ПОМОЩ.престъргване на цилиндри или набиване на ризи-???????
ПОМОЩ.престъргване на цилиндри или набиване на ризи-???????
Кой вариант е по-надежден за ремомт на двигател(авенсис ввт-и), да се престърже блока или да се набият ризи
Re: ПОМОЩ.престъргване на цилиндри или набиване на ризи-????
Не съм чувал за набиване на ризи при двигател на Авенсис но ако може може би е по добрият вариант
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Ще отговоря по принцип.
ДВГ с монолитен блок, на който цилиндрите са пробити в самия блок се ремонтира с престъргване и шлайфане на цилиндри и ремонтен комплект бутала и сегменти.
ДВГ с ризи е този ДВГ, на който в блока има места за набиване на цилиндрите /ризи/ и ремонта му се извършва със смяна на комплект цилинри/бутала и сегменти /нови със заводски размери/.
Нека механиците да кажат какъв ДВГ е VVT-i и как се ремонтира.
ДВГ с монолитен блок, на който цилиндрите са пробити в самия блок се ремонтира с престъргване и шлайфане на цилиндри и ремонтен комплект бутала и сегменти.
ДВГ с ризи е този ДВГ, на който в блока има места за набиване на цилиндрите /ризи/ и ремонта му се извършва със смяна на комплект цилинри/бутала и сегменти /нови със заводски размери/.
Нека механиците да кажат какъв ДВГ е VVT-i и как се ремонтира.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Това са т. нар. "сухи ризи", а аз съм описал ДВГ с "мокри ризи" т.е директно охлаждащи се от антифриза.Vokil написа:Като са меки блоковете се стържат и им се слагат ризи от по-качествен материал.
За "сухите ризи" има и доста отрицателни мнения, заради температурния импеданс между "ризата" и блока, но това не пречи да се правят.

На алуминиев блок отиде ли му покритието (хонинга) и направи ли ръб най-добрия вариант е да си намериш запазен блок втора употреба, а не да набиваш ризи от Москвич или Волга.

П.П. Да не говорим, че като сложиш стоманена или чугунена втулка трябва да търсиш и бутала и сегменти подходящи за такъв цилиндър.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Това се казва closed deck, semi open i open. На булгар отворен и затворен блокzi_zi_top написа:Това са т. нар. "сухи ризи", а аз съм описал ДВГ с "мокри ризи" т.е директно охлаждащи се от антифриза.Vokil написа:Като са меки блоковете се стържат и им се слагат ризи от по-качествен материал.
За "сухите ризи" има и доста отрицателни мнения, заради температурния импеданс между "ризата" и блока, но това не пречи да се правят.
На алуминиев блок отиде ли му покритието (хонинга) и направи ли ръб най-добрия вариант е да си намериш запазен блок втора употреба, а не да набиваш ризи от Москвич или Волга.
П.П. Да не говорим, че като сложиш стоманена или чугунена втулка трябва да търсиш и бутала и сегменти подходящи за такъв цилиндър.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Той ще си намери, но първо ще купи 50 ризи на майсторите. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Механика, сподели малко впечатления за 1zz след такива ремонти?
Ясно че с нов short block е най-сигурно, ама не е много оферта - блок, бутала, сегменти ...
Не става ли с ремонтни бутала след шлайф? Какви проблеми има - в смисъл, колко е ресурса след това? 10хил, 100хил?
Има ли някакво специално покритие по стените на цилиндъра фабрично, и няма ли някаква алтернативна технология за нанасяне в БГ условия? Или само хонинг?
Ясно че с нов short block е най-сигурно, ама не е много оферта - блок, бутала, сегменти ...
Не става ли с ремонтни бутала след шлайф? Какви проблеми има - в смисъл, колко е ресурса след това? 10хил, 100хил?
Има ли някакво специално покритие по стените на цилиндъра фабрично, и няма ли някаква алтернативна технология за нанасяне в БГ условия? Или само хонинг?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 10 госта