Светна чека и колата забива на 3000 об.

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Светна чека и колата забива на 3000 об.

Мнение от valioval » 08 Юни 2010 19:13

Става дума за Ярис 1.0/1999/68к.с. - Светна диагностика на двигател и върви до 3000 об,. след това започва да прекъсва, някой имал ли е такъв проблем и от какво може да е?
Иначе в петък сутрин съм на диагностика при Росен в БОШ сервиза на сточна гара да и прочете компа :help:
п.с. горивният филтър е сменен преди около 20000 хил. км., въздушният преди 3 хил. wacko.gif

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 08 Юни 2010 21:36

хвърли и един боб и всичко ще се изясни
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
kaloian311
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
Местоположение: Пловдив

.

Мнение от kaloian311 » 08 Юни 2010 21:58

Като минеш диагностиката се "похвали" че и моита нещо се опитва да ги прави тези номера от време на време. П.С. и дано да ти се размине леко :thumbsup:
Изображение

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 08 Юни 2010 22:25

най ми е интересно едно.ако проблема се окаже ламбда-сонда дали може просто да й се откачи кабела и да си джиткаш доволно така :whistle: навремето едно голфче ми правеше точно такива проблеми и диагностиката каза---сонда---но аз не я смених а просто откачих буксата и колата литнааааа.а между другото колега при теб може и да е дебитомерчето.ако е то--погледнете го---има спрей за почистване.ако ли не sad.gif sad.gif sad.gif успех :thumbsup:
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 11 Юни 2010 21:50

Да си кажа диагнозата:) Преди няколко дни си изчистих дебитомера и колата значително тръгна, но чека пак светна и днес бях на диагностика: грешката която изкара е: P0156 Oxygen Sensor (Bank 1 Sensor 2), което за съжаление ще рече,че трябва да смяням ламбда сонда и по- точно тази след катализатора...трябва да се разровя за цени на BOSCH и да я монтираме :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 12 Юни 2010 05:00

По-добре се разови за цени на нещо различно от BOSCH, за да не я сменяш отново скоро!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 12 Юни 2010 13:49

проблема е че не знам еквивалентите на другите марки...оригиналната е DENSO но не ми се дават 400 лв. а освен в ТМ другаде в БГ няма, ако някоя има идея за по евтин и читав вариянт нека свирка happy.gif

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 12 Юни 2010 14:11

Колега погледни в Сервизи/Магазини и ще видиш че не си обречен,и наистина си вземи Денсо,да не излезе евтиното скъпо после:))

Аватар
Daria
Мнения: 85
Регистриран на: 16 Окт 2009 13:37
Местоположение: Sofia

Мнение от Daria » 12 Юни 2010 23:20

Колега, звънни и питай за цена на този номер: 0896697322.Това е магазинче на бул.Черни връх аз съм доволен от тях, разбира се не всичко им е евтино, но поръчах от тях един клапан за налягането на търбото за моята равка.При 750лв цена в ТМ ми го доставиха за 360лв оригинален на DENSO абсолютно същия като стария.
успех.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 14 Юни 2010 00:31

Мисля си , че няма как от сондата след катализатора да се случват подобни неща . По-скоро има още нещо . А за модела виж ако е като преди катализатора си вземи една универсална на Томсън .

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 16 Юли 2010 16:24

Втората е ,след катализатора и грешката която изкарва е за неработещ нагревател на сондата, тъпото е че имам сонда но тя е за преди катализатора, която работи но не знам дали би свършила някаква работа за след него,иначе е оригинална Дензо...А относно забиването на 3000 об. оправи се след почистването на дебитомера,остана само чека да свети...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Юли 2010 03:40

АМи не е лошо да се премери дали напрежението стига въобще до нея да не е прекъснат кабела някъде . А дали става можеш много лесно да провериш , като я смениш .

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

Мнение от valioval » 24 Юли 2010 22:51

Сагата приключи (надавам се) днес:) Смених я с нова БОШ 235лв. + 12лв. монтаж и "промоция" диагностика след това. Разликата която видях е че колата стана по еластична в ниските обороти и като че ли малко падна разхода,поне по показания на компютъра,на прибиране от сервиза ми даде доста приличен разход като се има предвид че и бях скочил на газта:)
По едно време се бях зачудил дали да търя по евтин вариянт но се сетих как съм си патил от подобно "пестене" ,а сега поне ми дадоха 1г. гаранция :thumbsup:

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 25 Юли 2010 11:54

къде направиха това?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта