studen start corolla

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

studen start corolla

Мнение от nurs » 03 Ное 2011 17:46

izvinqvam se za gadnata latinica mad.gif no kompa nqma kirilica wacko.gif
pozdravi na vsi4ki kolegi!!!!znam 4e ima mnogo kompetentni vav foruma ta kam tqh imam edno pitane...kak moga da proveqrq dali injector cold start mi raboti korektno (mislq 4e se vkliu4va prekaleno rano)za6toto kato stana sega po studeno otnovo(kakto vsqka zima) ze da pali ena kato zadavena lada i da mokri sve6tite dry.gif ili pone temperaturnata grafika na termosaprotivlenieto prez koeto minava...motota e 1.3 2E-E...blagodatq predvaritelno na vsi4ki.....

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 03 Ное 2011 18:23

Тя е с автоматичен смукач, пали от четвърт оборот.Виж къде е проблемът. Съмнява ме сам да установиш коректно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 03 Ное 2011 18:48

znam 4e e s avtomati4en smuka4.problema e 4e puska mnogo gorivo.kakvo 6te me posyvetva6 kolega ...

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 05 Ное 2011 13:08

Можеш да пробваш някоя сутрин с изключена 5-та дюза как ще запалиш и дали ще се дави.
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 05 Ное 2011 22:17

kolega tova sam go probval ve4e...nqma razlika...no to nevliza li avariem rejim kompa kato go izkliu4a...ima li rele za vreme i ako ima kade se nnamira koeto da vkliu4va toq injektor...mersi za otgovorite kolegi....na nqkoi ne mu li e pravelo problem tova...

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 09 Ное 2011 21:46

Компютъра решава кога и за колко време да пусне бензин през тая дюза, фактора който най-силно влияе на времето на импулса е термодатчика на двигателя.
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 11 Ное 2011 17:49

priqtel zamerih naprejenieto koeto idva na diuzata pri studen start....i se okaza 4e takova nqma ...diuzata e varzana posledovatelno na swich,time cold start ...pri zamervaneto mu razbrah 4e i na topyl i studen motor dava edno i sa6to t.e neraboti....6te go smenq i 6te spodelq efekta...termo dat4ika na glavata e zrav...i vse pak go bqh smenil...mersi za predlojenieto.... smile.gif

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 12 Ное 2011 10:24

5 -а дюза имат само механичните инжекциони.Какво си мерил не знам но на студен двигател просто компютъра отваря за по-дълго ВСИЧКИ дюзи. Провери си вакумите.
Авенсис 3S-FE

Аватар
nurs
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Авг 2008 22:52

Мнение от nurs » 13 Ное 2011 13:14

kolega ti napravo me hvarli v ta4a....imam trabi4ka koqto ot benzinovata magistrala otiva zad smukatelnite trabi i stiga do cilendi4no tqlo koeto zavar6va s forsunka i estestveno e tokosvarzano.....az q svalqh diuzata da q 4istq....moje po novite modeli da nqmat.....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта