Здравейте,
Знам, че имаше някакви бюлетини от Тойота за тез двигатели - относно появата на "engine knock" - но не мислех, че на 36 000 км ще се появи. Та днес за пръв път ми направи впечатление едно леко металическо почукване в двигателя, - като врътна ключа да гася и още докато затвори соленоида - изчевза чукането, като при последващите няколко инерционни обороти го няма. Като запаля се появява няколко секунди по.-късно и то само при топъл двигател. Мяза като да е някакъв лагер я биелен, я основен - по-скоро биелен. Някой да се е сблъквал с подобен бюлетин или проблем, че тама излезе от гаранция, така или инак в понеделник ще се обадя в Карком, но ме гложди отвътре сега.
2KD-FTV нещо започна да почуква на метал из мотора
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: 2KD-FTV нещо започна да почуква на метал из мотора
Ако имаш предвид сервизен бюлетин EG-4010 то чукането е от пикаещ инжектор и богата горивна смес. Ако няма индикация за грешка трябва да се кара по метода на елиминирането - можеш да почнеш с горивна добавка за почистване.proscrip написа:...Знам, че имаше някакви бюлетини от Тойота за тез двигатели - относно появата на "engine knock" - но не мислех, че на 36 000 км ще се появи..
- slowtraveler
- Мнения: 6188
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Проблемът е, че тоа звук се появи наскоро понеже всеки ден минавам по Аспарухов мост по няколко пъти и сега съм на отворен прозорец и се забелязва промяната в звука отразена в мантинелата - точно за тоз бюлетин май идеше реч - пикаеща дюза и от там проблеми с висока температура и скапване на буталото.
Слоу, по принцип този двигател от нов си работи твърдо - или поне сравнено с останалите, които съм карал.Звукът се появи преди 7 часа - и то след втори резервоар с добавка на Бардал първия и сега на Лики Моли - сложих ги тъй като започна да пропушва повечко. Зареждъл съм нафта само на Лукойл/Младост/ и последния резервоар е на Еко-то, на бившата Пирамида във Варна. Смея да твърдя, че всяка промяна на звука ми се набива в ухото, тъй като го карам буса по 100 км на ден из града.
Да знаете дали подлежат на почистване тези дюзи или нова трябва ? щото предполагам в понеделник Карком ще ми оферират нещо от сорта на 1200 лв. за нова.
Слоу, по принцип този двигател от нов си работи твърдо - или поне сравнено с останалите, които съм карал.Звукът се появи преди 7 часа - и то след втори резервоар с добавка на Бардал първия и сега на Лики Моли - сложих ги тъй като започна да пропушва повечко. Зареждъл съм нафта само на Лукойл/Младост/ и последния резервоар е на Еко-то, на бившата Пирамида във Варна. Смея да твърдя, че всяка промяна на звука ми се набива в ухото, тъй като го карам буса по 100 км на ден из града.
Да знаете дали подлежат на почистване тези дюзи или нова трябва ? щото предполагам в понеделник Карком ще ми оферират нещо от сорта на 1200 лв. за нова.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
По принцип в сервизния бюлетин пише, че е съпроводено с тресене на двигателя на празен ход. Също пише, че инжекторите се почистват ...proscrip написа:...сега съм на отворен прозорец и се забелязва промяната в звука отразена в мантинелата ...
http://pdfcast.org/download/toyota-tech ... v-engi.pdf
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта