и аз не запалих !!!!!!
и аз не запалих !!!!!!
Здравейте колеги !
Порових из форума ,
но подобна тема не открих , та реших да споделя .
След никакви симптоми за каквото и да е след като няколко пъти карах и спирах ( гасих мотора ) градко , и не запалих от първият път .........а от вторият . Е вярно ,че повъртвх малко ,но запали . След като спрях и я оставих около час на паркинг и ................ не запали . Питах един познат по тел. и ми каза да пробвам с резервният ключ . Не стана и с него . Върти стартера,а живот в мотора няма....Все едно имобилайзера се е скапал. Прави ми впечатление ,че свети "ЧЕК" лампата постояно. Откачих акумолатора за 2-3 мин и пак го закачих , но ефект НУЛЕВ !!!!! Алармата си работи нормално (вкл'чва и заключва вратите ) . Имах такъв проблем с бус Ситроен джъмпер . Тогава един майстор смени лагерчета и гумички на помпата в резервоара и се оправи ,но тя виеше и правеше проблеми от доста време. Сега никакви симптоми , а проблема е на лице . Понеже събитията се развиват след 20часа нямаше как да се допитам до сервиз. Утре сутрин съм пръв на стълбите пред сервиза на Тойота , Да казват какво ще се прави , че от 1ви сме на почивка и не ми се ходи с влака,въпреки че децата се зарадваха като им подхвърлих идеята. В цялата история най смешното е ,че преди обяд говорих с МечоКух и се разбрахме да ми изпрати ХАДО за мотора и горивната система. Вече се реших да сложа и аз , че километрите са ми над 200 000 ,
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА : Колата ми е Авенсис версо 2003г Д4Д 116кончета с бокса май прехвърля 140 !
Искрено се надявам да е нещо дребно............. кабелче , бушонче , датчик ........
Порових из форума ,
но подобна тема не открих , та реших да споделя .
След никакви симптоми за каквото и да е след като няколко пъти карах и спирах ( гасих мотора ) градко , и не запалих от първият път .........а от вторият . Е вярно ,че повъртвх малко ,но запали . След като спрях и я оставих около час на паркинг и ................ не запали . Питах един познат по тел. и ми каза да пробвам с резервният ключ . Не стана и с него . Върти стартера,а живот в мотора няма....Все едно имобилайзера се е скапал. Прави ми впечатление ,че свети "ЧЕК" лампата постояно. Откачих акумолатора за 2-3 мин и пак го закачих , но ефект НУЛЕВ !!!!! Алармата си работи нормално (вкл'чва и заключва вратите ) . Имах такъв проблем с бус Ситроен джъмпер . Тогава един майстор смени лагерчета и гумички на помпата в резервоара и се оправи ,но тя виеше и правеше проблеми от доста време. Сега никакви симптоми , а проблема е на лице . Понеже събитията се развиват след 20часа нямаше как да се допитам до сервиз. Утре сутрин съм пръв на стълбите пред сервиза на Тойота , Да казват какво ще се прави , че от 1ви сме на почивка и не ми се ходи с влака,въпреки че децата се зарадваха като им подхвърлих идеята. В цялата история най смешното е ,че преди обяд говорих с МечоКух и се разбрахме да ми изпрати ХАДО за мотора и горивната система. Вече се реших да сложа и аз , че километрите са ми над 200 000 ,
ЗАБРАВИХ ДА КАЖА : Колата ми е Авенсис версо 2003г Д4Д 116кончета с бокса май прехвърля 140 !
Искрено се надявам да е нещо дребно............. кабелче , бушонче , датчик ........
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
ПРИЧИНА - установена и отстранена !!!!!!!!!!!
Най-хубавото е , че бе от дребно естество , но само аз си знам колко се бях спекъл !!!!!!
Не отидох в Тойота защото те късно отварят . Намерих човек който в 9ч беше дошъл при мен и закачи тестера . Грешки не бяха отчетени , но той каза ,че му показва ( звездите ми го говорят ) че нама гориво до помпата , Каза ,че трябва да се отвори и погледне резервоара и горивният филтър , И завъртя около минута и повече на старер и колата запали. Закарахме я в сервиза и отвори резервоара ( оказа се доста лесно ) и вътре имаше една цедка коята само приличаше на такава ,цялата бе запушена с некакви сопли с цвят ужасен .Изми я със спрей обезмаслител , после смени гор.филтър -там положението бе идентично и работата се оправи. Интересно но никога не съм усещал колата да е спъната или нещо такова . А сега я усещам по-пъргава от преди .
Най-хубавото е , че бе от дребно естество , но само аз си знам колко се бях спекъл !!!!!!
Не отидох в Тойота защото те късно отварят . Намерих човек който в 9ч беше дошъл при мен и закачи тестера . Грешки не бяха отчетени , но той каза ,че му показва ( звездите ми го говорят ) че нама гориво до помпата , Каза ,че трябва да се отвори и погледне резервоара и горивният филтър , И завъртя около минута и повече на старер и колата запали. Закарахме я в сервиза и отвори резервоара ( оказа се доста лесно ) и вътре имаше една цедка коята само приличаше на такава ,цялата бе запушена с некакви сопли с цвят ужасен .Изми я със спрей обезмаслител , после смени гор.филтър -там положението бе идентично и работата се оправи. Интересно но никога не съм усещал колата да е спъната или нещо такова . А сега я усещам по-пъргава от преди .
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Затова и много хора, не могат да усетят разликата от добавката, защото с повече или по-малко мощност, се свиква МНОГО бързо - и под много бързо, разбирай 1 час, най-много 2 каране и вече все едно винаги е била така... А ако не си я юркал скоро на МАХ повече от един път, нормално да не усетиш как се запушва biggrin.gif И 200к.с. да я направиш, ще свикнеш за ден-два най-много, защото са 200, а е от 116 на 140 к.с... така че не коси, нормално е.
Да и майстора така каза . Няма как да усетиш ,че ти се е затлачила цедката или филтъра защото става постепенно и ти свикваш и не ти прави впечатление . Да не говорим ,че отгоре в-у филтъра -там където минава нафтата имаше и петна от ............ РЪЖДА !!!!!!!!! А аз слагам разни добавки в горивото .........Me4oKyX написа:Затова и много хора, не могат да усетят разликата от добавката, защото с повече или по-малко мощност, се свиква МНОГО бързо - и под много бързо, разбирай 1 час, най-много 2 каране и вече все едно винаги е била така... А ако не си я юркал скоро на МАХ повече от един път, нормално да не усетиш как се запушва biggrin.gif И 200к.с. да я направиш, ще свикнеш за ден-два най-много, защото са 200, а е от 116 на 140 к.с... така че не коси, нормално е.
Като се поразрових излезе и една Бензинова РАВка , че и eдин авенсис пак Д4Д явно това е нормално . А тази цедка си има и каталожен номер - демек се сменя като филтъра на купето примерноjim_beam написа:интересно всички тойоти ли имат такива цедки в резерварите и къде точно се намират?
Последно промяна от p_zarkov на 21 Юли 2011 22:03, променено общо 1 път.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
за рава знам,че предходния модел до 2005 има такава цедка в резервара.стигало се до нея като се свали задната седалка.дали в модела след 2006 има,поне в сервизното обслужване няма описана такава дейност,та затова предполагам че липсва.аве за 100к щом не се запуши може и да няма.горивен филтър 2 пъти съм сменял,на 40к.веднъж сипах някаква добавка на кастрол,но ефект не усетих.мисля да повторя пак за всеки случай.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта