Миене на двигателя

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Миене на двигателя

Мнение от slowtraveler » 07 Авг 2006 18:09

Не знам как е при вас, но Авенсиса много здраво си цапа двигателя с кал (направо не ми се мисли какво ще е зимата) unsure.gif
Затова да ви питам - проблем ли е да се мие двигателя (3ZZ).
Алтернатора покривате ли го докато си миете двигателя.
Тъй като е открит тип и той се цапа доста (дори и вътре между намотките на статора).
Та дайте някакъв съвет как да го измия и къде да пазя повече.....
Авенсис Т22 1.6 VVT-I.
:help:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Авг 2006 18:48

az moite koli gi mia bez da pokrivam nishto. za sia niamam problemi

v bg obache mi izmiha jettata bez da pokriat i posle polovin den ne moga zapalia.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 07 Авг 2006 20:39

ami ako ne gresha, triabva da ima edni plastmasovi kapaci/kori otdolu koito paziat ot tova neshto.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Авг 2006 20:45

te sa otdolu, kak da paziat dokato miesh otgore?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 07 Авг 2006 22:08

Del_sol явно имаше в предвид корите около двигателя, които пазят двигателя да не се цапа...
Обаче Авенсиса е доста постен от тази гледна точка - почти няма кори и затова всяко завихряне качва мръсотията в двигателя....
Общо взето е добре да се пазят куплунзите, защото ако не са уплътнили добре може да започнат да корозират и да не дават добър контакт....
Обаче алтернатора все пак има лаково покритие на намотките и не знам пароструйката ако го удари дали няма да даде на късо някъде. ...????
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 08 Авг 2006 08:09

tochno tova imah na predvid, :)

az si mislia che celicata na bratoto zatova veche na 2-ri dvigatel puka izpuskvatelnite trubi (headers) zashtoto niama nikakvi kori otdolu a MNOGO obicha da minava prez golemi lokvi :)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта