как да си вдигна оборотите на метан

optimise_13
Мнения: 4
Регистриран на: 27 Фев 2011 08:04

как да си вдигна оборотите на метан

Мнение от optimise_13 » 27 Фев 2011 08:21

Здравейте, на всички предаврително се извинявам, ако съм допуснал някакви грешки, но съм нов във форума, та искам да попитам нещичко за моята toyota korolla vvti 2003g 1.4. Взех е съесем скоро на метан, като пали на бензин и ажтоматично прехвърля на метан след определена темп,
само дето на метан са доста ниски оборотите, коетоне е толкова лошото, ами дерта ми е че почти не мога да тръгна като хората(когато е на метан), страшно, ама страшно е мудна, ти и подаваш газ а все едно удряш, спирачка, чак след като я изфорсирам на полу-съединител, горе долу мога да тръгна, и то със прехълцвания, и сякаш трябва да се отпуши след
известно натисканве на газта та чак тогава да тръгне, та ако някой знае откъде мога да си вдигна малко оборотите на метана ще съм благодарен, и още едно въпросче, нормано ли е да не мога да вдигна повече от 6500 оборота на празен ход така е както на метан така и на безин, стрелката на обортомера застава абсолютно на едно и също място и на метан и на бензин и не иска и милиметър повече да помръдне, благодаря на всеки който, ще даде съвет предварително rolleyes.gif

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Мнение от saho » 27 Фев 2011 10:47

Ако върви добре на бензин, карай метана в сервиз да го настроят сам нищо неможеш да направиш, За оборотите 6500 не съм качвал досега никога за да ти кажа дли спира инжекциона, иначе съм със същия мотор

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 27 Фев 2011 12:24

общо взето това те очаква с метана. нали не си виждал таксиджия-състезател? :)
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
a_stankov
Мнения: 105
Регистриран на: 19 Яну 2010 18:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от a_stankov » 27 Фев 2011 13:09

Един ТАП, доста би подобрил нещата. Разучи за твоя мотор какво се предлага и на каква цена. Със сигурност би била добра инвестиция, и ще ти подобри доста динамиката на автомобила.

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 27 Фев 2011 23:34

Е как ще искаш да вдигнеш повече от 6500 оборота, като това е тавана на двигателя??? wacko.gif Добре че ги правят дуракоустойчиви тия Тойоти и имат ограничител на оборотите... 6500 оборота пробвай да вдигаш в движение, а не на място. После да няма въпроси "защо ми прегря двигателя?"
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 28 Фев 2011 03:06

Nixter написа:Е как ще искаш да вдигнеш повече от 6500 оборота, като това е тавана на двигателя??? wacko.gif Добре че ги правят дуракоустойчиви тия Тойоти и имат ограничител на оборотите... 6500 оборота пробвай да вдигаш в движение, а не на място. После да няма въпроси "защо ми прегря двигателя?"
На бензин поне не съм успявал да го прегрея на 6000+ rpm! tongue.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: как да си вдигна оборотите на метан

Мнение от Bass_Man » 28 Фев 2011 03:11

optimise_13 написа:Здравейте, на всички предаврително се извинявам, ако съм допуснал някакви грешки, но съм нов във форума, та искам да попитам нещичко за моята toyota korolla vvti 2003g 1.4. .........
Колега съвсем ясно е , че колата не е настроена добре . Но не стана ясно с какъв тип уредба си ! Със смесител ( обикновенна ) или инжекцион ? Относно оборотите те не могат да се регулират , ЕКУ-то на колата автоматично си ги регулира , а това означава , че явно горивото е недостатъчно за да държи нужните обороти .
Задължително трябва да направиш преглед на уредбата и ако нямаш да си сложиш адванс процесор !!! Иначе от бедна смес и кофти аванс може да съсипеш колата много бързо !

optimise_13
Мнения: 4
Регистриран на: 27 Фев 2011 08:04

Мнение от optimise_13 » 28 Фев 2011 07:28

Колеги благодаря на всички, коитоми писаха, това форумче е много полезно, иначе уредбата е метанов инжекцион (на въпроса на bass_man),явно че трябва да се отиде на майстор и той да е види, тъй като въпреки, че както вече писах е метанов инжекцион, и по презумция би трябвало да не се чувства голяма разлика между бензин и метан и би трябвало да е много икономична, с 10лв минах 90 километра и метана свърши :( и то при положение че пали на бензини автоматично след определена температура прехвърля на метан това почти не можах да го повярвам, имайки предвид всички изчетени теми по въпроса и мнения че с 10 лв(или около 6,5кг или около 36литра) хората минават поне 150км sad.gif. wacko.gif За оборотите благодаря за инфото тъй като явно наистина има някакво ограничение, само да попитам още веднъж, важи ли това и когато колата е на бензин . Мерси на всички колеги супер сте rolleyes.gif :thumbsup:

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 28 Фев 2011 10:49

optimise_13 написа:...важи ли това и когато колата е на бензин... rolleyes.gif :thumbsup:
Ограничението е най-вече за бензин! :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

optimise_13
Мнения: 4
Регистриран на: 27 Фев 2011 08:04

Мнение от optimise_13 » 28 Фев 2011 12:33

Akima написа:
optimise_13 написа:...важи ли това и когато колата е на бензин... rolleyes.gif :thumbsup:
Ограничението е най-вече за бензин! :thumbsup:




АХАМ ЯСНО МЕРСИ МНОГО biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2011 00:23

Задължително има ограничител на оборотите защото идва момент в който буталата започват да застигат клапаните и може да стане беля . Това е идеята на червеното на оборотомера и за това не трябва да се излиза над него . А на метан трябв ада избягваш да се форсираш много защото това е доста бавно горящо гориво и ако нямаш аванс процесор може да си скапаш глава/клапани и тн .

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 01 Мар 2011 09:52

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2011 03:52

wacko.gif wacko.gif wacko.gif

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 23 пъти

Мнение от mirott » 02 Мар 2011 09:41

:thumbsup:

kokojambo2
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2010 15:35

Мнение от kokojambo2 » 02 Мар 2011 18:55

Аз докато карах на метан ми гореше 10лв/100км градско и около 5.5-6лв/100км извънграда с обикновенна метанова уредба на 1.35лв/1гк метан,значи сега трябва да е с 70-80ст повече на 100км.Имах адванс процесор,дирекно прехвърляше на 2000 об от бенз на метан.Това е на тежък автомобил 1600кг и 2000cc двигател 120к.с.
При всички случаи трябва да ти гори доста по-малко колата.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта