Помощ! Глава за ярис дизел 2003 г.
Помощ! Глава за ярис дизел 2003 г.
Здравейте, колеги! След дълго ходене по мъките и каране на ярисчето зимата без парно /за което по рано писах във форума/ се оказа:
1. Всеки ден доливам по два литра антифриз.
2. Правих проба във оторизиран сервиз дали антифриза съдържа изгорели въглеродни газове- резултата беше, че уж всичко е наред.
3. Продължавам да нямам парно и да имам чак като мина 20-30 км.
4. Изгорели и четирите подгревни свещи, но калота си пали нормално.
Майстор в сервиза на тойота монца в Благоевград ме "зарадва", че на 100% е спукана главата на двигателя. Моля помогнете от къде да си намеря читава глава тъй като ми обясниха, че главите на японските двигатели не се шлайфали. Някакви идеи или номера на телефони на проверени хора.
Яриса е 1.4 Д4Д април 2003 г. фейслифт. Рама № jtdkc183805034145
1. Всеки ден доливам по два литра антифриз.
2. Правих проба във оторизиран сервиз дали антифриза съдържа изгорели въглеродни газове- резултата беше, че уж всичко е наред.
3. Продължавам да нямам парно и да имам чак като мина 20-30 км.
4. Изгорели и четирите подгревни свещи, но калота си пали нормално.
Майстор в сервиза на тойота монца в Благоевград ме "зарадва", че на 100% е спукана главата на двигателя. Моля помогнете от къде да си намеря читава глава тъй като ми обясниха, че главите на японските двигатели не се шлайфали. Някакви идеи или номера на телефони на проверени хора.
Яриса е 1.4 Д4Д април 2003 г. фейслифт. Рама № jtdkc183805034145
- Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597
Колегата е много точен и цените са добри - засега няма недоволни!
Само му дай в темата номера на рамата и си готов.

Колегата е много точен и цените са добри - засега няма недоволни!

Само му дай в темата номера на рамата и си готов.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Повече в този сервиз недей да ходиш никога ! Абсолютно всички железа в света могат да се шлайфат друг е въпроса какво общо има шлайфа със спуканата глава
. И как така разбраха , че е спукана при положение , че си правил тест за изгорели газове и е показало ,че няма ?
Явно имаш някакъв теч който просто трябва да откриеш . А и ако тия 2 литра влязат в мотора със сигурно ще строшиш двигателя или маслото ще ти прелее от всякъде ако всеки ден му доливаш 2 литра антифриз biggrin.gif .
По-вероятно е водната помпа , някое съединение или капачката да са калпави и да пропускат само в движение когато колата е загряла и ти да не можеш да го хванеш защото се изпарява веднага . Закарай колата някъде при доверени хора да ти намерят пробойната и не се вкарвай във филми .

Явно имаш някакъв теч който просто трябва да откриеш . А и ако тия 2 литра влязат в мотора със сигурно ще строшиш двигателя или маслото ще ти прелее от всякъде ако всеки ден му доливаш 2 литра антифриз biggrin.gif .
По-вероятно е водната помпа , някое съединение или капачката да са калпави и да пропускат само в движение когато колата е загряла и ти да не можеш да го хванеш защото се изпарява веднага . Закарай колата някъде при доверени хора да ти намерят пробойната и не се вкарвай във филми .
Привет,
Имах същия проблем, на същия ярис (само че е 2004), след като спуках водна помпа. Писах за това преди около месец тук. При мен проблемът ескалира, като първо парното ми се появаваше само като вдигна много оборотите, а после съвсем изчезна Сменях гарнитурата поне два пъти, не помогна). Нямам време сега да го пиша това наново, но с няколко думи: главата може да се челосва (мисля че така се пише), и го правих, но се оказа че и блокът е заминал. Това го установиха в Тексим (официалното представителство на тойота в Пазарджик), оказа че се блокът е толкова заминал, че не може да се оправи и от там ми предложиха да го сменят с такъв на старо. Смениха и главата. Засега е добре, въпреки че на ниските предавки има едно тракане, като дам повече газ.
Смяната на блока ме вкара в друг филм с КАТ, защото трябваше да сменям талона, но днес с триста зора успях да си извадя нов талон (в София).
За Тексим намерих някаква връзка и до колкото се ориентирах там могат да ти намершт част на старо без ти да се мъчиш за това.
За справка в ТМ Ауто, които имат основна вина защото не констатираха проблема навреме, (аз там я закарах като спуках водната помпа), ми поискаха 1600 лв. само за труд и само за да установят разглобят двигателя и да видят какви са пораженията.
Ако решиш и имаш възможност да пробваш в Тексим мога да ти дам контакт.
Изводът е че е хубаво да се обърне много сериозно внимание на всичко, защото това е проблем, който ако не се реши правилно се задълбочава.
Хайде успех, че си е сериозна драма това, на мен ми съсипа цялата зима!
Имах същия проблем, на същия ярис (само че е 2004), след като спуках водна помпа. Писах за това преди около месец тук. При мен проблемът ескалира, като първо парното ми се появаваше само като вдигна много оборотите, а после съвсем изчезна Сменях гарнитурата поне два пъти, не помогна). Нямам време сега да го пиша това наново, но с няколко думи: главата може да се челосва (мисля че така се пише), и го правих, но се оказа че и блокът е заминал. Това го установиха в Тексим (официалното представителство на тойота в Пазарджик), оказа че се блокът е толкова заминал, че не може да се оправи и от там ми предложиха да го сменят с такъв на старо. Смениха и главата. Засега е добре, въпреки че на ниските предавки има едно тракане, като дам повече газ.
Смяната на блока ме вкара в друг филм с КАТ, защото трябваше да сменям талона, но днес с триста зора успях да си извадя нов талон (в София).
За Тексим намерих някаква връзка и до колкото се ориентирах там могат да ти намершт част на старо без ти да се мъчиш за това.
За справка в ТМ Ауто, които имат основна вина защото не констатираха проблема навреме, (аз там я закарах като спуках водната помпа), ми поискаха 1600 лв. само за труд и само за да установят разглобят двигателя и да видят какви са пораженията.
Ако решиш и имаш възможност да пробваш в Тексим мога да ти дам контакт.
Изводът е че е хубаво да се обърне много сериозно внимание на всичко, защото това е проблем, който ако не се реши правилно се задълбочава.
Хайде успех, че си е сериозна драма това, на мен ми съсипа цялата зима!
танто, много ме заинтригува какво е това тракане като подадеш повечко газ. Явно аз ще мина през същите процедури, само, че тук в Благоевград и ме притеснява това тракане. Подозирам ,че все едно да чука аванса така ли? Дали е свързано с обтегача на веригата и дали е сменен при теб? Можеш ли да дадеш малко повече инфо по този въпрос? Предварително благодаря!!!
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Аз също в продължение на 1-2 год. доливах антифриз, но в значително по-малки количества. Веднъж, дваж месечно по 10-20 мл. Смених водната помпа (оказа се пробита) и от тогава нямам ядове. В ТМ ауто водната помпа струваше към 560 лв. с труда ако не ме лъже паметта, но в никакъв случай не по-малко, възможно е да е малко повече.
Toyota Yaris 2008 1.3VVT-i LUNA
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
- alexandargv
- Мнения: 139
- Регистриран на: 09 Апр 2008 19:33
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта