Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
ugabuga
Мнение от fr3nzy » 02 Юни 2006 00:11
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли. Сегментите колбеншмит за само една част от преебавките. Главния механик в един от сервизите на Toyota си купи Avensis, но не от България а си го внесе от Германия. Вече за по-големемите и скъпи модели - LandCruiser-ите примерно се чака по 2-3 месеца защото са внос от Japan ... при тях вече такива болежки няма освен някой проблеми по електрониката на централния диференциал, но като цяло вървят безотказно.max-2 написа:Един маистор от сервиз на Тойота каза: " Как няма да горят масло VVT-айките и да имат проблеми, като запо4наха да им слагат сегменти на Колбеншмит, ти знаеш ли какво е японски сегмент?" Аз отговорих лакони4но, 4е не съм минал толкова километри, 4е да давам мнение за японските сегменти, но предполагам, 4е е прав 4овека
fr3nzy
ugabuga
Мнение от ALTEZZA » 02 Юни 2006 09:27
fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.

не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.
ALTEZZA
ALTEZZA
Мнение от jamie » 02 Юни 2006 10:19
Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очаквамеALTEZZA написа:fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.![]()
не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.

jamie
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Xeku » 02 Юни 2006 11:04
Xeku
Епа....
Мнение от Reptile » 02 Юни 2006 11:14
Всъщност Королите за които става въпрос са ТУРСКО производство. Не знам да ли има такива Короли и японско производство......, но при нас идват ТУРСКИТЕ.
Почти всички Короли от тази "серия" са правили ремонти между 60 и 90 000км. Проблма е в СЕГМЕНТИТЕ или по точно в БУТАЛАТА, маслените сегменти "потъват" в канлите и там си "запичат", защо НЕ разбрах, то нали е "военна тайна". Имам познати с коли минали такъв ремонт и НЯМАТ проблеми вече 30-40 000км, но до кога НЕ Е ЯСНО.
Reptile
Мнение от El Camino » 02 Юни 2006 11:14
В Германия от доста време се говори за автомобилен туризъм. Немците отиват до Дания и си взимат немска кола, която на 20 000 евро има 5000 далавера, т.е. е 5000 по евтино от колкото в Германия. От една страна заради ДДСто, но от друга заради нормално високите цени в Германия. Дискусията в този случай беше дали като си купят колите от Дания могат да ползват безпроблемно немската сервизна мрежа на Фолксваген в случая. Отговора е - да, никакъв проблем, освен от страна на сервизджиите, които ги третирали по - зле.
Скоро ще влезем и ние някъде (щем не щем) и като се разклати монопола може би цените ще паднат и у нас...

El Camino
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Xeku » 02 Юни 2006 11:22
Естествено, че официално такава политика няма, убеден съм, че за японските сглобки я няма и неофициално, представям си дали изобщо ще е възможно да обясниш термина "понеделнишка кола" на един японец...El Camino написа:Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално.


Xeku
Мнение от El Camino » 02 Юни 2006 11:36
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
El Camino
Мнение от Reptile » 02 Юни 2006 11:57
Уважително - ПОДКРЕПЯМ!El Camino написа:Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
Отговори в темата, която пуснах, знам че МОЖЕШ:)
Reptile
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 02 Юни 2006 16:51
На въпрос за технически проблеми отговори : Супер кола без забележки и ремонти, само на 35-40х.км сменил сегменти

Но след смяната вече 110х.км не е имал проблем....
дано са решили проблема, щото днес пак долях един литър

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от ALTEZZA » 02 Юни 2006 19:49
за това спор няма, но не ми казвай че в България карат колите от Турция, пак в Германия от Япония. колите идват от едно и също място, т.е. качеството на колите в Германия и България си е едно и също(до колкото говорим за Европейския пазар).jamie написа: Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очакваме
ALTEZZA
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 07 Юни 2006 18:09
Недосглобена помпичка за водата за стъклото.
Използвах случая да огледам колата и от долу....
Не знам какъв им е персонала в завода, ама повечето детайли бяха мацнати (не боядисани, а точно мацнати ивици с баданарката) с различни цветове. Аз останах с впечатлението че на мучото в Турция са му казали - туй с жълтото петно го слагаш на това място, а туй зеленото - на друго...
И това при условие, че колата е най-високото ниво за 1.8 - SOL - с парктроници, bluetooth, start/stop бутон и т.н.
А подкалниците бяха мукава?!?!?!
Бих се учудил японската сглобка да е на такова ниво и с такива материали.....
И друго - вози неприятно твърдо. Дори по-твърдо от старата ми Астра G.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта