D4D или VVT-i - кой е по-надежният двигател?
D4D или VVT-i - кой е по-надежният двигател?
Здрасти! Търся си авенсис от 2004 и нагоре, но не мога да реша дали да си взема Дизела или Бензина.
Скорост/Динамика/Разход нямат никакво значение за мен.
Интересува ме най-вече кой е по-надежният от двата и кой издържа на най-много мазохизъм?
Весели Празници!
Скорост/Динамика/Разход нямат никакво значение за мен.
Интересува ме най-вече кой е по-надежният от двата и кой издържа на най-много мазохизъм?
Весели Празници!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: D4D или VVT-i - кой е по-надежният двигател?
На най-много мазохизъм би трябвало да издържаш ти.zanor написа:Здрасти! Търся си авенсис от 2004 и нагоре, но не мога да реша дали да си взема Дизела или Бензина.
Скорост/Динамика/Разход нямат никакво значение за мен.
Интересува ме най-вече кой е по-надежният от двата и кой издържа на най-много мазохизъм?
Весели Празници!

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Сам си си отговорил на въпроса. Ако смяташ да се "състезаваш по пътищата" и разхода за теб няма значение взимай бензина. Не, че при дизела няма динамика и скорост , но все пак бензиновата кола винаги ще има по "спортен" характер.
Незнам какво имаш предвид под "мазохизъм" по отношение на колата , но в умерени дози би трябвало да издържат и двата мотора.
Незнам какво имаш предвид под "мазохизъм" по отношение на колата , но в умерени дози би трябвало да издържат и двата мотора.
Естествено че бензиновия е по-здравия мотор откъм издевателстване. Но откъм пробег при подходяща употреба дизела е по-издръжлив. Не случайно тировете и автобусите са дизелови, но техния работен диапазон е от 1300 до 1800 оборота и обикновено са електронно ограничени на около 2500.Бензиновия двигател няма ефективност при такива обороти и съответно не се ползва в такива случаи.Ако обаче обичаш да настъпваш дизела не е за теб, каране в 4000+ оборота не е полезно за нито един дизел и скъсява живота му в пъти.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мисля, колега, че няма автомобил който да издържа на безотговорна, немарлива и несъобразена с техническите характеристики експлоатация (ако под това разбираме "мазохизъм").
Иначе Авенсис 2 е чудесен семеен седан с отлични характеристики в класа си и след като избора - дизел или бензин - не е толкова важен, то съвета ми е да се търси запазен и добре поддържан екземпляр.
Последно: автомобила не е спортен и няма спортен дух но и също така не му отиват т.н. пернишки парктроник (теглич biggrin.gif ), както и прикачено отзад ремарке.
Имал съм опит и с бензин и сега с дизела. И двата двигателя са ОК.
Иначе Авенсис 2 е чудесен семеен седан с отлични характеристики в класа си и след като избора - дизел или бензин - не е толкова важен, то съвета ми е да се търси запазен и добре поддържан екземпляр.
Последно: автомобила не е спортен и няма спортен дух но и също така не му отиват т.н. пернишки парктроник (теглич biggrin.gif ), както и прикачено отзад ремарке.
Имал съм опит и с бензин и сега с дизела. И двата двигателя са ОК.
само да питам при каква скорост трябва да си за да караш на 4000 ? аз откакто взех дизела такива цифри почти не виждам, верно , че я пазя ама.... от др страна много ми харесва големия въртящ момент и според мене ако си добър шофьор с дизел може да дразниш доста някой бензини
вече две бмвета се състезават с мене без да го искам ? аз дори не настъпвам и съм с малък двигател, просто си ускорявам плавничко 100 -110-120-130-140..т.н....

е аз със 2.0 на 140 забелязах с изненада , че съм на 2000 и нещо ....
даже май ако спазваш правилника може да седиш се до 2
хем безопасно, хем икономично, хем книжката ти си седи в джоба а не обикаля полицейските управления с месеци на ред... Но ще отида непременно с новата кола до Германия да пробвам какво може, че май по близко не се сещам да караш неограничено на спокойствие, освен, ако не си чалгаджия с Ауди р8 
даже май ако спазваш правилника може да седиш се до 2


- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
2.0 е на около 4100 - 4200 на пета при 205 км/ч (195 по GPS) - не бързайте да ми се карате - беше само за проба на бокса (между Чирпан и Ст. Загора)... Повече не ще - според мен може още малко, ама май софтуера не дава...Vesko написа:avensis 2 s 2.2 d4d spokoino si se dviji s 200+, ama ne pomnia s kakvi oboroti e togava

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Няма 6-та. А и често 6-та е за икономия,а не за доускорение.Toyko написа:6та има ли ? на 6та колко трябва да е ? 250 ? то не може толковаRudy написа:2.0 е на около 4100 - 4200 на пета при 205 км/ч (195 по GPS) .Vesko написа:avensis 2 s 2.2 d4d spokoino si se dviji s 200+, ama ne pomnia s kakvi oboroti e togava

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Ми колега незнам за скоростта , ама нали затова са предавките. Дизел не карам щото едно време служебното чипосано 307 2.0hdi ми даваше 13 на сто извънградско, и ме обвиниха че крада нафта, щото на еди кой си преди това му давало 7. Иначе добре си навървяваше нямах забележкиToyko написа:само да питам при каква скорост трябва да си за да караш на 4000 ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта