
въпроси за 3s-ge и 3s-fe
въпроси за 3s-ge и 3s-fe
Така колеги ,след дълго търсене на читав 3с-ге,не можах да си намеря.В момента съм решил да си купя 3с-фе от карина 133коня,94 десен волан и да си сложа главата от 3с-ге 5 ген селика.Това което аз съм намерил като инфо е(поправете ме ако греша) диаметър и ход на буталото и при двете е 86мм.Итересува ме дали водната и маслената помпа са еднакви,за да мога евентуално да си ги прехвърля заедно с бутала и колянов вал на моя блок.Друго което ме интересува е ако запазя целия оборудван блок от 3с-фе и глава от от 3с-ге дали трябва да минавам в кат на технотест,защото купих колата скоро и трябва да я регна в кат Пазарджик.Всякаква информация ще ми е от полза 

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Погледни книгата за обслужване и ремонт на Карина Е там има детайлни чертежи на двата мотора и може би ще можеш да си отговориш на някой въпроси.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: въпроси за 3s-ge и 3s-fe
колега освен главата ще ти трябват и колекторите, дроселите,екуто,вакумите и датчиците от 3сге то и задължително гарнитурата от 3сг,а също така си мисля че някои водни съединения няма да паснат наи чистия вариант е да вземеш наи малкия мотор 3сфе и един 3сге да ползваш блока от 3сфе заради по малкия данък и всичко друго от 3сге но се впускаш в един филм много работи няма да паснат наи добре си вземи един двигател и му сложи мегаскруит като ефект горе долу ще е това и за 3сфе има доста повече неоригинални части и е доста вероятно да го намериш читавlord_pz написа:Така колеги ,след дълго търсене на читав 3с-ге,не можах да си намеря.В момента съм решил да си купя 3с-фе от карина 133коня,94 десен волан и да си сложа главата от 3с-ге 5 ген селика.Това което аз съм намерил като инфо е(поправете ме ако греша) диаметър и ход на буталото и при двете е 86мм.Итересува ме дали водната и маслената помпа са еднакви,за да мога евентуално да си ги прехвърля заедно с бутала и колянов вал на моя блок.Друго което ме интересува е ако запазя целия оборудван блок от 3с-фе и глава от от 3с-ге дали трябва да минавам в кат на технотест,защото купих колата скоро и трябва да я регна в кат Пазарджик.Всякаква информация ще ми е от полза
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
трябва да пререгистрираш колата понеже на блока е номера на двигателя и ти трябва фактура за двигателя щото да не излезе в един момент че е от крадена кола и даlord_pz написа:Аз имам всичко тези работи,защото селиката си дойде с 3с-ге двигател, но просто трябва много пари да хвърля по него,а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.Утре ще ходя да поразгледам 3с-фе и ако са еднакви двата блока ще го купя.С КАТ не знам обаче как стои въпросът.
ти конфискуват твоята и без документи не можеш да докажеш от каде си се здобил с него аз така купих един от моргата и в един цирк се впуснах
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
какво значи нестава кое не пасва на кутията ли на коеsiso75 написа:този на карината има документи и е перфектен вече го провериха но не става
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
laugh.gif laugh.gif laugh.giflord_pz написа:... но просто трябва много пари да хвърля по него, а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
аз имам една такава можеби страна логика кола бегачка на старо трудно се намира читава смисъл тя щом е бегачка винаги почти предишните и собственици са я вземали да я сопат а не да си ходят с нея на лозетоJapanese_fever написа:laugh.gif laugh.gif laugh.giflord_pz написа:... но просто трябва много пари да хвърля по него, а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.
още повече селиките които са ориентирани към младите а те повечто само карат ии нямат пари за подръжка примерно частите на твоята за ремонта излизат колкото колата и ти няма си ги купиш и така на следващия и така всеки кара никои не прави

живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта