CuMo написа:
Един път като потеглиш на стартер, ще видиш кое е практично и кое не

Освен ако не ти се наложи да съзнателно да го направиш
Хипотетична ситуация (или не толкова хипотетична):
* Помпатата на съединителя ти тече от много време, но не ти се занимава и доливаш (или пък какъвто и да е друг проблем свързан със отделянето на съединителя).
* Рано или късно обаче, се случва да няма съединтел, понеже финално се е предала и всичката спирачна течност е изтекла.
В първият момент си мислиш - какво пък, мога да качвам и свалям предавки и без съединител. После се сещаш че имаш един светофар и едно кръгово преди да стигнеш до вкъщи.
[] Спираш някъде, където няма да пречиш и чакаш някой да те изтегли.
[x] На светофара я угасяш (не е проблем да изключиш на свободна без съединител, но после ще се наложи да включиш на първа), включваш на първа и чакаш да светне зелено. Въртиш стартера докато си на първа и тръгваш някаква магия. След това сменяш скорости без съединител

Стигаш до вкъщи и ако ти се занимава гледаш какъв е проблема и го остраняваш. Ако не, оставяш я на паркинга и като си в настроение я поглеждаш. Така разчиташ единствено и само на себе си и не ти се налага да се молиш на някой да те тегли. Тежкият работен ден завършва с почивка, вместо да се ядосваш и да се чудиш как да се прибираш, на кой майстор да звъниш, къде да оставиш колата и т.н..
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"