Питане относно разхода на Corolla 1.4 vvti 2002
Питане относно разхода на Corolla 1.4 vvti 2002
Здравейте,
От около месец съм собственик на Toyota Corolla 1.4 vvti 2002ра, седан.
Опитвам се да разбера точно какъв разход ми дава. За сега по показания на компютъра и по моите изчисления варира около 11-12 на сто в градски условия. Извънградско е някъде около 7-7.5 ако не я настъпвам (до 110). Струва ми се, че този разход е висок.
Когато подавам газ при тръгване моментните показанията на компютъра достигат доста високи стойности от порядъка на 20-30, че и повече на 100. Това нормално ли е?
По принцип когато я купувах в сервиза Пит стоп (София) ми казаха, че трябва да се почисти дроселовата клапа. Дали би имало ефект върху разхода?
От около месец съм собственик на Toyota Corolla 1.4 vvti 2002ра, седан.
Опитвам се да разбера точно какъв разход ми дава. За сега по показания на компютъра и по моите изчисления варира около 11-12 на сто в градски условия. Извънградско е някъде около 7-7.5 ако не я настъпвам (до 110). Струва ми се, че този разход е висок.
Когато подавам газ при тръгване моментните показанията на компютъра достигат доста високи стойности от порядъка на 20-30, че и повече на 100. Това нормално ли е?
По принцип когато я купувах в сервиза Пит стоп (София) ми казаха, че трябва да се почисти дроселовата клапа. Дали би имало ефект върху разхода?
Висок е да. Аз съм постигал извънградско 5 - 5,5. Градско при всеки е различно. Средно общо по бордовия за седем хиряди ми е 6,6 на 100, засичал съм и пълно-пълно няма разлика. Важно е да не ти е педала на газта винаги до долу, че бута бензин. 12/100
много е!
Аз затова и още нямам газова

Аз затова и още нямам газова

Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6185
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
Почистване на входящия тракт (дросел, датчици) може да подобри малко разхода.
Разхода при градското и извънградското каране може да се различава в големи граници в зависимост от маршрут, трафик, натоварване на автомобила и шофьор.
Разход около 7 при 110км/ч е нормален. Ако слезеш на 100, разхода сигурно ще слезе под 6.5л/100км...
Големите моментни показания са нормални при ускорение и ниска скорост: разхода е 'изгорено количество' / 'изминат път'.
А при ускорение двигателя е натоварен, а изминатия път поради малката скорост е малък.
При спрял автомобил и работещ двигател моментния разход е '+безкрайност'(затова и не се показва в л/100км).
И от тази стойност разхода започва да пада надолу при движение, така, че можеш да видиш каквито и да е огромни стойности.
Разхода при градското и извънградското каране може да се различава в големи граници в зависимост от маршрут, трафик, натоварване на автомобила и шофьор.
Разход около 7 при 110км/ч е нормален. Ако слезеш на 100, разхода сигурно ще слезе под 6.5л/100км...
Големите моментни показания са нормални при ускорение и ниска скорост: разхода е 'изгорено количество' / 'изминат път'.
А при ускорение двигателя е натоварен, а изминатия път поради малката скорост е малък.
При спрял автомобил и работещ двигател моментния разход е '+безкрайност'(затова и не се показва в л/100км).
И от тази стойност разхода започва да пада надолу при движение, така, че можеш да видиш каквито и да е огромни стойности.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
На жена ми взех същата. Преди някоя година имах такава, бях много доволен и сега взех отново такава. И онази и тази при извънградско със скорост около 110 гори 5.8/100. Градско много зависи. Жена ми сменя скоростите малко преди червения сектор на оборотомера. На това каране дава 8.5/100. Вероятно има някакъв проблем с колата ти. Виж налягане на гуми, дали е регулирана добре предницата, дали не задържа някое колело и чак тогава ходи на тестер.
Човек се учи докато е жив.
http://www.carspending.com/bg/profiles/ ... -1-4-vvt-i По някога и аз достигам до 11/100 градско всичко зависи как караш.
Здравейте и благодаря за мненията. Преди малко погледнах дроселовата клапа и има лек нагар, който поизчистих. Проблемът обаче най-вероятно не е от там. Като подам газ има леко забавяне от около секунда-две докато се качат оборотите. Освен това се чува съскащ звук откъм колекторите. Сега забелязах, че като се изгаси двигателя се чува едно съскане около 1-2 секунди пак откъм колекторите. Все едно спада гума. Какво може да е това и може ли да ми дадете съвет за добър специалист?
И моята е същата, даже мислих да те попитам. Това ме дразни най-много, първо взема въздух после се сеща да се форсира.cooler4e написа:Здравейте и благодаря за мненията. Преди малко погледнах дроселовата клапа и има лек нагар, който поизчистих. Проблемът обаче най-вероятно не е от там. Като подам газ има леко забавяне от около секунда-две докато се качат оборотите. Освен това се чува съскащ звук откъм колекторите. Сега забелязах, че като се изгаси двигателя се чува едно съскане около 1-2 секунди пак откъм колекторите. Все едно спада гума. Какво може да е това и може ли да ми дадете съвет за добър специалист?
Последно промяна от saho на 10 Яну 2012 18:46, променено общо 1 път.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28 Фев 2011 16:33
- Местоположение: пловдив
Много добьр вьпрос сега да чуем спецоветеcooler4e написа:Здравейте и благодаря за мненията. Преди малко погледнах дроселовата клапа и има лек нагар, който поизчистих. Проблемът обаче най-вероятно не е от там. Като подам газ има леко забавяне от около секунда-две докато се качат оборотите. Освен това се чува съскащ звук откъм колекторите. Сега забелязах, че като се изгаси двигателя се чува едно съскане около 1-2 секунди пак откъм колекторите. Все едно спада гума. Какво може да е това и може ли да ми дадете съвет за добър специалист?
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
... Ми, за разхода на гориво на Корола 1,4 VVTi е писано...
Моята (пусната в движение януари 2002) я купих на 120к, с износени немски сегменти. В сервиза ТМА ми смениха сегменти, притриха клапани, нов термостат, едно водно съединенийце, гарнитури каквито трябва, антифриз и пр.
Добавих Форсан. Сега е 207к (двиг. и скор. кутия не са отваряни повече) и ефектът от Форсана взе да намалява.
Разходът от последното зареждане към 15 декември е 8-8,2 л/100 , около 70-80% градско в София.
Последно преди измерването на разхода, в събота в снега ходих на лов, бях много приятно изненадан. С 2 човека, на 2ра предавка с около 7-800 оборота (!!) в снега, след първия джип си се движих около 200-300 м без да се налага външна помощ.
При постоянно движение в сняг, на къси разстояния из София, с добре напомпени зимни гуми, без надбягване, а със старание да не използвам спирачка (доколкото е възможно) други години съм достигал до 8,8-9/100. Това е максималният измерен от мен разход.
Смятам действието на Форсан за много важно, но на тая Корола то изглежда привършва за около 100к, което си е достатъчно, макар, че фирмата обещаваше 500 к.
Освен Форсан, един път на 2-3 зареждания на пълен резервоар сипвам някоя добавка за бензин. Колко чисти и как/дали помага, не знам със сигурност. Понякога усещам прираст на теглителна сила, друг път -не, това са въпроси от други теми.
Според мен тая Корола е добре първо да мине цялостен преглед с всички възможни компютри, стендове(колела), масла, филтри, свещи, компресии и пр.... Ако има препоръки - ще мислиш.
Важен е и стилът на каране - от него можеш да имаш +2 до -0,5л от стандартното.
А, шумовете след спиране на двигателя може да се дължат на загуба на вакуум в усилвателя на спирачката, но едва ли. Предишната Корола я продадох на 11 г и си позволяваше 3 отделни натискания на спирачката след спиране на двигателя, т.е. вакуума си го държи отлично и дълготрайно...
[То така по интернет можем да си гадаем до безкрайност, по-добре намери си правилния сервиз и отивай].
Моята (пусната в движение януари 2002) я купих на 120к, с износени немски сегменти. В сервиза ТМА ми смениха сегменти, притриха клапани, нов термостат, едно водно съединенийце, гарнитури каквито трябва, антифриз и пр.
Добавих Форсан. Сега е 207к (двиг. и скор. кутия не са отваряни повече) и ефектът от Форсана взе да намалява.
Разходът от последното зареждане към 15 декември е 8-8,2 л/100 , около 70-80% градско в София.
Последно преди измерването на разхода, в събота в снега ходих на лов, бях много приятно изненадан. С 2 човека, на 2ра предавка с около 7-800 оборота (!!) в снега, след първия джип си се движих около 200-300 м без да се налага външна помощ.
При постоянно движение в сняг, на къси разстояния из София, с добре напомпени зимни гуми, без надбягване, а със старание да не използвам спирачка (доколкото е възможно) други години съм достигал до 8,8-9/100. Това е максималният измерен от мен разход.
Смятам действието на Форсан за много важно, но на тая Корола то изглежда привършва за около 100к, което си е достатъчно, макар, че фирмата обещаваше 500 к.
Освен Форсан, един път на 2-3 зареждания на пълен резервоар сипвам някоя добавка за бензин. Колко чисти и как/дали помага, не знам със сигурност. Понякога усещам прираст на теглителна сила, друг път -не, това са въпроси от други теми.
Според мен тая Корола е добре първо да мине цялостен преглед с всички възможни компютри, стендове(колела), масла, филтри, свещи, компресии и пр.... Ако има препоръки - ще мислиш.
Важен е и стилът на каране - от него можеш да имаш +2 до -0,5л от стандартното.
А, шумовете след спиране на двигателя може да се дължат на загуба на вакуум в усилвателя на спирачката, но едва ли. Предишната Корола я продадох на 11 г и си позволяваше 3 отделни натискания на спирачката след спиране на двигателя, т.е. вакуума си го държи отлично и дълготрайно...
[То така по интернет можем да си гадаем до безкрайност, по-добре намери си правилния сервиз и отивай].
Каквото сам си направя, никой не може...
Здравейте,
Като я купувах я прегледах на компютър. Ходих и на стенд. Сега пак ходих то сервиз "Пит стоп" в София и ми казаха, че този съскащ звук бил напълно нормален. Аз не разбирам и им се доверявам. Иначе аз не карам много агресивно и гледам по-икономично да не натискам много.
Как мога да разбера дали има износени сегменти, трябва да отида да ми измерят налягането в цилиндрите ли? Колата е на 160К и съм обслужил всички филтри и масло. Не съм сменял свещите.
Като я купувах я прегледах на компютър. Ходих и на стенд. Сега пак ходих то сервиз "Пит стоп" в София и ми казаха, че този съскащ звук бил напълно нормален. Аз не разбирам и им се доверявам. Иначе аз не карам много агресивно и гледам по-икономично да не натискам много.
Как мога да разбера дали има износени сегменти, трябва да отида да ми измерят налягането в цилиндрите ли? Колата е на 160К и съм обслужил всички филтри и масло. Не съм сменял свещите.
Съскането което чуваш е напълно нормално,това се чува от колекторите когато се пълнят,при моята също се чува.Относно сегментите,твоята е от първите мотори до 2004г.който имаха проблеми със сегментите и се сменяха гаранционно.Покарай малко повече километри и засечи дали нивото на маслото намалява и чак тогава мисли за износени сегменти.Трябвало е да смениш и свещите като си правил обслужване,не се знае на колко км. са.Разхода на гориво го засечи след няколко зареждания,без да зануляваш БК.На мен в момента по БК ми е 9.3 а по мой сметки е 8.9 това е за 2000км.cooler4e написа:Здравейте,
Като я купувах я прегледах на компютър. Ходих и на стенд. Сега пак ходих то сервиз "Пит стоп" в София и ми казаха, че този съскащ звук бил напълно нормален. Аз не разбирам и им се доверявам. Иначе аз не карам много агресивно и гледам по-икономично да не натискам много.
Как мога да разбера дали има износени сегменти, трябва да отида да ми измерят налягането в цилиндрите ли? Колата е на 160К и съм обслужил всички филтри и масло. Не съм сменял свещите.
http://www.carspending.com/bg/profiles/ ... -1-4-vvt-i
Здравейте! Тъкмо и аз мислих да пусна подобна тема за забавянето на оборотите при подаването на на газ и при мен се чуди дали да се изфорсира а когато го направи като си махна крака от газта сама се изфорсира и вдига оборотите с 100-200. Така става и когато ускорявам и сменям предавките -след като натисна съединителя и изключа от скорост оборотите сами се вдигат с 100-200 и това много ме дразни, получавасе нещо ката междинна газ. Моля ако някой има същия проблем да споделиataveto@abv.bg написа:Много добьр вьпрос сега да чуем спецоветеcooler4e написа:Здравейте и благодаря за мненията. Преди малко погледнах дроселовата клапа и има лек нагар, който поизчистих. Проблемът обаче най-вероятно не е от там. Като подам газ има леко забавяне от около секунда-две докато се качат оборотите. Освен това се чува съскащ звук откъм колекторите. Сега забелязах, че като се изгаси двигателя се чува едно съскане около 1-2 секунди пак откъм колекторите. Все едно спада гума. Какво може да е това и може ли да ми дадете съвет за добър специалист?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта