Королата много пуши и няма мощност

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Королата много пуши и няма мощност

Мнение от electropower » 08 Юли 2011 23:41

Здравеите колеги,имам проблем с моята корола 2003 2.0 Д4Д.Проблема е следния турбото не се вклучва на време а когато се включи колата много пуши.Някои ако има идея от какво може да е да сподели.Благодаря :thumbsup:

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 09 Юли 2011 00:09

Първо провери дали нямаш някой маркуч излезнал, спукан, нещо повредено по въздушните пътища. Ако всичко там е наред, най-вероятно клапана отпуска прекалено рано /не работи правилно, блокирал е, защото щом пуши, гориво има, въздуха не стига. Нещо по въздуха е. Проверил ли си с друг МАФ сензор ?!? Черно пуши нали ??! почни с лесните неща - маф, пропуск по въздушните пътища, чак тогава прегледай клапана за разтоварване на турбото. Възможно е ЕГР-а да прави номера, но няма да е фрапиращо - ще има пушене и по-кофти вървене, но ако е все едно нямаш турбо, надали е той biggrin.gif

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 09 Юли 2011 10:57

Маркучите изглеждат на ред.След един час сам на диагностика ще видим какво ще ми кажат.

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 09 Юли 2011 14:50

Оказа се МАФ сензора,измих го сас специялен спрей но маи няма ефект.Плаче за нов.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 09 Юли 2011 15:25

Виж има по могрите на части много такива Короли. Разликата ще я усетиш веднага, така че ще знаеш, че работи. А нов из България май ще е доста пари. Разгледай из ибей :thumbsup:

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 09 Юли 2011 17:33

Me4oKyX написа:Виж има по могрите на части много такива Короли. Разликата ще я усетиш веднага, така че ще знаеш, че работи. А нов из България май ще е доста пари. Разгледай из ибей :thumbsup:


Аз живея в Англия а тука няма много такива по моргите(или поне близо до мен няма) ще потърся в ebay.Благодаря за мнението.

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 16 Юли 2011 14:00

Me4oKyX написа:Първо провери дали нямаш някой маркуч излезнал, спукан, нещо повредено по въздушните пътища. Ако всичко там е наред, най-вероятно клапана отпуска прекалено рано /не работи правилно, блокирал е, защото щом пуши, гориво има, въздуха не стига. Нещо по въздуха е. Проверил ли си с друг МАФ сензор ?!? Черно пуши нали ??! почни с лесните неща - маф, пропуск по въздушните пътища, чак тогава прегледай клапана за разтоварване на турбото. Възможно е ЕГР-а да прави номера, но няма да е фрапиращо - ще има пушене и по-кофти вървене, но ако е все едно нямаш турбо, надали е той biggrin.gif
Здравей,
при мен проблемът е същия, ходих на диагностика но тя не показа нищо страшно, сложих и Хадо за почистване и пак пуши много. Сутрин докато е студена има само едно придърпване, обикновено на първа или втора при ускорение на около 2000 оборота. Мъркучите са проверени, всички възможни филтри са сменени преди около 5000 км. Нямам и идея от какво пуши толкова много.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 16 Юли 2011 19:46

Задръстен катализатор, турбо клапана разтоварва прекалено рано и/или не сменя геометрията, ако има променлива такава. Също провери с друг МАФ сензор, защото рядко дава грешка, просто пречи на колата много. Ако можеш, намери от някой познат за пробата, или морга да го сложиш - то веднага ще има разлика... Но щом ти пуши черно, явно нямаш достатъчно въздух.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта