AE92 - губи мощност!!!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 26 Апр 2006 16:21

Ха честито !
Радвам се че сензорите са заработили.
ПП: Мировците сме поне 2-ма, аз и Гост Райдера :whistle:

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 26 Апр 2006 17:46

Всъшност ползвах само сензора за оборотите! Сега оригиналният сензор виси на кабелите си извън делкото, а този дето ми го даде е вътре и подава сигнал през две меки и тънки кабелчета директно в буксата към компютъра т.е не съм срязал кабелите още!
Буксите се оказа, че имат добра верига!
Съвсем "официално" мисля да срежа кабелите на оригиналните датчици и да запоя на "твоите".
Тъй като старата капачка беше пробила и ток е "хвърчал" на всякъде, вероятно и датчика за запалвамнията ще сменя с твоя, но първо ще тествам(компютъра обаче НЕ отчита вече грешка 12)!
Сега се заемам с грешка 31!
Дебитомера дава реални показатели с изключение на един, но там има едно междинно съпротивление на схемата и ШЪ го бастстисвам, явно е изгоряло! По схемата на дебитомера и по таблицата със съпротивленията, изчислих, че трябва да е 100 ома съпротивление.
Това за сега, ако има нещо ново ще пиша пак!
Само информативно - имаше ли някой глава с клапани за това животно, незнам защо чувам лек шум от разпределителният вал на ниски обороти, на високи отсъства, но може и от ремъка да е - де да знам!!!!!!!!!
Въпреки, че на тези години е нормално да си има сек'ви ШУМОВЕ, износен си е мотора вече!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 26 Апр 2006 22:43

Тоя мотор НЕ се износва нормално :-)
Шума може да е от ремък/ролка. Не бързай. Вероятността да имаш проблем с валовете е почти нулева !!!

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 09 Май 2006 11:28

Колата ТРЪГНА!
Оправихме предварението и дебитомера. След много замервания и умуване му намерихме "болката" - "невидима студена спойка", която се оказа ПРЕДИЗВИКАНА от някакъв токов удар. От къде е дошъл толкова силен ток, че да прогори цяла писта - НЕЗНАМ, но беше факт!
Проблема беше точно до съпротивлението с "фиксирани" 100 Ома.
Аз само бях предположил по мои екстраполации, че трябва да е 100ома, но сега като разглобихме и замерихме се оказа ТОЧНО толкова. За щастие самото съпротивление НЕ е пробило(неясно как е станало това), а пистата до него беше почти НЕВИДИМО прекъсната.
Това е, НАДЕЖДА да направим кола от бричка е ФАКТ!
Благодаря на МИРО за ценните съвети и датчиците, които ми даде за НУЛА ЛЕВА, без тях още щях да се мъча!

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 50 госта