_085215.jpg (288.36 KiB) Преглеждано 2018 пъти
-
- тук тръбата преди средното гърне се свива
- 20120401_085106.jpg (262.67 KiB) Преглеждано 2018 пъти
-
- тръбата на мястото на катализатора
- 20120401_085015.jpg (268.11 KiB) Преглеждано 2018 пъти
-
- колектор-генерация
- 20120401_084937.jpg (255.85 KiB) Преглеждано 2018 пъти
-
- колектор
- 20120401_090001.jpg (321.42 KiB) Преглеждано 2018 пъти
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
djoten
djoten
Мнение от CuMo » 01 Апр 2012 17:51

Според мен се занимаваш с дивотии. От тоя двигател няма какво повече да очакваш.
За спортния филтър: и аз се бях замислил за такова чудо.
Те са с по-голяма пропускливост.
За да симулирам частично ефекта - махнах обикновения филтър и покарах така - резултатът беше негативен - губи мощност.
Според мен преди да купуваш - пробвай, за да не се прекараш.
От права тръба и резонанс най-много да получиш главоболие при шофиране - не удоволствие.

CuMo
Мнение от djoten » 01 Апр 2012 20:44
Евала ти бича, направи ми се на е.ати пича laugh.gifCuMo написа:Няма нужда да ъпваш, при 5-6 активни теми в раздела.
Според мен се занимаваш с дивотии. От тоя двигател няма какво повече да очакваш.
За спортния филтър: и аз се бях замислил за такова чудо.
Те са с по-голяма пропускливост.
За да симулирам частично ефекта - махнах обикновения филтър и покарах така - резултатът беше негативен - губи мощност.
Според мен преди да купуваш - пробвай, за да не се прекараш.
От права тръба и резонанс най-много да получиш главоболие при шофиране - не удоволствие.
Колкото до това, с какво се занимавам в свободното си време, предпочитам съвет по темата и от хора минали по тоя път.

Мисля, че бях пределно ясен защо се захващам с това...също и каква ми е целта. Ъпнах темата, защото искам в най-скоро време да се ориентирам в някаква посока и да почвам да събирам максимално информация. За жалост, така като гледам ще трябва да се насоча към чужди форуми, където няма да се опитват да ме убедят, че съм глупак.

Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
djoten
- slowtraveler
- Мнения: 6242
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 352 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 01 Апр 2012 21:21
Но ме учудва, че приемаш предупреждението да не очакваш някаква сериозна разлика във вървенето (освен в шумовото оформление) като намек, че си глупак...
Атмосферката толкова си може. Основното ограничение там е количеството входящ кислород за единица време. И печалба на някаква по-осезаема мощност се постига само с промяна на горивото (NOS) или промяна на максималните обороти...
Разбира се, че никой не може да те спре да търсиш помощ в чужди форуми...
Но сам пишеш, че искаш съвет за
Съвета ми е - възстанови си оригиналната генерация (или поне параметрите и) и си я карай така..Да поясня, не съм тръгнал да правя грандиозни тунинг проекти, а търся най-добрия вариант "цена-резултат" за да ми носи наслада шофирането.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от djoten » 01 Апр 2012 22:08
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
djoten
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 01 Апр 2012 22:15
Въвеждаш си номера на шасито и имаш пълна информация в картинки и фабрични номера на части.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
Мнение от CuMo » 01 Апр 2012 23:32
Не съм човек, който говори празни приказки, нито пък обича да чете/слуша такива.
Карам 4A-FE карина от 2,5 години. Не си единственият, който е проучвал възможността за тунинг.
Факт е, че от всичко изчетено до тук в този форум и в интернет, излиза че за да накараш колата "да тръгне" си трябват доста пари.
Ето ти примерна тема:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 3eed079d97
Ето още една:
http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... turbo.html
Така и не видях да има Dyno резултат някъде, но цената стига до RM 4000, което ако правилно намирам е около 976.17 EUR.
Не съм против оптимизациите и ентусиазма, но иска повечко средства и време.
Ето още една тема, дано ти е от полза.
http://www.tolken.co.za/twincamforum/vi ... 43386015c7
Не знам, колко опит имаш с тунинга, но от въпросите си до тук, ме съмнява да можеш сам да се справиш.

CuMo
Мнение от djoten » 02 Апр 2012 09:23

Ще помоля за съвети, дали да пипам ф-то на тръбите като сменя цялата генерация или да пусна нова тръба от колекторите до средното гърне и да не се занимавам повече..
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...
djoten
CuMo
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта