Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли. Сегментите колбеншмит за само една част от преебавките. Главния механик в един от сервизите на Toyota си купи Avensis, но не от България а си го внесе от Германия. Вече за по-големемите и скъпи модели - LandCruiser-ите примерно се чака по 2-3 месеца защото са внос от Japan ... при тях вече такива болежки няма освен някой проблеми по електрониката на централния диференциал, но като цяло вървят безотказно.max-2 написа:Един маистор от сервиз на Тойота каза: " Как няма да горят масло VVT-айките и да имат проблеми, като запо4наха да им слагат сегменти на Колбеншмит, ти знаеш ли какво е японски сегмент?" Аз отговорих лакони4но, 4е не съм минал толкова километри, 4е да давам мнение за японските сегменти, но предполагам, 4е е прав 4овека
fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.

не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.
->
Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очаквамеALTEZZA написа:fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.![]()
не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.

- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
При положение, че в България цените на новите автомобили се задържат по-ниски от тези в другите страни, това трябва да се избива отнякъде. Явно при нас с предимство доставят т.нар. "понеделнишки" коли, уж са като другите, ама са правени с приповдигнато след уикенда настроение и това рано, или късно си проличава.
Епа....
Епа от понеделнишките сЪ к'ви да сЪ?!
Всъщност Королите за които става въпрос са ТУРСКО производство. Не знам да ли има такива Короли и японско производство......, но при нас идват ТУРСКИТЕ.
Почти всички Короли от тази "серия" са правили ремонти между 60 и 90 000км. Проблма е в СЕГМЕНТИТЕ или по точно в БУТАЛАТА, маслените сегменти "потъват" в канлите и там си "запичат", защо НЕ разбрах, то нали е "военна тайна". Имам познати с коли минали такъв ремонт и НЯМАТ проблеми вече 30-40 000км, но до кога НЕ Е ЯСНО.
Всъщност Королите за които става въпрос са ТУРСКО производство. Не знам да ли има такива Короли и японско производство......, но при нас идват ТУРСКИТЕ.
Почти всички Короли от тази "серия" са правили ремонти между 60 и 90 000км. Проблма е в СЕГМЕНТИТЕ или по точно в БУТАЛАТА, маслените сегменти "потъват" в канлите и там си "запичат", защо НЕ разбрах, то нали е "военна тайна". Имам познати с коли минали такъв ремонт и НЯМАТ проблеми вече 30-40 000км, но до кога НЕ Е ЯСНО.
Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално. Цените в Европа са много разтегливо понятие, а цените в Америка са безсрамно доста под българските.
В Германия от доста време се говори за автомобилен туризъм. Немците отиват до Дания и си взимат немска кола, която на 20 000 евро има 5000 далавера, т.е. е 5000 по евтино от колкото в Германия. От една страна заради ДДСто, но от друга заради нормално високите цени в Германия. Дискусията в този случай беше дали като си купят колите от Дания могат да ползват безпроблемно немската сервизна мрежа на Фолксваген в случая. Отговора е - да, никакъв проблем, освен от страна на сервизджиите, които ги третирали по - зле.
Скоро ще влезем и ние някъде (щем не щем) и като се разклати монопола може би цените ще паднат и у нас...
В Германия от доста време се говори за автомобилен туризъм. Немците отиват до Дания и си взимат немска кола, която на 20 000 евро има 5000 далавера, т.е. е 5000 по евтино от колкото в Германия. От една страна заради ДДСто, но от друга заради нормално високите цени в Германия. Дискусията в този случай беше дали като си купят колите от Дания могат да ползват безпроблемно немската сервизна мрежа на Фолксваген в случая. Отговора е - да, никакъв проблем, освен от страна на сервизджиите, които ги третирали по - зле.
Скоро ще влезем и ние някъде (щем не щем) и като се разклати монопола може би цените ще паднат и у нас...

- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Естествено, че официално такава политика няма, убеден съм, че за японските сглобки я няма и неофициално, представям си дали изобщо ще е възможно да обясниш термина "понеделнишка кола" на един японец...El Camino написа:Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално.


Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
Уважително - ПОДКРЕПЯМ!El Camino написа:Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
Отговори в темата, която пуснах, знам че МОЖЕШ:)
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Днес срещнах един колега със същия авенсис като моя - 2002г 1.6 VVT-i. Току що си беше взел Крайслер. На въпроса ми какво стана с Тойотата ми каза, че му трябвала по-луксозна кола . Изключително бил доволен от тойотата (вече на 150х.км). и не искал да я продава и с много голямо съжаление я е оставил на сина си.
На въпрос за технически проблеми отговори : Супер кола без забележки и ремонти, само на 35-40х.км сменил сегменти
Но след смяната вече 110х.км не е имал проблем....
дано са решили проблема, щото днес пак долях един литър
На въпрос за технически проблеми отговори : Супер кола без забележки и ремонти, само на 35-40х.км сменил сегменти

Но след смяната вече 110х.км не е имал проблем....
дано са решили проблема, щото днес пак долях един литър

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
за това спор няма, но не ми казвай че в България карат колите от Турция, пак в Германия от Япония. колите идват от едно и също място, т.е. качеството на колите в Германия и България си е едно и също(до колкото говорим за Европейския пазар).jamie написа: Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очакваме
->
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Абе не знам къде какви коли карат, ама вчера карах нова Корола Версо (на 200км общ пробег, Турска сглобка) към сервиза.
Недосглобена помпичка за водата за стъклото.
Използвах случая да огледам колата и от долу....
Не знам какъв им е персонала в завода, ама повечето детайли бяха мацнати (не боядисани, а точно мацнати ивици с баданарката) с различни цветове. Аз останах с впечатлението че на мучото в Турция са му казали - туй с жълтото петно го слагаш на това място, а туй зеленото - на друго...
И това при условие, че колата е най-високото ниво за 1.8 - SOL - с парктроници, bluetooth, start/stop бутон и т.н.
А подкалниците бяха мукава?!?!?!
Бих се учудил японската сглобка да е на такова ниво и с такива материали.....
И друго - вози неприятно твърдо. Дори по-твърдо от старата ми Астра G.
Недосглобена помпичка за водата за стъклото.
Използвах случая да огледам колата и от долу....
Не знам какъв им е персонала в завода, ама повечето детайли бяха мацнати (не боядисани, а точно мацнати ивици с баданарката) с различни цветове. Аз останах с впечатлението че на мучото в Турция са му казали - туй с жълтото петно го слагаш на това място, а туй зеленото - на друго...
И това при условие, че колата е най-високото ниво за 1.8 - SOL - с парктроници, bluetooth, start/stop бутон и т.н.
А подкалниците бяха мукава?!?!?!
Бих се учудил японската сглобка да е на такова ниво и с такива материали.....
И друго - вози неприятно твърдо. Дори по-твърдо от старата ми Астра G.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта