Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Здравейте ! Не знам дали темата е в правилният раздел , ако не е моля някой модератор да я премести .
Колата е тойота авенсис 2005 2.0 116 к.с. д4д . Не съм питал колко струва тази услуга в Тойота . Затова търся някой колега който ще ми вземе по-евтино ( предполагам ) . Не знам какви са цените , но ако има някой може да ми пише тук или на Л.С. и ще се разберем .
Колата е тойота авенсис 2005 2.0 116 к.с. д4д . Не съм питал колко струва тази услуга в Тойота . Затова търся някой колега който ще ми вземе по-евтино ( предполагам ) . Не знам какви са цените , но ако има някой може да ми пише тук или на Л.С. и ще се разберем .
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Обадих се на колегата от Плевен понеже имам малко проблеми с колата но е зает когато си бях в Плевен за миналият уикенд . Понеже ще съм 2 седмици в София и се чудех дали някой колега може да помогне . Та накратко проблемът ми е следният . Колата почна да пуши УЖАСНо много черно като я сръчкаш а дори и при спокойно каране . Звука се промени и се чува нещо като свистене според мен. Колегата от Плевен по телефона ми каза че може би турбо пътищата нещо са се преебали . Огледахме я с баща ми и с още един човек но не знаем какво точно да гледаме
Турбо пътя до кулера беше хванат с една скоба . Махнахме я и видяхме че вътре е омаслен . Не видях да има скъсано или друг проблем но ние и не разбираме толкова . Та се чудех дали има някой колега който може поне да ми анализира проблема . Ще си платя разбира се за услугата . Закачихме я иначе на един лаптоп и нищо не излезна . Аз си помислих иначе че може би турбото ми си заминава . Иначе си върви , оборотите не играят , нищо не свети по таблото .

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re:
Краси, аз ще си идвам в БГ (Плевен) 7-28 август, та не е лошо да се чуем/ видим, с Добри също. За целта дай на лични дом си тлф и на Добри също (ако имате)мога да звънна от тук да се чуем преди товаkrasy k написа:Ето ти подходящия човек : Добри ,от гр. Плевен , тел 0888 556507
Предай му поздрави от Краси от Ловеч !
Успех!
carrion аз като се върна в Плевен ще нося кабела Mini VCI и програмата Techstreem ,защото в БГ имам бензинов Авенсис и искам да го видя, но до тогава ти ще си се оправил...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Днес закарах колата на сервиз и я закачиха . 1ва и 4-та дюза излязоха проблемни . Моля дайте съвети къде да ги рециклирам .
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Би ли споделил на каква програма я закачиха и кои параметри бяха кофти и с колко, а добрите колко бяха?carrion написа:Днес закарах колата на сервиз и я закачиха . 1ва и 4-та дюза излязоха проблемни . Моля дайте съвети къде да ги рециклирам .
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Не разбирам много . Дюзите бяха подредени в вертикален ред . Най горната има стойност минус 1-2 ако не се бъркам . 2рата имаше нула ; 3тата нула и 4-тата плюс 1-2 . Това запомних .
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Знаещите казват, че допустимите стойности са +/-3 и над тези стойности са за смяна, но очевидно тези с 1-2 са тръгнали вече...carrion написа:Не разбирам много . Дюзите бяха подредени в вертикален ред . Най горната има стойност минус 1-2 ако не се бъркам . 2рата имаше нула ; 3тата нула и 4-тата плюс 1-2 . Това запомних .
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Повече ме интересува дали може да има последици за двигателя . Да знам с колко г/д време разполага . Аз с този проблем я карам около 4 месеца . Майстора ми каза че може нз си какво да стане с буталото пък и в колектори нещи си там можело да стане . Не разбирам много и само това запомних 

- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Питай няколко майстора, за последствията,защото всеки майстор има интерес да те "засили' за да се окачиш при него и да си направи оборот.carrion написа:Повече ме интересува дали може да има последици за двигателя . Да знам с колко г/д време разполага . Аз с този проблем я карам около 4 месеца . Майстора ми каза че може нз си какво да стане с буталото пък и в колектори нещи си там можело да стане . Не разбирам много и само това запомних
Ако отидеш при адвокат, той непременно ти казва, че няма проблем да спечелиш делото, непременно трябва да го започнеш, защото има интерес да се точи делото и да прави гуша през това време.Никога няма да каже, че каузата е загубена...
Та, разпитай повече преди да предприемеш нещо.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Колега от София / Плевен с диагностичен кабел .
Някой колега махал ли е катализаторите на авенсис 2005-та година д4д 2.0 116 к.с. Интересува ме има ли ламбда сонди и ще почнат ли да изкачат някакви грешки ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта