19К. Май се появи проблем с рейка ! Не мога да повярвам.. .
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
аз пък не съм на тва мнение... за двойна цена да ти слагат най-спапанеото масло докато се разработва двигателя ... спокойно може да си слагаш по-хубаво от техното и по-евтино, и на 8 хиляди да го сменяш...scorpion написа:И аз съм нан мнение, че независимо от скъпото облсужване, докато автомобила е в гаранция е по-добре да се облсужва в официалния/оторизирания сервиз, защото:
15К (1г)- 320
30К (2г) - 570
35К (3г) - 320
Общо - 1210 лева или за 3 години или около 3 % от цената на автомобила като нов.
В моя случай понеже минавам малко километри вероятността за дефект по време на гаранцията е по-малка, но тези които минават повече, респективно увеличават повече вероятността за дефект биха се възползвали от гаранционното обслужване.
Всеки сам си преценява обаче и поема риска, ако се откаже от гаранционното обслужване.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Не искам да влизам в каквито и да е спорове.
Не знам защо обслужването като цени е различно в отделните градове. Защо в София е най-скъпо. Защо се твърди, че маслото е скапано (никой досега не е показал черно на бяло, че маслото е Приста ойл, Диона супер или какъвто и да е там боклук - приятел ми каза, познат разправя, и т.н. )...
Аз твърдя, че гаранционния автомобил следва да се обслужва в оторизиран сервиз до изтичане на гаранцията (може да стане в Цяла Европа). Тези сервизи следва да спазват всичките предписания на завода производител по отношение на масла, консумативи, резервни части и т.н. Те от своя страна декларират, че ползват уникалните консумативи и резервни части Тойота.
Няма вносител на автомобили, който да признае гаранция на автомобил, който не е обслужван от неговия оторизиран сервиз в гаранйционния период, или да влага други консумативи и части донесени от клиента !
Ако има такива случаи, то те са единични и по всяка вероятност има вътрешно участие на "свой човек", т.е манипулация.
Поздрави !
Не знам защо обслужването като цени е различно в отделните градове. Защо в София е най-скъпо. Защо се твърди, че маслото е скапано (никой досега не е показал черно на бяло, че маслото е Приста ойл, Диона супер или какъвто и да е там боклук - приятел ми каза, познат разправя, и т.н. )...
Аз твърдя, че гаранционния автомобил следва да се обслужва в оторизиран сервиз до изтичане на гаранцията (може да стане в Цяла Европа). Тези сервизи следва да спазват всичките предписания на завода производител по отношение на масла, консумативи, резервни части и т.н. Те от своя страна декларират, че ползват уникалните консумативи и резервни части Тойота.
Няма вносител на автомобили, който да признае гаранция на автомобил, който не е обслужван от неговия оторизиран сервиз в гаранйционния период, или да влага други консумативи и части донесени от клиента !
Ако има такива случаи, то те са единични и по всяка вероятност има вътрешно участие на "свой човек", т.е манипулация.
Поздрави !
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Скорпи - от ЛОГИЧНОТО, до ИСТИНАТА има огрооооомна разлика, защото все пак това Е България biggrin.gif По твоята логика, ако това, което казваш е така, защо ИМА разлика в цените !? Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !?? Тойота работи с Кастрол уж..... ама не точно явно laugh.gif
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мечо, за туй сме на това дередже ... И все ми се иска да излезем от овчедушитео си и да си търсим правата. Аз лично мисля все пак да попитам официално Тойота защо има такава съществена разлика в обслужването в различните центрове като цени живот и здраве. Ще видим.Me4oKyX написа:Скорпи - от ЛОГИЧНОТО, до ИСТИНАТА има огрооооомна разлика, защото все пак това Е България biggrin.gif По твоята логика, ако това, което казваш е така, защо ИМА разлика в цените !? Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !?? Тойота работи с Кастрол уж..... ама не точно явно laugh.gif
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
никой не спори ... това си е истината... факт еscorpion написа:Не искам да влизам в каквито и да е спорове.
Не знам защо обслужването като цени е различно в отделните градове. Защо в София е най-скъпо. Защо се твърди, че маслото е скапано (никой досега не е показал черно на бяло, че маслото е Приста ойл, Диона супер или какъвто и да е там боклук - приятел ми каза, познат разправя, и т.н. )...
Аз твърдя, че гаранционния автомобил следва да се обслужва в оторизиран сервиз до изтичане на гаранцията (може да стане в Цяла Европа). Тези сервизи следва да спазват всичките предписания на завода производител по отношение на масла, консумативи, резервни части и т.н. Те от своя страна декларират, че ползват уникалните консумативи и резервни части Тойота.
Няма вносител на автомобили, който да признае гаранция на автомобил, който не е обслужван от неговия оторизиран сервиз в гаранйционния период, или да влага други консумативи и части донесени от клиента !
Ако има такива случаи, то те са единични и по всяка вероятност има вътрешно участие на "свой човек", т.е манипулация.
Поздрави !
за цената която в тм софия слагат масло ще си намериш много по качествено ... отделно в софия е най-скъпо... като говориш за европа, знаеш ли коя страна кой е представителя като фияма ... защото в бг е ясно коя дупака на кавала са на гърците на едикой си ... просто малко трябва да си дигнете капаците от очите и да видите истината, а не само да гледате... конкретно за вцички други марки и предсттавителите им в бг има такива които са дирктни представители на марката като порше...
Ми да-по-скъпо е в ТМА...Колкото и да е странно.В София почти всичко е по-скъпо,отколкото в страната.В най-добрия случай е на същата цена.Защо ТМА да е изключание?От друга страна,допускам,че и разходите им са по-големи от дилърите извън София.Не ги защитавам-просто ги разбирам!И на мен ми се иска цените им да се с 30-40% по-ниски...ама няма.
P.S.Наистина стана голям
...
P.S.Наистина стана голям

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Абсолютно вярно. 3 обслужвания си правих в Тойота официални сервизи:Me4oKyX написа: Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !??
1. Ником Русе
2. ТМ Ауто София Изток
3. ТМ Ауто София Запад
и след трите зимата колата е като трактор при минусови температури и маслото след 10 000км е почти на минимума. Последното 4-то т.о. го направих на друго място(питстоп) , като сам си избрах маслото. Минал съм 6000км от тогава и маслото не е мръднало! зимата няма и помен от вибрации и шумове, както е с "оригиналното" от официалните сервизи. Не по-малко важно е и че в ТМ Ауто цената на Т.О. "Б" беше 491лв , а на другото място - 240 и то с хубаво масло и оригинални филтри (от официалния сервиз последно ми бяхаа сложили някакъв хартиен за купето

Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
То щото е дизел....Dizzle написа:Абсолютно вярно. ... колата е като трактор при минусови температури и маслото след 10 000км е почти на минимума. .....Me4oKyX написа: Защо тези масла от Тойота всяка кола ги гори, като сложиш нещо истинско и горенето секва !??

Дизелите горят толкова малко гориво защото горят много масло laugh.gif
На бензинката слагах масло само в официалния сервиз (от варел и понякога - тубички), и след ремонта в ТМ Ауто никога не ми е горила масло....
Че те всичките филтри за купето са хартиени.....Dizzle написа:
(от официалния сервиз последно ми бяхаа сложили някакъв хартиен филтър за купето

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Не мога да си обясня защо си купувате Тойота след като смятате, че оторизираните им сервизи са калпави?!?
Всички оторизирани сервизи на Тойота са сертифицирани от Тойота Моторс и са оборудвани с фирмена диагностична апаратура. Специалисти от сервизите се обучават в сервизни бази на Тойота. Разполагат с цялата техническа документация за всички модели. Снабдяват се с оригинални консумативи пак на Тойота. И така нататък за всичко дори и аксесоарите. Е да, скъпо е, защото е качествено. Няма как да е евтино като китайски и филипински ментета.
Но не може да се плюе по нещо само, защото не ти е по джоба.
Ако някой смята, че следпродажбения сервиз на Тойота е лош, той следователно мисли и самите автомобили Тойота за боклук.
Това е логиката!!!
Всички оторизирани сервизи на Тойота са сертифицирани от Тойота Моторс и са оборудвани с фирмена диагностична апаратура. Специалисти от сервизите се обучават в сервизни бази на Тойота. Разполагат с цялата техническа документация за всички модели. Снабдяват се с оригинални консумативи пак на Тойота. И така нататък за всичко дори и аксесоарите. Е да, скъпо е, защото е качествено. Няма как да е евтино като китайски и филипински ментета.

Но не може да се плюе по нещо само, защото не ти е по джоба.
Ако някой смята, че следпродажбения сервиз на Тойота е лош, той следователно мисли и самите автомобили Тойота за боклук.
Това е логиката!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
А можеби проблема въобще не е в оригиналните консумативи , части и масла или пък в опитноста и майсторлъка на монтьорите. Можеби , КАКТО НАВСЯКЪДЕ става въпрос отново и отново за реализирания "БИЗНЕС" - както му казват напоследък и които ни вкара в тая дупка кризисна. Оборот , печалба - тва е положението. И като няма реализиран оборот и съответно печалба и като няма за монтьора "бонусче" от обслужени клинти с добър оборот и той кво, почва да набутва клиентите. Що да не ти продаде вместо нещо за 20 лв нещо за 200 лв. Щото и автомонтьрите по големите сервизи и тях ги направиха не специалисти а ПРОДАВАЧИ на услуги..... Това нещо ни е......а майката според мен....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост