Тресене на Тойота Корола при изключена скорост
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
Тресене на Тойота Корола при изключена скорост
Здравейте колеги,
днеска си взех Тойота Корола 2003 1.6 бензин и колата беше ок докато я гледах, гледах я 2 пъти. Но днеска като покарах 20-на кимолетра и забелязах че на светофари на празен ход колата претриса, даже редува седи няколко секунди нормално и за 1 секунда претриса. Така или иначе ще ходя на сервиз за основен преглед но ориентировачно някой да се сеща каква може да е причината?
днеска си взех Тойота Корола 2003 1.6 бензин и колата беше ок докато я гледах, гледах я 2 пъти. Но днеска като покарах 20-на кимолетра и забелязах че на светофари на празен ход колата претриса, даже редува седи няколко секунди нормално и за 1 секунда претриса. Така или иначе ще ходя на сервиз за основен преглед но ориентировачно някой да се сеща каква може да е причината?
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Климатика пуснат ли беше? Ако е само моментно и не се случва постоянно е възможно да е от товара на компресора при включване.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
този въпрос е обсъждан доста в форума , може да пробваш с търсачката да намериш темата за ниските обороти , проблема го имат почти всички колеги с 1.6 ввти моторите , лично аз след всичко изчетено по темата разбрах , че това притрисане идва от стъпковото моторче , което регулира оборотите на празен ход , то играе ролята на баипас на дроселовата клапа и подлежи на почистване когато се запуши , но аз все още не съм намерил време да закарам да го почистят , и все пак колега ако решиш да го чистиш ще съм ти благодарен да сподеиш тук какъв е резултата .
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
Мда колега поизчетах тук таме пишеше нещо, но забелязах че доста хора са сменяли някакви неща филтри, свещи, колектори, чистили са моторче, дорсел клапа, но продължават да имат този проблем. В смисъл не намерих някой да каже да аз го оправих. Затова реших да поподновя дискусията за да намерим някой намерил решение на проблема 

аз едно ти гарантирам , че не е от колектори филтри или свещи защото всичките тия неща съм ги сменил , но проблема си остана .. с няколко маистора съм говорил , включително и в сервиза на тоиота велико търново и всички са на мнение , че проблема е от стъпковото моторче , в тоиотата ми предложиха да я оставя за 1 ден да го почистят , но нямам възможност ден през седмицата да им я оставя .. иначе тия обороти наистина много дразнят , сега през лятото оиди доиди , като пусна климатроника нещата се нормализират и няма проблем , но когато съм без климатроник като спра на светрофар и почва да тресе , забелязал съм сущо , че при движение на свободна с скорост над 50 км/ч оборотите са нормални ...
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
Не знам с какво го сравняваш, аз се качих на Королата от Ауди 80, в началото въобще не усещах дали съм натиснал съединителя, толкова по-мек беше. Сега ми се струва нормално твърд, наскоро един Ситроен Ц4 карах и ми се стори доста по-мек от моя. Може би ще трябва да пробвам пак на Аудито като ходя до нашитеunder_grounda написа:И още един въпрос като новичък с тойота. Като покарах по-продължително забелязах, че педалът на съединителят е доста стегнат и като цяло трябва сравнително повече усилие за да го натисна до дъно. Това нормално ли е?

Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i 2002 г.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Май 2011 10:16
А твърдостта на съединителя не може ли да се регулира по някакъв начин, защото досега съм карал ауди А4 където съединителя почти не се усещаше, а сега честно казано съединителя доста ми натоварва крака и мисля че ще резвия неравномерни прасци
Иначе като возия, динамика, маневричност и държане на пътя съм супер доволен. Много добре се държи количката 


- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Твърдостта на съединителя не се регулира....
Ако е с жило - може да заяжда някъде жилото.
Ако е стар автомобила - вилката може да заяжда механически.
Ако сложиш друг притискател, може да е с по-яки пружини и да го усещаш по-твърд педала на съединителя.
Има разлика в различните автомобили, но поне при мен след първите няколко километра крака 'запомня' силата и вече не ти прави впечатление...
Ако е с жило - може да заяжда някъде жилото.
Ако е стар автомобила - вилката може да заяжда механически.
Ако сложиш друг притискател, може да е с по-яки пружини и да го усещаш по-твърд педала на съединителя.
Има разлика в различните автомобили, но поне при мен след първите няколко километра крака 'запомня' силата и вече не ти прави впечатление...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Привет на всички,
От скоро съм горд собственик на Тойота Корола Е12 1.6 бензинка. Колата ми харесва страшно много. Всичко живо ми препоръчваше да си купа такава Тойота и се радвам, че не избрах друга марка. Автомобила е в отлично техническо, екстериорно и интериорно състояние. Само едно нещо ме притеснява и това са тези обороти, които така лекинко играят от време на време.
С включен климатроник двигателя работи на 800 оборота. Няма никакви вибрации и колата направо мърка.
Спирам климатроника и оборотите падат на 600. Започват да се усещат вибрации в купето, не кой знае какви, но достатъчно за да ме дразнят. Дори и лявото огледало се вижда как се тресе лекичко.
Според това, което изчетох, това е нормално поведение за този мотор, но до каква степен? Аз очаквам колата да работи поне на 700 оборота при празен ход. На много други коли съм се качвал и съм карал (къде къде по големи таралясници даже и от лада) и това нещо го няма.
Тези дни отивам да ми почистят стъпковото моторче и дроселовата клапа. Дано това помогне.
После ще пиша какво е станало.
П.С. Някой случайно да е запознат колко струва да се почистат тези два елемента?
Поздрави
От скоро съм горд собственик на Тойота Корола Е12 1.6 бензинка. Колата ми харесва страшно много. Всичко живо ми препоръчваше да си купа такава Тойота и се радвам, че не избрах друга марка. Автомобила е в отлично техническо, екстериорно и интериорно състояние. Само едно нещо ме притеснява и това са тези обороти, които така лекинко играят от време на време.
С включен климатроник двигателя работи на 800 оборота. Няма никакви вибрации и колата направо мърка.
Спирам климатроника и оборотите падат на 600. Започват да се усещат вибрации в купето, не кой знае какви, но достатъчно за да ме дразнят. Дори и лявото огледало се вижда как се тресе лекичко.
Според това, което изчетох, това е нормално поведение за този мотор, но до каква степен? Аз очаквам колата да работи поне на 700 оборота при празен ход. На много други коли съм се качвал и съм карал (къде къде по големи таралясници даже и от лада) и това нещо го няма.
Тези дни отивам да ми почистят стъпковото моторче и дроселовата клапа. Дано това помогне.
После ще пиша какво е станало.
П.С. Някой случайно да е запознат колко струва да се почистат тези два елемента?
Поздрави
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
По-добре не давай да ти ремонтират нищо. Няма да има никакъв ефект!
Само може да разбъзикат нещо и да те вкарат в приключения. Описаната ситуация с претрисането е напълно нормална и се наблюдава и при Авенсис с бензиновите ДВГ.
Ако те дразни си включвай климатроника и
...
Само може да разбъзикат нещо и да те вкарат в приключения. Описаната ситуация с претрисането е напълно нормална и се наблюдава и при Авенсис с бензиновите ДВГ.
Ако те дразни си включвай климатроника и

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Mitkoiphone, Semrush [Bot] и 8 госта