slowtraveler написа:bad_dog, тъй-като за диференциала няма разлика в каква посока 'работи', то замисли се какво спирачно усилие при моторна спирачка ще остане на колелото със сцепление при обикновен диференциал, ако другото колело е приплъзнало
Случая е същия и при потегляне на лед - ако едното колело е приплъзнало, усилието на другото колело се изравнява с това на приплъзналото колело...
Затова и контрола е по-добър... А това е при екстрения случай.
При нормално каране - всичкото е същото.
баа,,,аз се плетох както обикновено....слов да те питам:
ако двата кръга на спирачките са настроени примерно на 70:30,,,,,но ти придаваш 50% спирачно усилие от моторната спирачка само на предния кръг,, тогава-----
ако другите 50% на предния кръг са ти -хидравлична спирачка--това значи ,че не ползваш пълноцено задния кръг-защото го натоварваш с 50% по малко,,,,,ако го натовариш повече--предните колела болкират???
неква логика има ли?