Молба за помощ на начинаещ

sspoko
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Окт 2010 10:43

Молба за помощ на начинаещ

Мнение от sspoko » 01 Дек 2010 16:11

Бях пуснал по общ въпрос но в друг раздел и сега го подновявам с молба за малко помощ става въпрос за следното преди около седмица колата започна в движение да прекъсва и гасне след това се оправяше сама ходих да я тествам на и това са грешките които даде обясниха ми че това най вероятно е от датчика на коляновия вал но никой не можа да каже къде се намира този датчик прегледах и в TOYODIY но не можах да се ориентирам къде е този датчик /техническият ми англииски е нула/ колата е КАРИНА Е двигател 4A FE нека някои да помогне. Предварително благодаря!
Прикачени файлове
карина Е.jpg
карина Е.jpg (216.25 KiB) Преглеждано 1960 пъти

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 01 Дек 2010 16:57

Накратко разпизката, която са ти дали показва какво е могъл и какво не е могъл да прочете стендовия компютър от колата ти.

С моя технически английски ето страшно набързо един превод:

Общо грешки: 5

Поз.1
Грешка 13 - Няма сигнал за работа на ДВГ когато оборотите са над 1000. Вероятна причина - има проблем със сигнала от датчика за позицията на коляновия вал.

Поз.2
Грешка 21 - Напрежението на Ляв сензор 02 по-малко от 0,35V или по-високо от 0,7V, няма промяна за 60 секунди

Поз.3
Грешка 25 - Гориво въздушна смес твърде бедна.
възможни причини - прекъснат сигнал от сензора, отечка, проблемна дюза

Поз.4
Грешка 52 - Сигналът на детонационния датчик е извън нормите.
Възможни причини - прекъсната верига. Детонационният датчик е или твърде притегнат към блока или е хлабав.

Поз.5
Грешка 12 - Невярно отчинане на оборотите. (не се подава сигнал за работа (обороти) на двг към компютъра.
Възможни причини - CKP и CMP сензори на късо или отворени (каквото и да значи това). 2 Развален дистрибутор (може би бобина / дистрибуторна капачка). 3 Повреда във веригата за запалване. 4.Повреден друг модул



Не предендирам да е верен като терминология, но ще ти даде идея какво пише в бележката.

Първо е кодът за грешка, след това програмата посочва вероятните причини за възникването на грешката.

До колкото знам ако колата има повреден датчик на коляновия вал, то тя ще ти пали трудно, тъй като минава в авариен режим и компютъра се ориентира по останалите датчици.

Самият датчик може би мяса на нещо такова

Изображение

И вероятно е забит някъде до водещото зъбно кулло, на което се зацепва ангренажния ремък. Едва ли ще можеш да го видиш отгоре, вероятно трябва да се вдигне колата или да се махне капака на ангренажа. /по спомен той е от 2 или 3 части/.

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199604 ... ?hl=15100Q

Изображение

Най-вероятно не си попаднал на правилните хора.
Виж тази тема: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8907
И виж кой от тези сервизи може да ти помогне.

Интересното е, че за този сензор в toyodiy пише "Not applicable", т.е. "Не се прилага/отнася".
Възможно ли е пък 4A-FE да няма датчик коляно вал?
Щото аз не съм го ровил този въпрос.
Може би Bass_Man, Fido Dido или Mafiota ще знаят.

Само не се шашкай, със сигурност проблемът е решим ;) :thumbsup:

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 02 Дек 2010 09:50

Датчика е в така нареченото "делко" затова неможете да го намерите води се дачтчик колянво вал но се намира под дистрибуторната капачка . Върти се от разпределителния вал :) .
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 02 Дек 2010 12:39

Vokil написа:Датчика е в така нареченото "делко" затова неможете да го намерите води се дачтчик колянво вал но се намира под дистрибуторната капачка . Върти се от разпределителния вал :) .
абе ти със форумни специалисти спорил ли си те ще ти го покажат някаде написано щи преведат но същност половината тук нямат и идея за какво говорят а да не говорим че този мотор даже няма кнок сензор
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 02 Дек 2010 13:01

nikolov22, мнението ти е напълно неуместно. tongue.gif

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 02 Дек 2010 14:28

Да само дето този датчик които е в делкото се води датчик на разпределителния вал а не на коляновия вал

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Дек 2010 15:33

CuMo написа:nikolov22, мнението ти е напълно неуместно. tongue.gif
Меко казано !
Николов хората от не-форумните специалисти го докараха до пускане на отчаяни теми по форумите врато !

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 02 Дек 2010 22:00

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... _1902.html
ето етва е датчика които търсиш под бубината се намира проследи кабелите които отиват от буксата в делкото
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 03 Дек 2010 01:21

Petar написа:Да само дето този датчик които е в делкото се води датчик на разпределителния вал а не на коляновия вал
Донякъде си прав ама не баш щото датчиците вътре са два и единия се води кранкшафт позишън сензор другия е ясен как се казва :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 03 Дек 2010 03:05

BTW и Супрата е така .

sspoko
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Окт 2010 10:43

Мнение от sspoko » 03 Дек 2010 23:15

мисля че не е този датчик които е на дистрибуторната капачка защото вго пробвахме на запален двигател го изключихме и двигателя не прекъсна тогава ми обясниха че вероятно и ма и втори датчик а този служел само призапалването да посочи първи цилиндър за съжаление аз и бъкел не отбирам от тези неща но мисля че това което показа CuMo май е датчика но аз него намерих къдее и другата седмица ще търся по сериозни маистори.

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 04 Дек 2010 18:33

nikolov22 написа: ....................нямат и идея за какво говорят а да не говорим че този мотор даже няма кнок сензор
Е тука вече не позна

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 04 Дек 2010 18:40

колега дано това ти помогне
Прикачени файлове
IMG_2095.jpg
IMG_2095.jpg (367.1 KiB) Преглеждано 1581 пъти
IMG_2094.jpg
IMG_2094.jpg (378.72 KiB) Преглеждано 1581 пъти
IMG_2093.jpg
IMG_2093.jpg (383.95 KiB) Преглеждано 1581 пъти

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта